- چگونه از سیستم فیزیک خودرو یونیتی برای ایجاد یک وسیله نقلیه چهار چرخ از ابتدا استفاده کنیم.
- نحوه پیاده سازی سرویس شبکه فوتون در یونیتی گیمز.
- تکنیک های هوش مصنوعی مرتبط با مکانیک مسابقه
- درک کاملی از سی شارپ داشته باشید
- با موتور بازی سازی Unity آشنا شوید
- فیزیک خودرو و کنترلکنندههایی که از پایه با برخوردکنندههای چرخ و بدنههای سخت Unity ساخته شدهاند.
- خودروهای هدایتشده با هوش مصنوعی با ناوبری نقطهای، شتابگیری هوشمند و رفتارهای ترمزگیری و اجتناب.
- مینی نقشه های مسیر مسابقه با موقعیت های بازیکن، دوربین های دید عقب و تابلوهای امتیازات.
- شبکهسازی با فوتون شامل راهاندازی سرور اصلی، تماسهای رویه از راه دور و نمونهسازی شی شبکهای.
- انتخاب کاراکتر برای انواع خودرو و نام بازیکن؛ و
- رابط های گرافیکی کاربر
آموزش ساخت بازی چند نفره Kart Racing در یونیتی
Build a Multiplayer Kart Racing Game in Unity 2019
چیزی که یاد خواهید گرفت :
الزامات
شرح
ساخت یک بازی مسابقه ای کارت چند نفره از ابتدا در یونیتی از Unity 2019 و ابزارهای شبکه فوتون استفاده می کند تا گام به گام شما را در راه اندازی و توسعه تجربه کارت رفتن خود راهنمایی کند.
ژانر مسابقه کارتن به دهه 1980 باز می گردد، اگرچه توسط Super Mario Kart (1992) و Crash Team Racing (1999) محبوبیت یافت. این ژانر مکانیکهای مسابقهای و آرکید را با شخصیتهای تخیلی شناختهشده و مسیرهای بد بو پر از پیکاپها و موانع ترکیب میکند. ساخت چنین بازی ترکیبی از مهارت های شبکه، هوش مصنوعی، طراحی رابط، جلوه های ویژه و صدا است.
در این دوره، پنی محبوبترین تکنیکهای هوش مصنوعی مورد استفاده برای ایجاد رفتار شخصیتهای مسابقهای NPC در بازیها را با استفاده از سبک آموزشی و دانش تحسینشده بینالمللی خود از بیش از 25 سال کار با بازیها، گرافیک و نوشتن دو کتاب برنده جایزه در مورد هوش مصنوعی بازیها نشان میدهد. در سرتاسر، کارگاههای عملی را دنبال میکنید که شما را در هر مرحله از چیدمان بازی مسابقه کارتی خود راهنمایی میکنند. شما ابتدا از ابتدا یک تجربه تک نفره با اجزای هوشمند NPC ایجاد میکنید و سپس با یک سرور اصلی Photon به عملکرد شبکه اضافه میکنید تا یک بازی چند نفره ایجاد کنید.
آموزش برنامه نویسی و کار با:
مطالب و مرور کلی
این دوره با توضیح دقیق سیستم فیزیک وسایل نقلیه یونیتی آغاز می شود. یک خودروی چهار چرخ از ابتدا با استفاده از برخورد دهندههای چرخ و بدنههای سفت ساخته میشود که در آن همه تنظیمات بررسی میشود و همه عملکردهای ممکن آزمایش میشوند و از سرعت آن برای به دست آوردن تعادل مناسب از لغزش، شتاب، ترمز و وزن استفاده میشود. این سیستم سپس به یک مدل کارت با کیفیت بالا منتقل میشود و در یک محیط پیست مسابقه قرار میگیرد که در آن مکانیکهای هوش مصنوعی برای توسعه وسایل نقلیه شخصیتهای غیربازیکن اضافه میشوند که میتوانند به طور موثر در اطراف پیست رانندگی کنند در حالی که از سایرین دوری میکنند یا در برخی موارد به شدت با آنها برخورد میکنند. بازیکنان
شما راه خود را به سمت یک بازی تک نفره مسابقه کارتی کامل خواهید برد که در آن یک بازیکن سه NPC می گیرد. مکانهای مسابقه محاسبه میشود و یک نمایشگر هدآپ (HUD) حاوی دوربین دید عقب، مینیمپ و تابلوی امتیازات بازیکنان اضافه میشود. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه یک اسکریپت دنبال کردن دوربین را پیاده سازی کنید که می توانید از آن برای جابجایی بین بازیکنان برای دیدگاه های مختلف استفاده کنید.
پس از اتمام بازی تک نفره، Photon API برای راه اندازی یک سرور اصلی و سپس افزودن قابلیت چند نفره به بازی استفاده می شود تا بتوانید آن را با دوستان خود بازی کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه سرور خود را بسازید، فراخوان های رویه از راه دور را به بازیکنان دیگر ارسال کنید و اشیاء شبکه را که برخی از آنها کاراکترهای هوش مصنوعی هستند، نمونه برداری کنید.
در پایان این دوره شما طیف گسترده ای از تکنیک های توسعه بازی از هوش مصنوعی، شبکه و ایجاد رابط کاربری را پوشش خواهید داد. دانش و مهارت هایی که به دست می آورید در بسیاری از ژانرهای بازی قابل اجرا خواهد بود و شما را در جای خوبی برای افزودن قابلیت های پیشرفته به پروژه های بازی خود قرار می دهد.
آنچه دانش آموزان در مورد دوره های Penny می گویند:
دکتر پنی یک فرد فوق العاده و یک متخصص واقعی است. تمام دوره های او که من گذرانده ام درجه یک بوده اند و به نظر من معلم بهتری وجود ندارد. شخصیت شاداب او باعث میشود احساس کنید که به صحبتهای یک دوست گوش میدهید تا فقط یک معلم یکنواخت دیگر.
این اولین دوره من است که تا به حال برای یونیتی خریده ام، زیرا سال ها با یونیتی سر و کار داشتم و واقعاً هیچ کاری انجام ندادم، اما من فقط 27٪ دوره را پشت سر گذاشته ام و قبلاً چیزهای جدید زیادی یاد گرفته ام، این واقعاً خوب است. چشمانم را به قدرت یونیتی باز کرد. من مدتی است که پنی را در یوتیوب دنبال می کنم و او یک مربی باهوش است، در کدی که شما می نویسید بسیار واضح است و توضیح می دهد که چگونه همه کار می کند.
من واقعاً از وضوح قدردانی می کنم. من قبلاً با یادگیری نحوه کدنویسی همکاری های زیادی داشته ام و متوجه شده ام که دانش من می آید و می رود. این بار، مفاهیم واقعاً چسبیده اند. چیزی در روش Holistic3D وجود دارد.
این دوره برای چه کسانی است:
توسعه دهندگان مبتدی بازی علاقه مند به دیدن آنچه در ساخت یک بازی کامل است.
توسعه دهندگان با تجربه یونیتی می خواهند بدانند چگونه با استفاده از بازی های خود را چند نفره کنند