ورود به حسابــ کاربری
عضویتــ در سایت کلمـه عبور را فراموش کرده اید؟

    آموزش ساخت بازی چند نفره Kart Racing در یونیتی



    Build a Multiplayer Kart Racing Game in Unity 2019

    آموزش ساخت بازی چند نفره Kart Racing در یونیتی

    چیزی که یاد خواهید گرفت :

    • چگونه از سیستم فیزیک خودرو یونیتی برای ایجاد یک وسیله نقلیه چهار چرخ از ابتدا استفاده کنیم.
    • نحوه پیاده سازی سرویس شبکه فوتون در یونیتی گیمز.
    • تکنیک های هوش مصنوعی مرتبط با مکانیک مسابقه

    الزامات

    • درک کاملی از سی شارپ داشته باشید
    • با موتور بازی سازی Unity آشنا شوید

    شرح
    ساخت یک بازی مسابقه ای کارت چند نفره از ابتدا در یونیتی از Unity 2019 و ابزارهای شبکه فوتون استفاده می کند تا گام به گام شما را در راه اندازی و توسعه تجربه کارت رفتن خود راهنمایی کند.

    ژانر مسابقه کارتن به دهه 1980 باز می گردد، اگرچه توسط Super Mario Kart (1992) و Crash Team Racing (1999) محبوبیت یافت. این ژانر مکانیک‌های مسابقه‌ای و آرکید را با شخصیت‌های تخیلی شناخته‌شده و مسیرهای بد بو پر از پیکاپ‌ها و موانع ترکیب می‌کند. ساخت چنین بازی ترکیبی از مهارت های شبکه، هوش مصنوعی، طراحی رابط، جلوه های ویژه و صدا است.

    در این دوره، پنی محبوب‌ترین تکنیک‌های هوش مصنوعی مورد استفاده برای ایجاد رفتار شخصیت‌های مسابقه‌ای NPC در بازی‌ها را با استفاده از سبک آموزشی و دانش تحسین‌شده بین‌المللی خود از بیش از 25 سال کار با بازی‌ها، گرافیک و نوشتن دو کتاب برنده جایزه در مورد هوش مصنوعی بازی‌ها نشان می‌دهد. در سرتاسر، کارگاه‌های عملی را دنبال می‌کنید که شما را در هر مرحله از چیدمان بازی مسابقه کارتی خود راهنمایی می‌کنند. شما ابتدا از ابتدا یک تجربه تک نفره با اجزای هوشمند NPC ایجاد می‌کنید و سپس با یک سرور اصلی Photon به عملکرد شبکه اضافه می‌کنید تا یک بازی چند نفره ایجاد کنید.

    آموزش برنامه نویسی و کار با:

    • فیزیک خودرو و کنترل‌کننده‌هایی که از پایه با برخوردکننده‌های چرخ و بدنه‌های سخت Unity ساخته شده‌اند.
    • خودروهای هدایت‌شده با هوش مصنوعی با ناوبری نقطه‌ای، شتاب‌گیری هوشمند و رفتارهای ترمزگیری و اجتناب.
    • مینی نقشه های مسیر مسابقه با موقعیت های بازیکن، دوربین های دید عقب و تابلوهای امتیازات.
    • شبکه‌سازی با فوتون شامل راه‌اندازی سرور اصلی، تماس‌های رویه از راه دور و نمونه‌سازی شی شبکه‌ای.
    • انتخاب کاراکتر برای انواع خودرو و نام بازیکن؛ و
    • رابط های گرافیکی کاربر

    مطالب و مرور کلی

    این دوره با توضیح دقیق سیستم فیزیک وسایل نقلیه یونیتی آغاز می شود. یک خودروی چهار چرخ از ابتدا با استفاده از برخورد دهنده‌های چرخ و بدنه‌های سفت ساخته می‌شود که در آن همه تنظیمات بررسی می‌شود و همه عملکردهای ممکن آزمایش می‌شوند و از سرعت آن برای به دست آوردن تعادل مناسب از لغزش، شتاب، ترمز و وزن استفاده می‌شود. این سیستم سپس به یک مدل کارت با کیفیت بالا منتقل می‌شود و در یک محیط پیست مسابقه قرار می‌گیرد که در آن مکانیک‌های هوش مصنوعی برای توسعه وسایل نقلیه شخصیت‌های غیربازیکن اضافه می‌شوند که می‌توانند به طور موثر در اطراف پیست رانندگی کنند در حالی که از سایرین دوری می‌کنند یا در برخی موارد به شدت با آنها برخورد می‌کنند. بازیکنان

