ورود به حسابــ کاربری
عضویتــ در سایت کلمـه عبور را فراموش کرده اید؟

    آموزش بازی تناسب اندام ریتمBeat Boxer



    Unity Virtual Reality Dev:Beat Boxer, a Rhythm Fitness Game

    آموزش بازی تناسب اندام ریتمBeat Boxer

    چیزی که یاد خواهید گرفت

    • یاد بگیرید که یک بازی تناسب اندام با ریتم به نام "Beat Boxer" ایجاد کنید، شبیه به بازی هایی مانند Beat Saber و Super Natural.
    • همانطور که در بازی هایی مانند Beat Saber و Super Natural دیده می شود، ایجاد مکانیک های پیشرفته را یاد بگیرید.
    • بیاموزید که یک رابط کاربری Diegetic پیچیده ایجاد کنید و آمار بازی میزبان را در اختیار بازیکن قرار دهید.
    • آموزش نوشتن کدهای مبتنی بر رویداد سی شارپ.


    الزامات

    • هدست Oculus Rift یا HTC Vive یا Oculus Quest با کابل پیوند.
    • رایانه ای که از هدست واقعیت مجازی شما از نظر سخت افزار مورد نیاز پشتیبانی می کند.
    • بدانید چگونه دستگاه VR خود را برای توسعه راه اندازی کنید.
    • با استفاده از ویرایشگر یونیتی برای ویرایش اولیه صحنه راحت است.
    • دانش پایه سی شارپ برای یونیتی.


    شرح
    به دوره توسعه بازی «VR Beat Boxer» خوش آمدید، جایی که می‌آموزید یک کلون از بازی‌های تناسب اندام ریتم بسیار محبوب مانند Beat Saber و Super Natural ایجاد کنید. یک بار بسازید و به راحتی در هر دو دستگاه Oculus و Steam VR مستقر شوید. این دوره، هر آنچه را که باید بدانید، به شما می آموزد تا بازی تناسب اندام ریتم VR Beat Boxer خود را با استفاده از موتور کلاس جهانی Unity، آخرین نسخه LTS 2020.4.x بسازید. من یک مدرس ممتاز iDTech هستم و همچنین نویسنده کتاب Unity® Virtual Reality Development with VRTK4: A No-Coding Approach to Developing Immersive VR Experiences, Games and Apps' منتشر شده توسط Apress و در دسترس در سراسر جهان در آمازون و فروشگاه های اسپرینگر

    وقتی صحبت از توسعه برنامه‌ها و بازی‌های VR می‌شود، یونیتی موتور بازی با رتبه برتر است. از طرف دیگر VRTK یک راه حل VR آزمایش شده برای Unity است. چندین بازی بلاک باستر با استفاده از Unity و VRTK ساخته شده است. VRTK 4 در ارتباط با Unity، پویایی توسعه VR را تغییر داده است. هیچ موتور بازی دیگری حتی به اندازه VRTK 4 با Unity نمی تواند چنین عملکرد پیشرفته ای را برای توسعه واقعیت مجازی در اختیار شما قرار دهد. این دوره درک VRTK 4 را بسیار آسان می کند و بازی Beat Boxer که توسعه می دهید، یک بازی کامل خواهد بود، حتی می توانید آن را برای Oculus و Steam منتشر کنید.  فریم ورک VRTK 4 از نظر مکانیک واقعیت مجازی مورد نیاز، تمام کارهای سنگین را انجام می دهد. شما فقط کمی کد اضافی اضافه می‌کنید تا همه آن‌ها را طوری که می‌خواهید کار کند جمع کنید. پس از گذراندن این دوره، آماده خواهید بود که بازی های تناسب اندام با ریتم شگفت انگیزی مانند Super Natural و Beat Saber ایجاد کنید. هدف این دوره برای کاربران مبتدی تا متوسط ​​یونیتی است که باید راه خود را در مورد ویرایشگر یونیتی برای ویرایش اولیه صحنه بدانند. دانش اولیه برنامه نویسی سی شارپ برای Unity نیز مورد نیاز است، جایی که باید بدانید کلاس چیست، متد چیست، در مورد انواع متغیرهای پایه سی شارپ، if دستورات و حلقه ها اطلاعات داشته باشید.

    این دوره شما را از طریق همه چیز، گام به گام راهنمایی می کند و در طول مسیر به شما تمرین زیادی می دهد. شما باید به یک هدست ۶ DOF (درجه آزادی) فقط برای Steam VR یا Oculus دسترسی داشته باشید. می‌توانید از یک هدست واقعیت مجازی Steam مانند HTC Vive یا Oculus Rift یا Oculus Quest استفاده کنید (هر دو 1 و 2 به خوبی کار می‌کنند)، که از محبوب‌ترین هدست‌های DOF در دسترس هستند، و هدست‌هایی که این دوره دارد. مورد آزمایش قرار گرفته است. اگر از Oculus Quest استفاده می‌کنید، توصیه می‌شود یک کابل پیوند داشته باشید، زیرا نصب یک بیلد روی هدست، هر بار که تست می‌کنید چندان کاربردی نیست و زمان‌بر خواهد بود. لطفاً از پرسش و پاسخ Udemy برای هر توضیحی که از پایان من در رابطه با این دوره می خواهید استفاده کنید. با تکامل مکانیک های VR جدید، این دوره به روز رسانی خواهد شد.

