- چگونه یک بازی کامل بسازیم که بد نباشد
- دانش پایه ای از UE5، که می تواند در هر پروژه ای اعمال شود
- نحوه نصب UE5، ایجاد پروژه های جدید و پیمایش موتور
- نحوه برنامه نویسی بدون یک خط کد
- نحوه ویرایش سطوح
- اصول اولیه روشنایی، مه، و پس پردازش
- نحوه ایجاد منوها، مانند صفحه نمایش مکث، صفحه نمایش مرگ، و منوهای انتخاب سطح
- چگونه میتوان پیشرفتهای بیشتری را برای ارتقای بازیهای خود به سطح بعدی اضافه کرد
چیزی که یاد خواهید گرفت
الزامات
کامپیوتری که قابلیت اجرای UE5 را دارد
به عنوان یک مبتدی کامل، یادگیری ساخت بازی می تواند سخت باشد. هدف من این است که این دوره روند را تا حد امکان سرگرم کننده و آسان کند تنها در 6 ساعت، من به شما یاد خواهم داد که چگونه یک بازی کامل را بدون هیچ تجربه قبلی در ساخت بازی بسازید. در طول هر ویدیو، سیستمهای لازم را که از آن استفاده میکنیم، بهطور کامل و واضح و جامع توضیح میدهم، به طوری که در پایان این دوره، نه تنها یک بازی را کامل کردهاید، بلکه دانشی اساسی در مورد آن نیز خواهید داشت. Unreal Engine که می توانید از آن برای شروع ساخت بازی به تنهایی استفاده کنید. (صاحبان دوره همچنین فایل های پروژه ای را که من برای این مجموعه ایجاد کرده ام دانلود رایگان دریافت می کنند که برای هر چیزی که دوست دارید قابل استفاده است)
در اینجا همه چیزهایی است که این دوره پوشش می دهد.
اصول اولیه:
من به شما یاد خواهم داد که چگونه UE5 را نصب کنید، پروژه های جدید بسازید و سطوح را با اشیاء وارداتی سفارشی ویرایش کنید.
برنامه نویسی یک شخصیت بازیکن حرفه ای:
ما دوی سرعت را اضافه میکنیم، تنظیمات حرکت شخصیتهایمان را بهطور خاص به تناسب بازیمان سفارشی میکنیم، سپس جلوههای صوتی واقعی و سهبعدی و لرزش دوربین را برای بهبود حس بازی اجرا میکنیم.
طرح های قابل استفاده مجدد:
در طول دوره من به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید چندین بلوپرینت ایجاد کنید که بتوانید در تمام سطوح خود دوباره از آنها استفاده کنید و به راحتی پارامترهای سفارشی را برای متغیرهای مهم در آنها تنظیم کنید. ما میتوانیم این طرحها را بکشیم و رها کنیم تا در عرض چند دقیقه سطوح کامل را ایجاد کنیم. ما چیزهایی مانند زیرنویس ها، میخ های خطرناک، سکوهای متحرک، و صفحات فشار را برای فعال کردن آنها می سازیم. همچنین یک سیستم جمعآوری اقلام پویا ایجاد میکنیم که در آن از کلکسیونها برای باز کردن خروجی هر سطح استفاده میشود. شما یاد خواهید گرفت که چگونه سیستم هایی بسازید که به طور پویا به تعداد قابل جمع آوری در صحنه شما واکنش نشان دهند.
طراحی و ایجاد سطح:
ما همچنین برای مرور چند اصل طراحی سطح پایه و ترسیم طرحهایی برای هر یک از سطوح خود، مدتی زمان صرف میکنیم. پس از طراحی سطوح خود، طرحهای قابل استفاده مجدد خود را کشیده و رها میکنیم تا هر کدام را به سرعت و کارآمد بسازیم. من حتی برخی از سیستمهای نورپردازی اولیه و پردازش پست را آموزش میدهم که میتوانید از آنها برای زنده کردن حتی سادهترین صحنهها استفاده کنید.
برنامه نویسی منوها با استفاده از ابزارک ها:
پس از ایجاد سطوح ما، همه چیز را در مورد ایجاد انواع مختلف منو یاد خواهید گرفت، مانند یک منوی اصلی که در آن می توانید سطوحی را که می خواهید بازی کنید، یک صفحه مکث که بازی را متوقف می کند و به کاربران اجازه می دهد به منوی اصلی بازگردند، و همچنین به عنوان صفحه پایانی.
پرداخت و بهبود:
هنگامی که اساساً بازی خود را به پایان رساندیم، به بلوپرینت خود برمی گردیم و برخی تنظیمات تنظیم، رفع اشکالات و صداهای اضافی اضافه می کنیم. امروز یک توسعه دهنده بازی ویدیویی شوید، پشیمان نخواهید شد
این دوره برای چه کسانی است:
هر کسی که علاقه مند به یادگیری نحوه ایجاد آسان بازی های خود است