طراحی محیط برای تولید مجازی در آنریل اینجین 4
Environment Design for Virtual Production in Unreal Engine 4 with Vladimir Somov
تولید مجازی یک روش فیلمسازی نوظهور است که از رندر بلادرنگ برای ترکیب فیلمهای لایو اکشن با CG استفاده میکند که اولین بار در فیلمهایی مانند شیرشاه و سریالهای تلویزیونی ماندالوریا استفاده شد. در این کارگاه 2 ساعته، ولادیمیر سوموف، هنرمند سابق سینماتیک در Assassin’s Creed، For Honor و Far Cry، مفاهیم اصلی و تکنیک های مورد نیاز برای ایجاد هنر محیطی آماده برای تولید مجازی با استفاده از Unreal Engine را به اشتراک می گذارد. این کارگاه با یک درس در مورد نحوه کار با مراجع شروع می شود و نحوه ایجاد یک کیت ساخت و ساز سفارشی و یک متریال تزئینی را نشان می دهد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه Unreal Engine را راه اندازی کنید، از چه تنظیمات پروژه و پلاگین هایی استفاده کنید و چرا، و همچنین چگونه پروژه های Unreal را سازماندهی و ساختار دهید. ولادیمیر توصیههای عملی و نظری در مورد لباسپوشی و نورپردازی مؤثر و باورپذیر ارائه میکند و تکنیکهایی را برای نمایه و بهینهسازی عملکرد با ابزارهایی مانند Deep Learning Super Sampling (DLSS) از Nvidia ارائه میکند. گردش کار همچنین شامل نگاهی به تکنیکهای مورد استفاده برای گرفتن یک فیلم سینمایی پایه با یک شخصیت انیمیشنی و یک دوربین مجازی دستی است که با استفاده از گوشی هوشمند به عنوان ردیاب کار میکند. در حالی که این کارگاه برای مبتدیان هدف گذاری شده است، قبل از شروع، مقداری دانش و درک اولیه از Unreal Engine و مدل سازی سه بعدی توصیه می شود. 3ds Max، Quixel Bridge، و Quixel Mixer همراه با Unreal Engine 4 استفاده میشوند. در پایان 2 ساعت، شما باید درک قوی از کل فرآیند مربوط به ایجاد هنر محیطی بلادرنگ داشته باشید و با تکنیکهایی احساس اطمینان کنید. میتوان آن را بزرگتر کرد و برای هر چیزی از تولید مجازی با حجم کامل LED گرفته تا فیلمبرداری و پس از تجسم اعمال کرد.