    این دوره برای چه کسانی است:

    • توسعه دهندگان یونیتی از ابتدا تا متوسط، به دنبال راهی سرگرم کننده برای تقویت مهارت های خود با ساختن یک بازی تناسب اندام ریتم هستند.
    • دارندگان Oculus Quest، Rift یا HTC Vive می‌خواهند بازی VR خودشان را بسازند.
    • یک علاقه‌مند واقعیت مجازی، که می‌خواهد وارد توسعه بازی‌های VR شود.

    https://www.udemy.com/course/unity-virtual-reality-vr-development-a-beat-boxer-game/

    مشاهده توضیحاتــ انگلیسی

     

    What you'll learn

    • Learn to create a rhythm fitness game called 'Beat Boxer', similar to games like Beat Saber and Super Natural.
    • Learn to create advanced mechanics, as seen in games like Beat Saber and Super Natural.
    • Learn to create a sophisticated Diegetic UI, providing the player with a host game stats.
    • Learn to write C# Event driven Code.

    Requirements

    • An Oculus Rift, or HTC Vive headset or an Oculus Quest with a link cable.
    • A computer that supports your VR headset, in terms of hardware required.
    • Know how to setup your VR device for development.
    • Comfortable with using the Unity editor for basic scene editing.
    • Basic C# knowledge for Unity.

    Description
    Welcome to the 'VR Beat Boxer', game development course, where you will learn to create a clone, of the extremely popular rhythm fitness games like Beat Saber, and Super Natural. Build once and deploy to both Oculus and Steam VR devices, with ease. This course, teaches you everything you need to know, to build your very own VR Beat Boxer rhythm fitness game, using the world class Unity Engine, latest LTS version 2020.4.x. I am an Emeritus certified iDTech instructor and also the author of the book 'Unity® Virtual Reality Development with VRTK4: A No-Coding Approach to Developing Immersive VR Experiences, Games, & Apps' published by Apress and available world wide on the Amazon and Springer stores. Unity is the top rated game engine, when it comes to developing VR apps and games. VRTK on the other hand is a battle-tested VR solution for Unity. Several block buster games have been made using Unity and VRTK. VRTK 4 in conjunction with Unity, has changed the dynamics of VR development. No other game engine comes even close, to providing you with such advanced functionality for VR development, as does VRTK 4 with Unity. This course makes understanding VRTK 4, super easy, and the Beat Boxer game you develop, will be a complete game, you could even publish to both Oculus and Steam. The VRTK 4 framework takes care of all the heavy lifting, in terms of VR Mechanics required. You only add a little extra code, to pull it all together, the way you want it to work. Once you have taken this course, you will be poised, to create amazing rhythm fitness games, like Super Natural an Beat Saber. This course is aimed at beginner to intermediate Unity users, who need to know their way about the Unity editor, for basic scene editing. A basic knowledge of C# programming for Unity is also required, where you need to know what a Class is, what a method is, have knowledge about C#'s basic variable types, if statements and loops. This course will take you through everything, step by step and give you plenty of practice along the way. You will need to have access to a 6 DOF (degrees of freedom) headset, for Steam VR or Oculus only. You could use a Steam VR headset like the HTC Vive, or an Oculus Rift, or an Oculus Quest (both 1 and 2 will work fine), which are some of the more popular, 6 DOF headsets available, and the ones this course has been tested against. If using the Oculus Quest, it would be advisable to have a link cable, as deploying a build to the headset, each time you test is not very practical, and would be time consuming. Please use Udemy's Q & A, for any explanations you seek from my end, related to this course. This course will continue to be updated, as new VR mechanics evolve.

    Who this course is for:

    • Beginning to Intermediate Unity developers, looking for a fun way to enhance their skills, by building a rhythm fitness game.
    • Oculus Quest, Rift or HTC Vive owners wanting to create their very own VR game.
    • A VR Hobbyist, wanting to get into VR game development.

     

    تصـاویر نمونـه
    برای بزرگنمایی هر عکس بر روی آن کلیک کنید

    ویدئـو پیش نمایش
    این ویدئو نمایش دهنده قسمتی از محتوا میباشد

    دسته بندی محتوا
    .این محتوا شامل دسته بندی های زیر میباشد
    Unity
    جعبـه دانلود
    پسورد کلیه فایل ها www.cgtools.ir میباشد.

    فقط اعضای VIP قادر به دیدن لینک ها میباشند.

    برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

وب سایت سی جی تولز با توجه به نیاز گرافیست ها و تری دی کاران به یک مرجع مناسب، احداث گردیده است تا بتواند همواره نیاز کاربران را در این زمینه ارضاء سازد.
خدمات سایت شامل آموزش های سه بعدی، مدل ها، تصاویر و تمامی نیاز های مورد نیاز سه بعدی کاران میباشد.

:::::::: آخـرین نظراتــ کاربران سایتــ :