ورود به حسابــ کاربری
عضویتــ در سایت کلمـه عبور را فراموش کرده اید؟

    راهنمای مبتدیان آنریل انجین 5 برای ساختن یک محیط



    Unreal Engine 5 Beginner's Guide to Building an Environment

    راهنمای مبتدیان آنریل انجین 5 برای ساختن یک محیط

    در مورد این دوره
    دوره آموزشی آنریل انجین 5 راهنمای مبتدیان برای ساخت یک دوره

     

    بسته منابع

    آیا تا به حال خواسته اید یک دنیای کامل بازی بسازید؟

    به کتاب راهنمای مبتدیان آنریل انجین 5 برای ساختن یک محیط بپیوندید، زیرا چیزی شبیه به آن وجود ندارد. برای دریافت راهنمای کامل برای ساخت محیط بازی در آنریل انجین 5 (UE5)، از ایجاد منظره، تولید آب از میان کوه ها و بهترین ها هیجان زده شوید. روش قرار دادن محیطی اگر تا به حال می خواهید با آنریل انجین 5 شروع کنید یا از آنریل انجین 4 حرکت می کنید، این دوره کاملاً برای شما مناسب است. چه یک بازی‌باز ویدیویی باشید که می‌خواهید کنترل بازی را در دست بگیرید و آنچه را در اعماق تخیل خود پنهان کرده‌اید بسازید، یا یک طراح بازی باشید که می‌خواهید همه چیزهایی را که UE5 ارائه می‌دهد در یک نمای کلی و کامل پیدا کنید، این یک دوره آموزشی است. برای شما ایده آل است ما این دوره را از ابتدا طراحی کردیم تا فارغ از اینکه در چه سطحی هستید، بتوانید از راه دور به آن ملحق شوید و مهمتر از همه، بیشتر مهارت ها را برای ایجاد دنیای بازی سه بعدی خود بیاموزید. شما در استفاده از آنریل انجین 5  استاد خواهید شد. یک منظره پیچیده با یک رشته کوه چشمگیر و یک رودخانه پیچ در پیچ منتهی به ماهیگیر پر از زندگی بسازید. با استفاده از "راهنمای مبتدیان آنریل انجین 5 برای ایجاد محیط" ساختن یک محیط سه بعدی با استفاده کامل از سه بعدی با یادگیری نحوه تغییر شکل مش و تنظیم خواص مواد. بافت ها یک سیستم آب قابل استفاده مجدد با آبشارها ایجاد کنید و غروب های جوی ایجاد کنید آتش برای شومینه ایجاد کنید با افزودن پرندگان و کرم شب تاب به محیط کار نفس بکشید. با یک کلبه ماهیگیر و یک مسیر چوبی، محیطی پیچیده در کنار رودخانه بسازید، آماده یک ماجراجویی جدید مدلسازی سه بعدی باشید. این دوره به شما امکان دسترسی به تقریبا 19 ساعت هنر سه بعدی در 93 دوره جامع را می دهدو در این دوره شما تمام تکنیک هایی را که حرفه ای ها استفاده می کنند و نحوه استفاده از آنها را یاد می گیرید. همانطور که یاد می گیرید چگونه در محیط های قدیمی بازی سه بعدی خود واقع بین باشید، این بخش اصلی از اهداف آموزشی این دوره خواهد بود. با UE5 پیش فرض در کلبه ماهیگیر خود در رودخانه قدم بزنید تا تجربه ای همه جانبه و پر از شگفتی ها و شگفتی ها را تجربه کنید. «راهنمای مبتدیان آنریل انجین 5 برای ساختن یک محیط» به شما نشان می‌دهد که چگونه ساختار ساختمانی خودتان - کلبه ماهیگیر - را در UE5 طراحی کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه با Quixel مطابق میل خود کار کنید. برای ایجاد محیط سه بعدی خود، تمام دسته بندی های درون کویکسل ها را مرور می کنیم: دارایی ها، بافت ها، عکس برگردان ها و شاخ و برگ. به ما بپیوندید تا بفهمید چگونه می‌توانید از کویکسل‌های متریال برای سفارشی‌سازی بافت‌ها و تطبیق آن‌ها با پالت رنگ جهان خود به‌طور کامل استفاده کنید. با مدل‌سازی داخلی در خود UE5، هر مش را مطابق میل خود تغییر دهید. ما از انواع تکنیک‌های مختلف استفاده خواهیم کرد. برای کنترل کامل روی دارایی های اسکن شده از خم، خم شدن، تغییر شکل و حتی برش را در شبکه برش دهید و اطمینان حاصل کنید که تنها محدودیت برای ساختن دنیای ما تخیل ما است. 

