- ایجاد مدل های سه بعدی حرفه ای در بلندر
- باز کردن UV در بلندر
- بافت با کیفیت بالا در سابستنس پینتر
- استفاده از تکسچرهای تابشی در سابستنس پینتر
- صادرات بافت های HDRP برای یونیتی
- چیدمان مدولار ساختمان ها در یونیتی
- یک صحنه کامل شهری در یونیتی ایجاد کنید
- بازتاب با کیفیت بالا در یونیتی
- راه اندازی نورپردازی واقعی در یونیتی با استفاده از خط لوله رندر با وضوح بالا (HDRP)
- حداقل 5 گیگابایت فضای خالی هارد دیسک
- رایانه شخصی، مک یا لینوکس
- بلندر 2.8.2 را به صورت آنلاین رایگان دانلود کنید
- دانلود نسخه آزمایشی 30 روزه سابستنس پینتر 2019.3
- یونیتی 2019 را به صورت آنلاین رایگان دانلود کنید
- هر کسی که مایل به یادگیری نحوه مدلسازی، بافت و ارائه مدلهای حرفهای سه بعدی در موتور بازی یونیتی است
- طراحان و هنرمندان تجسمی که می خواهند وارد صنعت طراحی بازی شوند.
- افرادی که می خواهند طراحی بازی و مدل سازی سه بعدی را یاد بگیرند.
آموزش ایجاد دارایی بازی حرفه ای برای Unity با استفاده از Blender Cyberpunk
Blender Cyberpunk in Unity HDRP
چیزی که یاد خواهید گرفت
الزامات
شرح
Cyberpunk یک محیط بازی پر جنب و جوش، هیجان انگیز و نئونی است که در بازی های ویدیویی بیشتر و بیشتر ظاهر می شود. در این مجموعه میخواهم یک فرآیند تولید حرفهای را برای ایجاد داراییهای بازی ماژولار کم پلی و پلی پلی بالا برای ایجاد یک شهر سایبرپانک برای استفاده در خط لوله رندر یونیتی با وضوح بالا (HDRP) به شما نشان دهم. ما در بلندر 2.82 مدل سازی خواهیم کرد، که در آن بسیاری از تکنیک های جالب، میانبرها و بهترین شیوه ها را به شما نشان خواهم داد. ما مدلها را با UV باز میکنیم تا مطمئن شویم نتایج حرفهای با کیفیت بالا دریافت میکنیم. سپس به سراغ سابستنس پینتر 2019 می رویم، یکی از پیشروترین برنامه های تکسچرینگ رویه ای که امروزه در صنعت طراحی بازی استفاده می شود. من به شما نشان خواهم داد که چگونه مواد چند لایه 4K بسازید که دارای آن فاکتور شگفت انگیز و واقع گرایی مورد انتظار در صنعت بازی امروز باشد. همچنین لایههای کدورت و کانالهای انتشار را برای درخشش نئون پوشش خواهیم داد. در نهایت مدلهای بهینهسازی شده سه بعدی کمپلی خود با نقشههای بافت با وضوح بالا را به یونیتی میبریم و با استفاده از تنظیمات HDRP در یونیتی که برخی از واقعیترین و چشمگیرترین قابلیتهای نورپردازی و رندر را در هر موتور بازی در حال حاضر دارند، صحنهای واقعی را تنظیم و رندر میکنیم. در پایان این دوره، در ساخت و بافت اشیاء بازی خود بسیار مطمئن خواهید بود. شما یک قطعه چشمگیر خواهید داشت که می توانید آن را در نمونه کارهای طراحی بازی خود قرار دهید.
این دوره برای چه کسانی است: