توسعه بازی در یونیتی بخش دوم
Next-Gen Game Development with Unity3D volume 2
توسعه بازی با Unity3D Volume II - 3dsMax و ZBrush Production Pipeline
این فیلم آموزشی برای کسانی طراحی شده است که می خواهند بر روند ساخت یک بازی نسل بعدی بر اساس موتور بازی Unity3D مسلط شوند. این دوره به جزئیات مدل سازی بازی ها با استفاده از Autodesk 3dsMax، ZBrush و موتور بازی Unity می پردازد.
- مدرس از مدل سازی کم پلیاستفاده می کند. او زیربخشی چند ضلعی ها برای ایجاد مدل های با وضوح بالا، آموزش طراحی filosofii و مفاهیم برای صنعت بازی را آموزش می دهد.
- در این دوره نشان می دهد که چگونه یک مدل کم پلی را در ZBrush وارد کنید و آنها را به اشیاء دقیق vysoko poligonale تبدیل کنید که متعاقباً نقشه معمولی برای وارد کردن به موتور Unity3D حذف شده است و به شما امکان می دهد تا در بازی مدل low poly با یک دید تقریباً مشاهده کنید. دقیقا مثل high poly.
- ما مسیر مفهومی را طی خواهیم کرد، فرآیندی منسجم برای ایجاد و پردازش مدل با استفاده از چندین بسته گرافیکی و در پایان یاد می گیریم که اشیاء ایجاد شده توسط ما را در موتور بازی وارد کنیم و آنها را به طور کامل با نیازهای بازی سازی نسل بعدی تطبیق دهیم.