آموزش ساخت بازی برای موبایل - موقعیت های بازی Digital Tutors - Unity
Unity Mobile Game Development Series - Game State
در این دوره آموزشی، مدرس Chris Glick نحوه برنامه نویسی موقعیت و منطق بازی نظیر زمان سنج، کشته ها، راندها و ... را آموزش میدهد. او در ابتدا به بررسی توضیحات طراحی بازی جهت و ساخت توابع بازی میپردازد. در ادامه او یک تایمر شمارنده برای بازی میسازد و آموزش میدهد که چگونه اسکریپت های دیگر به صورت تمیز به آن دسترسی داشته باشند. سپس نحوه ساخت شروع و پایان بازی برای ساخت صفحه نمایش جهت مخفی کردن سطح را آموزش میدهد. او در ادامه نحوه نوشتن توابعی مانند برنده شدن در یک دور، توقف بازی، کشتن دشمن، صرفه جویی در داده های ما، بازنشانی بازی، اتمام بازی و ... را آموزش میدهد.
شما میتوانید این فایل را از لینک های زیر دانلود نمایید.