     

    سیستم آبی

    شما سیستم آب خود را از ابتدا ایجاد خواهید کرد تا تصاویر راهنمای مبتدی آنریل انجین 5خود را برای ایجاد یک صحنه محیطی بهبود ببخشید. این شامل هر چیزی است که شامل آب VFX می شود، مهم نیست که چه نوعی را می خواهید ایجاد کنید. اگر این دوره را بگذرانید، اساساً می توانید از آن برای پروژه های آینده استفاده کنید. ما یک آب کاملاً ایجاد می کنیم که به ما امکان می دهد یک رودخانه جاری با آبشارها، یک جسم ساکن یا حتی چیزی در این بین ایجاد کنیم. بر راس مسلط شوید تا جریان های ورودی آب را مخلوط کنید و آب واقعی را برای آنریل انجین 5 خود برای مبتدیان راهنمای ساختن محیط ایجاد کنید. ما همچنین جلوه های بصری اضافی برای آب ایجاد خواهیم کرد تا جریان مایع خود را غنی کنیم. سیستم آب شامل استفاده از انواع تکنیک‌های مادی، از جمله یک ذره برای دستکاری انیمیشن‌ها و دادن حس ارگانیک خاص به آبشارهایمان است. محیط‌های زندگی را ایجاد کنید با ایجاد گله‌ای در افق و کرم‌های شب تاب، زندگی را در دنیای مجازی خود تنفس کنید. با بازیگوشی روی آب بدوید ما با مجسمه سازی دستی شکل پرندگان خود را با استفاده از مجسمه سازی داخلی UE5 شروع می کنیم. این به ما امکان می دهد با استفاده از یک ماده، حرکت تصادفی را به پرندگان اضافه کنیمبرای اراده پرنده ترتیب داده شده است. هدف ما ایجاد پرندگانی است که بر فراز افق پرواز می کنند، بنابراین هر دوست پردار یک انیمیشن پرواز منحصر به فرد در گله ارائه می دهد. ما همچنان به ایجاد اراده ای ادامه خواهیم داد که با بازیگوشی به آنها اجازه می دهد با استفاده از دنباله انیمیشن در صحنه ما بر روی آب پرواز کنند.

     

    ذرات

    «راهنمای مبتدیان آنریل انجین 5 برای ساختن یک محیط» به جزئیات در مورد تنظیم ذرات در آنریل انجین 5 (UE5) می‌پردازد. یاد بگیرید که از نیاگارا به طور کامل استفاده کنید. ما شروع می کنیم و از نیاگارا برای ایجاد جریان آب، کرم شب تاب و شبیه سازی مایع برای ایجاد آتش کمپ استفاده می کنیم.

     

    زمین

    در طول دوره، چندین تکنیک برای ساختن زمین در آنریل انجین 5 (UE5) را پوشش خواهیم داد. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک زمین را به صورت دستی با یک مجسمه سازی یکپارچه علامت گذاری کنیم. این به ما کمک می کند زمین را از ارتفاع با استفاده از جابجایی برای تولید یک کوه ایجاد کنیم. واحدهای دوره همچنین شما را از طریق تطبیق پذیری روش های چشم انداز در UE5 راهنمایی می کنند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه (الف) یک منظره خودکار برای ایجاد بافت روی لایه خود ایجاد کنید، (ب) چگونه با ایجاد منظره خود از ابتدا، بافت رنگی سفارشی اضافه کنید، و (ج) چگونه انواع بافت های اضافه شده را بر اساس ارتفاع برای کوه ایجاد کنید. 

     

    جو و دوربین

    «راهنمای مبتدیان آنریل انجین 5 برای ساختن محیط» با استفاده از سیستم ابر حجمی پویا، غروب خورشید را برای محیط زیست ایجاد می کند. در این مرحله یاد می گیریم که چگونه اتمسفر خود و جذب رنگ نور خورشید را تنظیم کنیم تا در محیط سه بعدی نور خورشید را اغراق کنیم. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه به طور موثر خورشید خود را قرار دهیم و مقیاس آن را افزایش دهیم تا یک عصر زیبا ایجاد کنیم. برای بستن آن یک دوربین خوب برای صحنه ایجاد می کنیم و یک ویدیو از نتیجه تمام شده برای نشان دادن کاری که انجام داده ایم می دهیم.

