- بلندر، 3DS Max، مایا
- Unreal Engine 5
- طراح مواد سه بعدی
- نقاش سه بعدی مواد
- کیسه ابزار Marmoset 4
- Zbrush
- Speedtree
- فتوشاپ
دوره آموزشی معرفی کامل هنر محیطی
Complete Introduction to Environment Art - Tutorial Course
این آموزش گام به گام طراحی شده است تا بدون توجه به تجربه قبلی شما، فرآیند کامل ایجاد یک محیط را از ابتدا به شما آموزش دهد.
شما درک جامعی از تکنیکهای مورد استفاده در صنعت، از جمله مدلسازی، مجسمهسازی، ایجاد بافتهای رویهای و منحصربهفرد، هنر سطح، نورپردازی و ترکیببندی، ایجاد شاخ و برگ و موارد دیگر به دست خواهید آورد.
این دوره طراحی شده است تا درک کاملی از ابزارها و تکنیک های مورد استفاده برای ایجاد محیط های حرفه ای برای بازی ها و سایر رسانه ها به شما ارائه دهد.
هر درس به شیوه ای واضح و آسان برای پیگیری ارائه می شود، و اطمینان حاصل می کند که می توانید مفاهیم را درک کرده و آنها را در پروژه های خود به کار ببرید.
هر ابزار گنجانده شده است
ما زمان و تلاش زیادی را صرف می کنیم تا همه ابزارهای اصلی مدل سازی مانند بلندر، 3ds Max و مایا را در این آموزش قرار دهیم تا بتوانید ابزارهایی را که بیشتر با آن راحت هستید انتخاب کنید و از آنها برای دنبال کردن آموزش استفاده کنید. این به شما این امکان را می دهد که تکنیک های موجود در نرم افزاری را که بیشتر با آن آشنا هستید یاد بگیرید و فرآیند یادگیری را کارآمدتر و موثرتر می کند.
علاوه بر ابزارهای مدل سازی، این آموزش از Unreal Engine 5 نیز برای ساخت محیط نهایی استفاده می کند. ابزارهای اضافی که در دوره مورد استفاده قرار خواهند گرفت در زیر فهرست شده اند.
این آموزش شامل بیش از 25 ساعت محتوا است - می توانید هر مرحله را دنبال کنید.
ما با برنامه ریزی محیط خود و تنظیم پوشه های پروژه خود شروع می کنیم. در مرحله بعد، نرمافزار مدلسازی مورد علاقهتان و Unreal Engine 5 را به شما معرفی میکنیم که از آن برای ایجاد یک بلوک از محیط خود استفاده میکنیم. از آنجا، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با استفاده از تکنیکهای مختلف مانند ایجاد دارایی مدولار، ایجاد داراییهای کم تا زیاد و ایجاد داراییهای مجسمهسازی شده، بلاکآوت را به مدلهای نهایی تبدیل کنید.
ما همچنین نحوه بازکردن و پخت مدلهایمان را با UV توضیح خواهیم داد.
پس از آن، به نحوه ایجاد مواد رویه ای در Substance Designer و همچنین ایجاد بافت های منحصر به فرد در Substance Painter خواهیم پرداخت. در نهایت، ما کل محیط را در Unreal Engine 5 کنار هم قرار میدهیم و موضوعاتی مانند راهاندازی داراییها، ایجاد مواد و برچسبها، نورپردازی، هنر سطح و ترکیب، و ایجاد شاخ و برگ پیچک در Speedtree را پوشش میدهیم.
ما دوره را با برخی از پرداخت های نهایی به پایان می رسانیم و اسکرین شات ها و ویدئوهای نمونه کار خود را ایجاد می کنیم.
فایل های منبع
تمام فایل های منبع به جز برخی از مدل ها و شاخ و برگ Megascans در این پروژه گنجانده شده است.
سطح مهارت
این دوره برای مبتدیان کامل به هر نرم افزار ذکر شده و به طور کلی هنر محیطی ایجاد شده است. در حالی که اگر قبلاً اطلاعاتی در مورد نرم افزار ذکر شده دارید مفید است، اما الزامی نیست.
ابزارهای مورد استفاده
طبقه بندی فصل
در مجموع 61 ویدیو وجود دارد که به بخشهای قابل هضم تقسیم شدهاند.
همه ویدیوها نامگذاری منطقی دارند و شماره گذاری می شوند تا به راحتی بتوان دقیقاً ویدیوهایی را که می خواهید دنبال کنید پیدا کنید.
زیرنویس ها
زیرنویس این آموزش به زبان های انگلیسی، چینی و اسپانیایی ارائه شده است.
لطفاً توجه داشته باشید که زیرنویس ها به صورت خودکار تولید می شوند و ممکن است همیشه 100٪ دقیق نباشند.