با این راهنمای جامع برای Modo، Marmoset، Photoshop، Agisoft، Lightroom و ZBrush، لوازم سه بعدی خود را برای تولید با استفاده از فتوگرامتری بسازید. در این کارگاه 4 ساعته، جان ویلیام کراسلند، هنرمند اصلی در Remedy Entertainment، کل فرآیند را برای کسانی که به دنبال شروع فتوگرامتری در مقیاس کوچک هستند، روشن میکند. او روشهای مختلفی را برای دستیابی به اسکنهای با برد پایین، متوسط و بالا توضیح میدهد و توضیح میدهد که چگونه میتوان یک اسکن با کیفیت مناسب تولید کرد که میتواند به عنوان پایهای برای دارایی تولید استفاده شود.
جان با استفاده از گردش کار آزمایش شده و آزمایش شده خود، از ضبط اولیه تا تمیز کردن توپولوژی، مدلسازی سطح سخت، و استفاده از مواد، قبل از پرداختن به رندرهای نهایی، کل فرآیند ایجاد یک دارایی بوت کوهستان را طی میکند. در طول نمایش، او تکنیکهای مختلفی را برای پردازش دادههای اسکن و نحوه ایجاد یک مجسمه تمیز و با پلی بالا، و همچنین یک توری با پلی پایین با UVs آماده برای بافت در Marmoset نشان میدهد.
این کارگاه فتوگرامتری طراحی شده است تا به افرادی که تجربه محدودی دارند کمک کند تا با موفقیت اسکنی را تولید کنند تا به آن افتخار کنند. راهنمای عملگرایانه او برای فتوگرامتری تمام مراحل مورد نیاز برای پردازش داده های اسکن شما و رساندن آن به مجسمه نهایی، از جمله پخت و مواد را طی می کند. پس از تکمیل این کارگاه، بینش های عملی زیادی در مورد فرآیند فتوگرامتری به دست خواهید آورد و یک دستورالعمل محکم برای شروع پروژه های خود با حداقل نیازهای راه اندازی خواهید داشت.
این کارگاه برای مجسمه سازی شما در کنار جان در نظر گرفته شده است. فایل ZBrush ZTL او با تمامی مراحل کار به همراه فایل Modo (صحنه ارائه شده با obj) و کامپوزیت نهایی فتوشاپ ارائه شده است. فایل صحنه Marmoset نیز همراه با این کارگاه برای دسترسی و استفاده مشترکین قرار داده شده است.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Capture and create your own 3D props for production using photogrammetry with this comprehensive guide for Modo, Marmoset, Photoshop, Agisoft, Lightroom, and ZBrush. In this 4-hour workshop, John William Crossland, a Lead Principal Artist at Remedy Entertainment, sheds a light on the entire process for those looking to get started with photogrammetry on a small scale. He details several ways to achieve low, medium, and high-range scans and explains how to produce a decent-quality scan that can be used as a baseline for a production asset.
John walks through the entire process of creating a mountain boot asset using his tried-and-tested production workflow, from initial capture through topology clean-up, hard-surface modeling, and applying materials, before tackling the final renders. Throughout the demonstration, he shows various techniques to process scan data and how to create a clean, high-poly sculpt, as well as a low-poly mesh with UVs ready for texturing in Marmoset.
This photogrammetry workshop is designed to help those with limited experience to successfully produce a scan to be proud of. His pragmatic guide to photogrammetry goes through all the steps needed to process your scan data and take it all the way through to a final sculpt, including baking and materials. Upon completing this workshop, you’ll have gained many practical insights into the photogrammetry process and will have a solid guideline for starting your own projects with minimal setup needs.
The workshop is intended for you to sculpt along with John. His ZBrush ZTL file is provided with all the working steps, along with his Modo file (scene supplied with .obj) and the final Photoshop composite. The Marmoset scene file is also included with this workshop for subscribers to access and utilize.