     
    منابع دوره و موارد رایگان

    راهنمای مبتدی آنریل انجین 5 برای ایجاد محیطی برای محیط زیست شامل 8 مبتدی منحصر به فرد است که به شما کمک می کند تا سیستم آب خود را و یک نمونه نقشه بافت کوهستانی راه اندازی کنید. این دوره را بگذرانید و به خودتان اجازه دهید بخشی از یک سفر طراحی 19+ ساعتی باشید که با یک فانتزی آماده و پر از زندگی و انیمیشن، شما را نفس نمی‌کشد.

    دوره مقدماتی رایگان را بررسی کنید و مطمئن هستم که نمی توانید این دوره را کنار بگذارید بیایید در سپتامبر امسال چیزی عجیب و غریب و پر از زندگی بسازیم هنگامی که خود را تقویت کردید، تصور کنید که چقدر این فانتزی با سایر پروژه های 3D Tudor مطابقت دارد. خلاق باشید کلبه ماهیگیر خود را در رودخانه نزدیک قلعه قرون وسطایی با یک کیتباش مدولار در بلندر احساس کنید. همچنین به یاد داشته باشید که محیطی را در پشت یا بالای صحنه خود ایجاد کنید، چه مزرعه قرون وسطایی در دوردست با بلندر3 دوره نهایی صحنه قرون وسطی، یک کلیسا یا یک اجرا با بلندر به آنریل انجین 5 | لوازم سه بعدی | چوبه دار قرون وسطایی». از قدرت کامل بلندر 3 و آنریل انجین 5 (UE5) به نفع خود استفاده کنید. شما می توانید محیط کلبه ماهیگیر خود را به عنوان بخشی از دوره آموزشی ساختن کیتباش مدولار در بلندر، در نزدیکی مرکز قرون وسطایی یا میخانه خود در کنار بندر بر اساس راهنمای مبتدیان برای مدل‌سازی سه‌بعدی یک صحنه، یا در کنار فواره یا آسیاب بادی قرون وسطایی شما با بلندر 2.8 ایجاد اولین مدل بازی سه بعدی یا بلندر به آنریل انجین 5.

    مشاهده توضیحاتــ انگلیسی

     

    About this course
    Course on Unreal Engine 5 Beginner's guide to building a course

     

    resource pack

    Have you ever wanted to build an entire game world?

    Join Unreal Engine 5 Beginner's Guide to Building an Environment, because there's nothing like it. Get excited for a complete guide to building a game environment in Unreal Engine 5 (UE5), from landscape creation, to generation of water through the mountains and the best way to place environmental. If you've ever wanted to get started with Unreal Engine 5 or are making the move from Unreal Engine 4, this course is absolutely for you. Whether you're a video gamer who wants to take control of gaming and build what's hidden in the depths of your imagination, or a game designer who wants to find out everything that UE5 has to offer in a special and complete overview, this one course is ideal for you. We designed the course from the ground up so that no matter what your level you can join remotely and most importantly learn most of the skills to create your own 3D game world. You will become a master of using Unreal Engine 5 Build an intricate landscape featuring an impressive mountain range and a winding river leading to a fisherman teeming with life. Our "Unreal Engine 5 Beginner's Guide to Creating an Environment" Top 5: · Building a 3D environment by taking full advantage of 3D by learning how to deform a mesh and adjust material properties. Textures Create a reusable water system with waterfalls and set up atmospheric sunsets Create fire for the fireplace Breathe life into the work by adding birds and fireflies to the environment The Unreal Engine 5 Beginner's Guide to Building an Environment will teach you how to do this in in no time! Build an intricate riverside environment with a fisherman's hut and a wooden path, ready for a new 3D modeling adventure. This course gives you access to almost 19 hours of 3D art in 93 comprehensive courses In this course you will learn all the techniques that the pros use and how they use them. As you learn how to be realistic through the aging of your 3D game environments, it will be a central part of this course's learning objectives. Walk through your fisherman's hut on the river with the default UE5 for the full immersive experience full of wonders and the smallest, most charming , details hidden behind every Nook and Curia. Quixel "Unreal Engine 5 Beginner's Guide to Building an Environment" shows you how to design your very own building structure - a fisherman's shack - in the UE5. You will learn how to work with Quixel according to your wishes. We're going to go through all of the categories within the quixels to create our 3D environment: Assets, Textures, Decals, and Foliage. Join us to discover how you can fully utilize the material quixels to customize textures and match them to your world's color palette. Deform each mesh to your liking with built-in modeling within UE5 itself. We'll be using a variety of different techniques to bend, deform and even cut into the mesh for full control over the scanned assets from the bend, ensuring the only limit to building our world is our imagination.

