در این دوره، مدرس Shane Whelan به آموزش ساخت شخصیت های مبتنی بر هوش مصنوعی با استفاده از PlayMakers در برنامه Unity می پردازد. تجسم چیزی به اندازه رفتار شخصیتی AI در یک بازی دشوار است، بجز اینکه کدی را پیاده سازی کند تا کار را انجام دهد. در این دوره با استفاده از Playmaker برای ساخت UI شخصیت آشنا می شوید. در ابتدا، پیاده سازی سیستم کنترل بازیکن point-and-click با Navmesh را آموزش می بینید. سپس، هوش مصنوعی شخصیت دشمن را بدون نوشتن کد اضافه خواهید کرد. در نهایت یک نمودار جریان رفتار مبتنی بر state را طراحی می کنید و سپس اعمال را به آن نمودار اضافه کنید تا بازی گیم پلی واقعی را به دست آورد. در پایان دوره، شما می دانید که چگونه نمونه اولیه بازی های خود را با استفاده از Playmaker ایجاد کنید.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
In this course, you will learn to understand AI character behavior by building a small game with a state-driven UI, a point and click character control system, and an enemy character driven by Navmesh and Animator movement.
It can be difficult to visualize something as abstract as the behavior of an AI character in a game, let alone implement the code to make it work. In this course, Building AI-driven Characters Using Playmaker in Unity, you will use Playmaker to build a working UI. First, you will implement a point-and-click player control system driven by Navmesh. Then, you will add a ‘brain’ inside an enemy character, all without writing a line of code.Finally, you will sketch out a flow diagram of state-driven behavior, then add actions to that diagram to get the gameplay working for real. By the end of the course, you will know how to prototype your own games using Playmaker. Required Software: Unity 2017 and Playmaker.