- یاد بگیرید که یک بازی تناسب اندام با ریتم به نام "Beat Boxer" ایجاد کنید، شبیه به بازی هایی مانند Beat Saber و Super Natural.
- همانطور که در بازی هایی مانند Beat Saber و Super Natural دیده می شود، ایجاد مکانیک های پیشرفته را یاد بگیرید.
- بیاموزید که یک رابط کاربری Diegetic پیچیده ایجاد کنید و آمار بازی میزبان را در اختیار بازیکن قرار دهید.
- آموزش نوشتن کدهای مبتنی بر رویداد سی شارپ.
- هدست Oculus Rift یا HTC Vive یا Oculus Quest با کابل پیوند.
- رایانه ای که از هدست واقعیت مجازی شما از نظر سخت افزار مورد نیاز پشتیبانی می کند.
- بدانید چگونه دستگاه VR خود را برای توسعه راه اندازی کنید.
- با استفاده از ویرایشگر یونیتی برای ویرایش اولیه صحنه راحت است.
- دانش پایه سی شارپ برای یونیتی.
- توسعه دهندگان یونیتی از ابتدا تا متوسط، به دنبال راهی سرگرم کننده برای تقویت مهارت های خود با ساختن یک بازی تناسب اندام ریتم هستند.
- دارندگان Oculus Quest، Rift یا HTC Vive میخواهند بازی VR خودشان را بسازند.
- یک علاقهمند واقعیت مجازی، که میخواهد وارد توسعه بازیهای VR شود.
آموزش بازی تناسب اندام ریتمBeat Boxer
Unity Virtual Reality Dev:Beat Boxer, a Rhythm Fitness Game
چیزی که یاد خواهید گرفت
الزامات
شرح
به دوره توسعه بازی «VR Beat Boxer» خوش آمدید، جایی که میآموزید یک کلون از بازیهای تناسب اندام ریتم بسیار محبوب مانند Beat Saber و Super Natural ایجاد کنید. یک بار بسازید و به راحتی در هر دو دستگاه Oculus و Steam VR مستقر شوید. این دوره، هر آنچه را که باید بدانید، به شما می آموزد تا بازی تناسب اندام ریتم VR Beat Boxer خود را با استفاده از موتور کلاس جهانی Unity، آخرین نسخه LTS 2020.4.x بسازید. من یک مدرس ممتاز iDTech هستم و همچنین نویسنده کتاب Unity® Virtual Reality Development with VRTK4: A No-Coding Approach to Developing Immersive VR Experiences, Games and Apps' منتشر شده توسط Apress و در دسترس در سراسر جهان در آمازون و فروشگاه های اسپرینگر
وقتی صحبت از توسعه برنامهها و بازیهای VR میشود، یونیتی موتور بازی با رتبه برتر است. از طرف دیگر VRTK یک راه حل VR آزمایش شده برای Unity است. چندین بازی بلاک باستر با استفاده از Unity و VRTK ساخته شده است. VRTK 4 در ارتباط با Unity، پویایی توسعه VR را تغییر داده است. هیچ موتور بازی دیگری حتی به اندازه VRTK 4 با Unity نمی تواند چنین عملکرد پیشرفته ای را برای توسعه واقعیت مجازی در اختیار شما قرار دهد. این دوره درک VRTK 4 را بسیار آسان می کند و بازی Beat Boxer که توسعه می دهید، یک بازی کامل خواهد بود، حتی می توانید آن را برای Oculus و Steam منتشر کنید. فریم ورک VRTK 4 از نظر مکانیک واقعیت مجازی مورد نیاز، تمام کارهای سنگین را انجام می دهد. شما فقط کمی کد اضافی اضافه میکنید تا همه آنها را طوری که میخواهید کار کند جمع کنید. پس از گذراندن این دوره، آماده خواهید بود که بازی های تناسب اندام با ریتم شگفت انگیزی مانند Super Natural و Beat Saber ایجاد کنید. هدف این دوره برای کاربران مبتدی تا متوسط یونیتی است که باید راه خود را در مورد ویرایشگر یونیتی برای ویرایش اولیه صحنه بدانند. دانش اولیه برنامه نویسی سی شارپ برای Unity نیز مورد نیاز است، جایی که باید بدانید کلاس چیست، متد چیست، در مورد انواع متغیرهای پایه سی شارپ، if دستورات و حلقه ها اطلاعات داشته باشید.
این دوره شما را از طریق همه چیز، گام به گام راهنمایی می کند و در طول مسیر به شما تمرین زیادی می دهد. شما باید به یک هدست ۶ DOF (درجه آزادی) فقط برای Steam VR یا Oculus دسترسی داشته باشید. میتوانید از یک هدست واقعیت مجازی Steam مانند HTC Vive یا Oculus Rift یا Oculus Quest استفاده کنید (هر دو 1 و 2 به خوبی کار میکنند)، که از محبوبترین هدستهای DOF در دسترس هستند، و هدستهایی که این دوره دارد. مورد آزمایش قرار گرفته است. اگر از Oculus Quest استفاده میکنید، توصیه میشود یک کابل پیوند داشته باشید، زیرا نصب یک بیلد روی هدست، هر بار که تست میکنید چندان کاربردی نیست و زمانبر خواهد بود. لطفاً از پرسش و پاسخ Udemy برای هر توضیحی که از پایان من در رابطه با این دوره می خواهید استفاده کنید. با تکامل مکانیک های VR جدید، این دوره به روز رسانی خواهد شد.
این دوره برای چه کسانی است:
https://www.udemy.com/course/unity-virtual-reality-vr-development-a-beat-boxer-game/