    شما راه خود را به سمت یک بازی تک نفره مسابقه کارتی کامل خواهید برد که در آن یک بازیکن سه NPC می گیرد. مکان‌های مسابقه محاسبه می‌شود و یک نمایشگر هدآپ (HUD) حاوی دوربین دید عقب، مینی‌مپ و تابلوی امتیازات بازیکنان اضافه می‌شود. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه یک اسکریپت دنبال کردن دوربین را پیاده سازی کنید که می توانید از آن برای جابجایی بین بازیکنان برای دیدگاه های مختلف استفاده کنید.

    پس از اتمام بازی تک نفره، Photon API برای راه اندازی یک سرور اصلی و سپس افزودن قابلیت چند نفره به بازی استفاده می شود تا بتوانید آن را با دوستان خود بازی کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه سرور خود را بسازید، فراخوان های رویه از راه دور را به بازیکنان دیگر ارسال کنید و اشیاء شبکه را که برخی از آنها کاراکترهای هوش مصنوعی هستند، نمونه برداری کنید.

    در پایان این دوره شما طیف گسترده ای از تکنیک های توسعه بازی از هوش مصنوعی، شبکه و ایجاد رابط کاربری را پوشش خواهید داد. دانش و مهارت هایی که به دست می آورید در بسیاری از ژانرهای بازی قابل اجرا خواهد بود و شما را در جای خوبی برای افزودن قابلیت های پیشرفته به پروژه های بازی خود قرار می دهد.

    آنچه دانش آموزان در مورد دوره های Penny می گویند:

    دکتر پنی یک فرد فوق العاده و یک متخصص واقعی است. تمام دوره های او که من گذرانده ام درجه یک بوده اند و به نظر من معلم بهتری وجود ندارد. شخصیت شاداب او باعث می‌شود احساس کنید که به صحبت‌های یک دوست گوش می‌دهید تا فقط یک معلم یکنواخت دیگر.

    این اولین دوره من است که تا به حال برای یونیتی خریده ام، زیرا سال ها با یونیتی سر و کار داشتم و واقعاً هیچ کاری انجام ندادم، اما من فقط 27٪ دوره را پشت سر گذاشته ام و قبلاً چیزهای جدید زیادی یاد گرفته ام، این واقعاً خوب است. چشمانم را به قدرت یونیتی باز کرد. من مدتی است که پنی را در یوتیوب دنبال می کنم و او یک مربی باهوش است، در کدی که شما می نویسید بسیار واضح است و توضیح می دهد که چگونه همه کار می کند.

    من واقعاً از وضوح قدردانی می کنم. من قبلاً با یادگیری نحوه کدنویسی همکاری های زیادی داشته ام و متوجه شده ام که دانش من می آید و می رود. این بار، مفاهیم واقعاً چسبیده اند. چیزی در روش Holistic3D وجود دارد.

    این دوره برای چه کسانی است:
    توسعه دهندگان مبتدی بازی علاقه مند به دیدن آنچه در ساخت یک بازی کامل است.
    توسعه دهندگان با تجربه یونیتی می خواهند بدانند چگونه با استفاده از بازی های خود را چند نفره کنند

    مشاهده توضیحاتــ انگلیسی

     

    What you'll learn
    How to use Unity's Vehicle Physics system to create a four wheeled vehicle from scratch.
    How to implement the Photon Networking Service in Unity Games.
    Artificial Intelligence techniques relevant to racing mechanics.
    Requirements
    Have a solid understanding of C#
    Be familiar with the Unity Game Engine
    Description
    Build a Multiplayer Kart Racing Game From Scratch in Unity will use Unity 2019 and Photon networking tools to take you step-by-step through the setup and development of your own go-kart experience.

    The kart racing genre goes back to the 1980s, though it was popularised by Super Mario Kart (1992) and Crash Team Racing (1999). The genre mixes racing and arcade type mechanics with well-known fictional characters and funky tracks littered with pickups and obstacles. Creating such a game combines the skills of networking, artificial intelligence, interface design, special effects and audio.

