ورود به حسابــ کاربری
عضویتــ در سایت کلمـه عبور را فراموش کرده اید؟

    آموزش ساخت بازی



    Unreal Engine 5 Beginner Blueprints: Make your first game

    آموزش ساخت بازی

    چیزی که یاد خواهید گرفت

    • چگونه یک بازی کامل بسازیم که بد نباشد
    • دانش پایه ای از UE5، که می تواند در هر پروژه ای اعمال شود
    • نحوه نصب UE5، ایجاد پروژه های جدید و پیمایش موتور
    • نحوه برنامه نویسی بدون یک خط کد
    • نحوه ویرایش سطوح
    • اصول اولیه روشنایی، مه، و پس پردازش
    • نحوه ایجاد منوها، مانند صفحه نمایش مکث، صفحه نمایش مرگ، و منوهای انتخاب سطح
    • چگونه می‌توان پیشرفت‌های بیشتری را برای ارتقای بازی‌های خود به سطح بعدی اضافه کرد

    الزامات
    کامپیوتری که قابلیت اجرای UE5 را دارد

    به عنوان یک مبتدی کامل، یادگیری ساخت بازی می تواند سخت باشد. هدف من این است که این دوره روند را تا حد امکان سرگرم کننده و آسان کند تنها در 6 ساعت، من به شما یاد خواهم داد که چگونه یک بازی کامل را بدون هیچ تجربه قبلی در ساخت بازی بسازید. در طول هر ویدیو، سیستم‌های لازم را که از آن استفاده می‌کنیم، به‌طور کامل و واضح و جامع توضیح می‌دهم، به طوری که در پایان این دوره، نه تنها یک بازی را کامل کرده‌اید، بلکه دانشی اساسی در مورد آن نیز خواهید داشت. Unreal Engine که می توانید از آن برای شروع ساخت بازی به تنهایی استفاده کنید. (صاحبان دوره همچنین فایل های پروژه ای را که من برای این مجموعه ایجاد کرده ام دانلود رایگان دریافت می کنند که برای هر چیزی که دوست دارید قابل استفاده است)

    در اینجا همه چیزهایی است که این دوره پوشش می دهد.

    اصول اولیه:

    من به شما یاد خواهم داد که چگونه UE5 را نصب کنید، پروژه های جدید بسازید و سطوح را با اشیاء وارداتی سفارشی ویرایش کنید.

    برنامه نویسی یک شخصیت بازیکن حرفه ای:

    ما دوی سرعت را اضافه می‌کنیم، تنظیمات حرکت شخصیت‌هایمان را به‌طور خاص به تناسب بازی‌مان سفارشی می‌کنیم، سپس جلوه‌های صوتی واقعی و سه‌بعدی و لرزش دوربین را برای بهبود حس بازی اجرا می‌کنیم.

    طرح های قابل استفاده مجدد:

    در طول دوره من به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید چندین بلوپرینت ایجاد کنید که بتوانید در تمام سطوح خود دوباره از آنها استفاده کنید و به راحتی پارامترهای سفارشی را برای متغیرهای مهم در آنها تنظیم کنید. ما می‌توانیم این طرح‌ها را بکشیم و رها کنیم تا در عرض چند دقیقه سطوح کامل را ایجاد کنیم. ما چیزهایی مانند زیرنویس ها، میخ های خطرناک، سکوهای متحرک، و صفحات فشار را برای فعال کردن آنها می سازیم. همچنین یک سیستم جمع‌آوری اقلام پویا ایجاد می‌کنیم که در آن از کلکسیون‌ها برای باز کردن خروجی هر سطح استفاده می‌شود. شما یاد خواهید گرفت که چگونه سیستم هایی بسازید که به طور پویا به تعداد قابل جمع آوری در صحنه شما واکنش نشان دهند.

    طراحی و ایجاد سطح:

    ما همچنین برای مرور چند اصل طراحی سطح پایه و ترسیم طرح‌هایی برای هر یک از سطوح خود، مدتی زمان صرف می‌کنیم. پس از طراحی سطوح خود، طرح‌های قابل استفاده مجدد خود را کشیده و رها می‌کنیم تا هر کدام را به سرعت و کارآمد بسازیم. من حتی برخی از سیستم‌های نورپردازی اولیه و پردازش پست را آموزش می‌دهم که می‌توانید از آنها برای زنده کردن حتی ساده‌ترین صحنه‌ها استفاده کنید.

