- بازی های چند نفره ایجاد کنید و برنامه های ایجاد شده توسط Unity را از طریق شبکه متصل کنید.
- نقش های مختلف سرورها و کلاینت ها را در یک شبکه درک کنید.
- قادر به استفاده از فراخوانی روش از راه دور برای همگام سازی حالت های بازیکن-شخصیت در یک بازی شبکه ای باشید.
- تنظیمات شبکه
- آدرس های IP
- میزبانی
- تماس های رویه از راه دور
- همگام سازی حرکت بدن صلب
- همگام سازی حالت های انیمیشن
- بازی با شخصیت های مختلف بازیکن
- تغییر کاراکترهای پخش کننده در حین اتصال
- راه اندازی دارایی Unity Lobby
- همگام سازی مقادیر متغیر در صحنه ها
- راه اندازی خدمات Unity Match Making
- توسعه یک محیط مجازی سه بعدی آموزشی چند کاربره آنلاین
- استفاده از دستگاه های تلفن همراه به جای کنترلرهای بازی
- توسعه بازی MMO
آمورش ایجاد شبکه یونیتی از ابتدا برای (یونیتی 5 تا یونیتی 2020)
Unity Networking From Scratch for (Unity 5 to Unity 2020)
چیزی که یاد خواهید گرفت
الزامات
قبل از شروع این دوره، دانشجویان باید تجربه استفاده از Unity و نوشتن کد سی شارپ را داشته باشند.
شرح
در این دوره آموزشی، Penny شما را از اصول اولیه ایجاد یک محیط بازی کلاینت/سرور ساده با استفاده از سیستم UNET Unity تا ایجاد و مدیریت یک سیستم لابی راهنمایی می کند. موضوعات تحت پوشش موضوعاتی هستند که اغلب در انجمن ها ظاهر می شوند و بسیاری از مردم در درک آن با مشکل مواجه هستند. این دوره با تمرینات گام به گام بسیاری عملی است. دانشجویان این دوره با مدیر شبکه UNET و نحوه استفاده از ارسال پیام برای همگام سازی حرکات سفت و سخت بدن و انیمیشن شخصیت های بازیکن آشنا می شوند. نادیده گرفتن مدیر شبکه همچنین پوشش داده خواهد شد تا به توسعه دهندگان امکان ایجاد عملکردهای شبکه سفارشی مانند تغییر شخصیت های بازیکن در حین بازی، شلیک پرتابه ها و مدیریت ویژگی های بازیکن مانند سلامتی را بدهد.
موضوعات تحت پوشش عبارتند از:
این دوره که در Unity 5 توسعه یافته است، برای نسخه های 2017 و تا 2018.2 با API شبکه Unity مرتبط باقی می ماند. توجه داشته باشید که اگرچه API اکنون در Unity 2020 متوقف شده است، Penny فایل های شروع پروژه را در اختیار شما قرار داده است که به شما امکان می دهد در سال 2020 با HLAPI کار کنید.
آنچه دانش آموزان گذشته این دوره به دست می آورند:
این دوره برای چه کسانی است:
کسی که با Unity و C# آشناست و دوست دارد در مورد شبکه سازی و ایجاد بازی های چند نفره بیاموزد.