    In this course, Penny reveals the most popular AI techniques used for creating NPC racing character behaviour in games using her internationally acclaimed teaching style and knowledge from over 25 years working with games, graphics and having written two award-winning books on games AI. Throughout, you will follow along with hands-on workshops designed to take you through every step of putting together your own kart racing game. You will first construct from scratch a single-player experience with intelligent NPC components and then add on networking functionality with a Photon master server to create a multiplayer game.

    Learn how to program and work with:

    Car physics and controllers built from the ground up with Unity's wheel colliders and rigid bodies;

    AI driven cars with waypoint navigation, smart acceleration & braking and avoidance behaviours;

    Race Track Mini-maps with Player positions, rear view cameras and leaderboards;

    Networking with Photon including setting up a master server, remote procedure calls and networked object instantiation;

    Character selection for vehicle types and player names; and

    Graphical User Interfaces.

    Contents and Overview

    The course begins with a detailed explanation of Unity's vehicle physics system. A four-wheeled car will be constructed from scratch using wheel colliders and rigid bodies in which every setting is explored and all possible functionality tested and put through its paces to get the right balance of skid, acceleration, braking and weight. This system will then be transferred to a top quality Kart model and placed in a racing track environment in which artificial intelligence mechanics will be added to develop non-player character vehicles who can effectively drive around the track while avoiding or in some cases aggressively bumping other players.

    You will work your way up to a completed kart racing single player game in which one player takes on three NPCs. Race places will be calculated and a heads-up display (HUD) containing a rear view camera, minimap and player leaderboard will be added. You'll also learn how to implement a camera-following script that you can use to switch between players for differing points of view.

    Once the single player game is completed, the Photon API will be used to set up a master server and then add multiplayer functionality to the game so you can then play it with your friends. You will learn how to create your own server, send remote procedure calls to other players and instantiate networked objects, some of them AI characters.

    At the completion of this course you will have covered a wide variety of game development techniques from artificial intelligence, networking and user interface creation. The knowledge and skills you acquire will be applicable across numerous game genres and stand you in good stead for adding advanced functionality to your own game projects.

    What students are saying about Penny's courses:

    Dr.Penny is a wonderful person and a true expert. All of her courses I've taken have been top notch and in my opinion there is no better teacher out there. Her upbeat personality makes you feel as if you're listening to a friend than just another monotone teacher.

    This is my first course I've ever bought for Unity as I've tinkered for years with Unity and not really done anything , but I'm only 27% through the course and I've already learned so many new things, it's really opened my eyes to the power of Unity. I've followed Penny for a while now on YouTube and she is a brilliant instructor, very clear on the code you're writing and explaining how it all works.

    I really appreciate the clarity. I've had many dabblings with learning how to code previously and have found my knowledge comes and goes. This time around, the concepts are really sticking. There is something to the Holistic3D method!

    Who this course is for:
    Beginner game developers interested in seeing what goes into constructing an entire game.
    Experienced Unity developers wanting to know how to make their games multiplayer using

    the Photon Engine.
    All game developers wanting to know more about the artificial intelligence techniques used in character navigation and movement.

     

    تصـاویر نمونـه
    برای بزرگنمایی هر عکس بر روی آن کلیک کنید

    آموزش ساخت بازی چند نفره Kart Racing در یونیتی

    ویدئـو پیش نمایش
    این ویدئو نمایش دهنده قسمتی از محتوا میباشد

    دسته بندی محتوا
    .این محتوا شامل دسته بندی های زیر میباشد
    Unity
    جعبـه دانلود
    پسورد کلیه فایل ها www.cgtools.ir میباشد.

    فقط اعضای VIP قادر به دیدن لینک ها میباشند.

    برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

وب سایت سی جی تولز با توجه به نیاز گرافیست ها و تری دی کاران به یک مرجع مناسب، احداث گردیده است تا بتواند همواره نیاز کاربران را در این زمینه ارضاء سازد.
خدمات سایت شامل آموزش های سه بعدی، مدل ها، تصاویر و تمامی نیاز های مورد نیاز سه بعدی کاران میباشد.

:::::::: آخـرین نظراتــ کاربران سایتــ :