     

    water system

    You will create our own water system from scratch to enhance the images of your Unreal Engine 5 Beginner's Guide to Creating an Environment scene. This includes everything that involves water VFX, no matter what kind you want to create. If you take this course, you will essentially be able to use it for future projects.

    We create a fully water that allows us to create a flowing river with waterfalls, a still body, or even something in between. Master the vertex to mix the inflows of water and develop realistic water for your Unreal Engine 5 Beginner's Guide to Building an Environment. We will also create additional visual effects for water to enrich the flow of our liquid. The water system involves the use of a variety of material techniques, including a particle to manipulate animations and give our waterfalls a specific organic feel.Create Living Environments Breathe life into your own virtual world by creating a flock over the horizon, and fireflies , who playfully run around on water. We start by manually sculpting the shapes of our birds using UE5's built-in sculpting. This allows us to add random movement to the birds using a materialarranged for the will of the bird. Our goal is to create birds that fly over the horizon, so each individual feathered friend gives a unique flying animation within the flock. We will continue to create a will that playfully lets them fly across the water using the animation sequence in our scene.

     

    particles

    "Unreal Engine 5 Beginner's Guide to Building an Environment" goes into detail about setting up particles in Unreal Engine 5 (UE5). Learn to use the Niagara to the fullest. We'll start and use Niagara to create water flows, fireflies and a fluid simulation to create campfire.

     

    terrain

    During the course we will cover several techniques for building a terrain within Unreal Engine 5 (UE5). We will learn how to mark up a terrain manually with an integrated sculpting. This will help us generate terrain from a height using a displacement to generate a mountain. The course units will also guide you through the versatility of landscape methods within UE5. You will learn how to (a) create an automatic landscape to create textures on your layer, (b) how to add custom painted texturing by creating your own landscape from scratch, and (c) how to create a variety of Added textures based on height for the mountains.

     

    Atmosphere and camera

    "Unreal Engine 5 Beginner's Guide to Building an Environment" will set up a sunset for the environment using the dynamic volumetric cloud system. In this phase we will learn how to adjust our atmosphere and color absorption of the sunlight to exaggerate the sunlight in the 3D environment. We'll learn how to effectively position our sun and increase its scale to create a beautifully stylized evening. To close it we will create a nice camera for the scene and give a video of the finished result to show the work we did. Course resources and freebies The Unreal Engine 5 Beginner's Guide to Creating an Environment for the Environment includes 8 unique beginners to help you set up your own water system and an example texture map of a mountain Take this course and let yourself be part of a 19+ hour design journey that will leave you breathless with a ready-to-play fantasy full of life and animation. Check out the free introductory course and I'm sure you won't be able to ditch this course Let's create something whimsical and full of life this September Once you've pumped yourself up, imagine how well this fantasy fits into the other 3D Tudor projects. Be Creative Feel your fisherman's shack on the river near a medieval castle with Make a Modular Kitbash in Blender. Also, remember to create an environment behind or above your scene, whether it's a medieval farm in the distance with Blender 3 The Ultimate Medieval Scene Course, a church, or an execution with Blender to Unreal Engine 5 | 3D props | Medieval Gallows”. Use the full power of Blender 3 and Unreal Engine 5 (UE5) to your advantage. You can include your fisherman's hut environment as part of our Building a Modular Kitbash in Blender course, near your medieval center or tavern by the harbor based on Blender 2.8 Complete Beginner's Guide to 3D Modeling a Scene, or next to your medieval fountain or windmill with Blender 2.8 Creating Your First 3D Game Model or Blender to Unreal Engine 5.

     

    تصـاویر نمونـه
    برای بزرگنمایی هر عکس بر روی آن کلیک کنید

    ویدئـو پیش نمایش
    این ویدئو نمایش دهنده قسمتی از محتوا میباشد

    دسته بندی محتوا
    .این محتوا شامل دسته بندی های زیر میباشد
    محتوای ویژه Unreal Engine
    جعبـه دانلود
    پسورد کلیه فایل ها www.cgtools.ir میباشد.

    فقط اعضای VIP قادر به دیدن لینک ها میباشند.

    برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

وب سایت سی جی تولز با توجه به نیاز گرافیست ها و تری دی کاران به یک مرجع مناسب، احداث گردیده است تا بتواند همواره نیاز کاربران را در این زمینه ارضاء سازد.
خدمات سایت شامل آموزش های سه بعدی، مدل ها، تصاویر و تمامی نیاز های مورد نیاز سه بعدی کاران میباشد.

:::::::: آخـرین نظراتــ کاربران سایتــ :