- نحوه راه اندازی پروژه Unity URP را بیاموزید
- با نحوه تبدیل پروژه Built-in Render Pipeline به URP آشنا شوید
- هنگام استفاده از URP با نور و سایه ها آشنا شوید
- استفاده و ایجاد ویژگی های رندرر را بیاموزید
- در مورد پردازش پست با استفاده از URP بیاموزید
- دانش سطح مبتدی از ویرایشگر Unity فرض می شود
- دانش پایه سی شارپ برای برخی از سخنرانی ها فرض شده است
- توسعه دهندگانی که به فکر رفتن به استفاده از URP از خط لوله رندر داخلی هستند
- توسعه دهندگانی که قصد دارند از URP برای یک پروژه جدید استفاده کنند
- توسعه دهندگانی که می خواهند بهترین عملکرد را از URP دریافت کنند
آموزش کامل پایپ لاین رندر جهانی در یونیتی
A Complete Guide to Unity's Universal Render Pipeline
آنچه یاد خواهید گرفت
الزامات
شرح
سلام، من Nik Lever هستم و از سپتامبر 2021 با تیم URP در Unity کار می کنم. در این دوره به شما نشان خواهم داد که چگونه از خط لوله رندر جهانی (URP) Unity استفاده کنید. در سال 2018، Unity دو اسکریپت جدید منتشر کرد. خطوط لوله رندر (SRP): خط لوله رندر با وضوح بالا (HDRP) و خط لوله رندر جهانی (URP). در برخی از مراحل URP جایگزین خط لوله رندر داخلی می شود، بنابراین یادگیری نحوه استفاده از خط لوله جدید منطقی است. من به شما نشان خواهم داد که چقدر آسان است که رندر را با استفاده از ویژگی های URP سفارشی کنید. این دوره برای کمک به توسعه دهندگان یونیتی و هنرمندان فنی در نظر گرفته شده است تا بهترین ها را از خط لوله رندر جهانی (URP) دریافت کنند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه: URP را برای یک پروژه جدید راه اندازی کنید، یا یک پروژه موجود مبتنی بر Render Pipeline را به URP تبدیل کنید. نحوه تنظیم نور در URPAbout shaderها و جلوه های ویژه برای URP. ما به callbackها در URP و تفاوت آنها با خط لوله داخلی Render نگاه خواهیم کرد. و ما به بهینه سازی عملکرد در URP و موارد دیگر نگاه می کنیم. همانطور که در این دوره خواهید آموخت، استفاده از معماری SRP انعطاف پذیری و سفارشی سازی عمیق، عملکرد بهبود یافته در وسعت پلتفرم های پشتیبانی شده و آینده، و تکرار سریع برای آزادسازی خلاقیت شما را فراهم می کند. استقرار چند پلتفرمی یک عامل کلیدی در موفقیت بسیاری از بازی ها است. بازیکنان اغلب بازی یکسانی را در دستگاههای مختلف مانند کنسول و موبایل انجام میدهند، به این معنی که توسعهدهندگان Unity به گزینههای رندری نیاز دارند که برای دستگاههای متعدد، با حداقل مراحل و پیچیدگی کمتری که ممکن است، افزایش یابند. URP یک راه حل عالی است. پس از چندین سال توسعه اختصاصی، فناوری URP اکنون جامد و آماده تولید است. این دوره به شما کمک می کند تا از مزایای آن برای توسعه موفقیت آمیز بازی های خود استفاده کنید. همانطور که گفتم، در آینده خط لوله پیشفرض Unity به URP تبدیل میشود، بنابراین وقت آن است که این فناوری را درک کنید. برای کار در کنار دوره، به Unity 2021 LTS یا جدیدتر نیاز دارید. منابع دوره به صورت دو پروژه ارائه می شوند، دوره URP - Complete و URP Course - Code Along. اگر میخواهید همراه با ویدیوها کدنویسی کنید، از کد همراه نسخه استفاده کنید. اما، من حدس میزنم که شما قبلاً آن را حل کردهاید. وقت آن است که به URP تغییر دهید و من تا حد امکان آن را آسان خواهم کرد.
این دوره برای چه کسانی است