الزامات
درک اولیه از Blueprints
یک مدل سه بعدی از وسیله نقلیه که میخواهید از آن استفاده کنید.
در یک بخش، ما از C++ برای گسترش موارد موجود استفاده میکنیم، بنابراین اگر میخواهید آن بخش را دنبال کنید، به استودیوهای ویژوال نیاز خواهید داشت.
شرح
در این مجموعه من شما را با افزونه PhysxVehicle راهنمایی می کنم تا وسایل نقلیه خود را تامین کنید. این امر از وسایل نقلیه ای مانند اتومبیل، کامیون، کامیونت و حتی وسایل نقلیه صنعتی و کشاورزی پشتیبانی می کند. به دلیل محدودیت در سیستم، تا حدی از موتور سیکلت پشتیبانی می کند، اما نه به طور کامل.
این سیستم را میتوان تا 90 درصد از طریق طرحهای اولیه به دست آورد، و ما از C++ برای ارائه برخی موارد اضافی کاملاً اختیاری در پایان سری استفاده میکنیم. برای به کار انداختن محصول اصلی نیازی به ++C نیست و این مجموعه بر روی پشتیبانی طرحبندی تمرکز دارد.
کاوش خواهیم کرد:
بدون استفاده از هیچ استخوانی در ابزار DCC، وسیله نقلیه خود را به درستی جهت دهی و تقلب کنیم
ایجاد نقشه خودرو
وسیله نقلیه شما را کاملاً قابل رانندگی می کند و به شما دانش می دهد که آن را برای دستیابی به هندلینگ مطلوب تغییر دهید.
گسترش سیستم طرح اولیه با برخی موارد اضافی c++
بررسی نحوه استدلال کردن وسیله نقلیه خود با ذرات، جلوه های صوتی و چراغ ها
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Requirements
A basic understanding of Blueprints
A vehicle 3D model you wish to use to follow along with
In one section, we use C++ to expand whats available, so if you wish to follow that part, visual studios will be needed.
Description
In this series I will be guiding you though the PhysxVehicle plugin to power your vehicles. This will support vehicles like cars, trucks, vans, and even industrial and agricultural vehicles. Due to a limitation in the system, it will partially support motorbikes, but not fully.
This system can be achieved 90% through blueprints alone, and we utilise C++ to provide some totally optional extras at the end of the series. No C++ is required to get the core product working and this series will focus on blueprint support.
We will be exploring:
Correctly orientating and rigging our vehicle without using any bones in a DCC tool
Creating a vehicle blueprint
Making your vehicle fully drive-able, and giving you the knowledge to tweak it to achieve the desired handling.
Expanding the blueprint system with some c++ extras
Exploring how to argument your vehicle with particles, sound effects, and lights
Who this course is for:
Unreal Engine developers looking to add vehicles into their game