    برنامه نویسی منوها با استفاده از ابزارک ها:

    پس از ایجاد سطوح ما، همه چیز را در مورد ایجاد انواع مختلف منو یاد خواهید گرفت، مانند یک منوی اصلی که در آن می توانید سطوحی را که می خواهید بازی کنید، یک صفحه مکث که بازی را متوقف می کند و به کاربران اجازه می دهد به منوی اصلی بازگردند، و همچنین به عنوان صفحه پایانی.

    پرداخت و بهبود:

    هنگامی که اساساً بازی خود را به پایان رساندیم، به بلوپرینت خود برمی گردیم و برخی تنظیمات تنظیم، رفع اشکالات و صداهای اضافی اضافه می کنیم. امروز یک توسعه دهنده بازی ویدیویی شوید، پشیمان نخواهید شد

    این دوره برای چه کسانی است:
    هر کسی که علاقه مند به یادگیری نحوه ایجاد آسان بازی های خود است

    مشاهده توضیحاتــ انگلیسی

     

    What you'll learn

    • How to make an entire game that doesn't suck
    • A foundational knowledge of UE5, that can be applied to any project
    • How to install UE5, create new projects, and navigate the engine
    • How to program without a single line of code
    • How to edit levels
    • Basic lighting, fog, and post processing fundamentals
    • How to create menus, like pause screens, death screens, and level selection menus
    • How to add additional improvements to take your games to the next level

    Requirements
    A computer capable of running UE5

    Description
    As a complete beginner, learning game development can be hard. My goal is that this course will make the process as fun and easy as possible

    In just 6 hours, I'll teach you how to create an entire game without any prior game development experience. Throughout every video, I thoroughly explain the necessary systems we're using in a clear and comprehensive way, so that by the end of this course, you'll not only have completed a game, but you'll also have a foundational knowledge of Unreal Engine that you can use to start making games on your own. (Course owners will also get a free download for the project files I created for this series, that can be used for anything you like)

    Here’s everything that this course will cover.

    The Basics:

    I’ll teach you how to install UE5, make new projects, and edit levels with custom imported objects.

    Programing a Professional Player Character:

    We’ll add sprinting, customize our characters movement settings specifically to fit our game, then implement realistic, 3D sound effects and camera shake to enhance the games feel.

    Reusable Blueprints:

    Throughout the course I’ll show you how to create multiple Blueprints that you can reuse in all your levels, and easily set custom parameters for the important variables in them. We’ll be able to drag and drop these Blueprints to create full scale levels in just minutes. We’ll make things like subtitles, dangerous spikes, moving platforms, and pressure plates to activate them. We’ll also create a dynamic item collection system, where the collectables are used to open the exit for each level. You’ll learn how to make systems that dynamically react to how many collectables are in your scene.

    Level Design and Creation:

    We’ll also take some time to go over a few basic level design principles, and draw out designs for each of our levels. After designing our levels, we’ll drag and drop our reusable Blueprints to construct every one super quickly and efficiently. I’ll even teach some basic lighting and post processing systems that you can use to bring life to even the simplest scenes.

    Programing Menus using Widgets:

    After creating our levels, you’ll learn all about creating different kinds of menu, like a main menu where you can select levels you want to play, a pause screen that stops the game and allows users to return to the main menu, as well as a death screen and end screen.

    Polishing and Improvements:

    Once we’ve essentially finished our game, we’ll go back into our Blueprints, and make some tuning adjustments, bug fixes, and add extra sounds. Become a video game developer today, you won’t regret it

    Who this course is for:
    Anyone interested in learning how to easily create their own games

     

    تصـاویر نمونـه
    برای بزرگنمایی هر عکس بر روی آن کلیک کنید

    ویدئـو پیش نمایش
    این ویدئو نمایش دهنده قسمتی از محتوا میباشد

    دسته بندی محتوا
    .این محتوا شامل دسته بندی های زیر میباشد
    Unreal Engine دیگر آموزش ها
    جعبـه دانلود
    پسورد کلیه فایل ها www.cgtools.ir میباشد.

    فقط اعضای VIP قادر به دیدن لینک ها میباشند.

    برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

وب سایت سی جی تولز با توجه به نیاز گرافیست ها و تری دی کاران به یک مرجع مناسب، احداث گردیده است تا بتواند همواره نیاز کاربران را در این زمینه ارضاء سازد.
خدمات سایت شامل آموزش های سه بعدی، مدل ها، تصاویر و تمامی نیاز های مورد نیاز سه بعدی کاران میباشد.

:::::::: آخـرین نظراتــ کاربران سایتــ :