ورود به حسابــ کاربری
عضویتــ در سایت کلمـه عبور را فراموش کرده اید؟

    دوره آموزشی معرفی کامل هنر محیطی



    Complete Introduction to Environment Art - Tutorial Course

    دوره آموزشی معرفی کامل هنر محیطی


    این آموزش گام به گام طراحی شده است تا بدون توجه به تجربه قبلی شما، فرآیند کامل ایجاد یک محیط را از ابتدا به شما آموزش دهد.
    شما درک جامعی از تکنیک‌های مورد استفاده در صنعت، از جمله مدل‌سازی، مجسمه‌سازی، ایجاد بافت‌های رویه‌ای و منحصربه‌فرد، هنر سطح، نورپردازی و ترکیب‌بندی، ایجاد شاخ و برگ و موارد دیگر به دست خواهید آورد.
    این دوره طراحی شده است تا درک کاملی از ابزارها و تکنیک های مورد استفاده برای ایجاد محیط های حرفه ای برای بازی ها و سایر رسانه ها به شما ارائه دهد.
    هر درس به شیوه ای واضح و آسان برای پیگیری ارائه می شود، و اطمینان حاصل می کند که می توانید مفاهیم را درک کرده و آنها را در پروژه های خود به کار ببرید.

    هر ابزار گنجانده شده است

    ما زمان و تلاش زیادی را صرف می کنیم تا همه ابزارهای اصلی مدل سازی مانند بلندر، 3ds Max و مایا را در این آموزش قرار دهیم تا بتوانید ابزارهایی را که بیشتر با آن راحت هستید انتخاب کنید و از آنها برای دنبال کردن آموزش استفاده کنید. این به شما این امکان را می دهد که تکنیک های موجود در نرم افزاری را که بیشتر با آن آشنا هستید یاد بگیرید و فرآیند یادگیری را کارآمدتر و موثرتر می کند.

    علاوه بر ابزارهای مدل سازی، این آموزش از Unreal Engine 5 نیز برای ساخت محیط نهایی استفاده می کند. ابزارهای اضافی که در دوره مورد استفاده قرار خواهند گرفت در زیر فهرست شده اند.

    این آموزش شامل بیش از 25 ساعت محتوا است - می توانید هر مرحله را دنبال کنید.

    ما با برنامه ریزی محیط خود و تنظیم پوشه های پروژه خود شروع می کنیم. در مرحله بعد، نرم‌افزار مدل‌سازی مورد علاقه‌تان و Unreal Engine 5 را به شما معرفی می‌کنیم که از آن برای ایجاد یک بلوک از محیط خود استفاده می‌کنیم. از آنجا، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با استفاده از تکنیک‌های مختلف مانند ایجاد دارایی مدولار، ایجاد دارایی‌های کم تا زیاد و ایجاد دارایی‌های مجسمه‌سازی شده، بلاک‌آوت را به مدل‌های نهایی تبدیل کنید.

    ما همچنین نحوه بازکردن و پخت مدل‌هایمان را با UV توضیح خواهیم داد.

    پس از آن، به نحوه ایجاد مواد رویه ای در Substance Designer و همچنین ایجاد بافت های منحصر به فرد در Substance Painter خواهیم پرداخت. در نهایت، ما کل محیط را در Unreal Engine 5 کنار هم قرار می‌دهیم و موضوعاتی مانند راه‌اندازی دارایی‌ها، ایجاد مواد و برچسب‌ها، نورپردازی، هنر سطح و ترکیب، و ایجاد شاخ و برگ پیچک در Speedtree را پوشش می‌دهیم.

    ما دوره را با برخی از پرداخت های نهایی به پایان می رسانیم و اسکرین شات ها و ویدئوهای نمونه کار خود را ایجاد می کنیم.

    فایل های منبع
    تمام فایل های منبع به جز برخی از مدل ها و شاخ و برگ Megascans در این پروژه گنجانده شده است.

    سطح مهارت
    این دوره برای مبتدیان کامل به هر نرم افزار ذکر شده و به طور کلی هنر محیطی ایجاد شده است. در حالی که اگر قبلاً اطلاعاتی در مورد نرم افزار ذکر شده دارید مفید است، اما الزامی نیست.

    ابزارهای مورد استفاده

    • بلندر، 3DS Max، مایا
    • Unreal Engine 5
    • طراح مواد سه بعدی
    • نقاش سه بعدی مواد
    • کیسه ابزار Marmoset 4
    • Zbrush
    • Speedtree
    • فتوشاپ

    طبقه بندی فصل
    در مجموع 61 ویدیو وجود دارد که به بخش‌های قابل هضم تقسیم شده‌اند.
    همه ویدیوها نامگذاری منطقی دارند و شماره گذاری می شوند تا به راحتی بتوان دقیقاً ویدیوهایی را که می خواهید دنبال کنید پیدا کنید.

    زیرنویس ها
    زیرنویس این آموزش به زبان های انگلیسی، چینی و اسپانیایی ارائه شده است.
    لطفاً توجه داشته باشید که زیرنویس ها به صورت خودکار تولید می شوند و ممکن است همیشه 100٪ دقیق نباشند.

    مشاهده توضیحاتــ انگلیسی

     

    Complete Introduction to Environment Art | Tutorial Course

    This step-by-step tutorial is tailored to teach you the complete process of creating an environment from scratch, regardless of your prior experience.
    You will gain a comprehensive understanding of the techniques used in the industry, including modeling, sculpting, creating both procedural and unique textures, level art, lighting and composition, foliage creation, and much more.
    This course is designed to provide you with a thorough understanding of the tools and techniques used to create professional-grade environments for games and other media.
    Each lesson is presented in a clear and easy-to-follow manner, ensuring that you will be able to grasp the concepts and apply them to your own projects.

    EVERY TOOL INCLUDED

    We spend a lot of time and effort to include all major modeling tools such as Blender, 3ds Max, and Maya in this tutorial so that you can choose the tools that you are most comfortable with and use them to follow the tutorial. This allows you to learn the techniques in the software that you are most familiar with, making the learning process more efficient and effective.

    In addition to the modeling tools, the tutorial will also utilize Unreal Engine 5 to build the final environment. Additional tools that will be used in the course are listed below.

    25+ HOURS!

    This tutorial contains over 25+ hours of content – You can follow along with every single step.

    We'll start by planning our environment and setting up our project folders. Next, we'll introduce you to the modeling software you prefer and Unreal Engine 5, which we'll use to create a blockout of our environment. From there, we'll show you how to turn the blockout into final models using various techniques like modular asset creation, high to low poly asset creation, and sculpted asset creation.

    We'll also cover how to do the UV unwrapping and baking of our models.

    After that, we will go over how to create procedural materials in Substance Designer, as well as create unique textures in Substance Painter. Finally, we'll put the entire environment together in Unreal Engine 5, covering topics like setting up assets, creating materials and decals, lighting, level art and composition, and creating ivy foliage in Speedtree.

    We will finish the course off with some final polish and create our portfolio screenshots and videos.

    SOURCE FILES
    All source files have been included in this project except for some Megascans models and foliage.

    SKILL LEVEL
    This course has been created for complete beginners to every software mentioned and environment art in general. While it is helpful if you already have some knowledge of the software mentioned, it is not a requirement.

    TOOLS USED

    Blender, 3DS Max, Maya
    Unreal Engine 5
    Substance 3D Designer
    Substance 3D Painter
    Marmoset Toolbag 4
    Zbrush
    Speedtree
    Photoshop
    YOUR INSTRUCTOR
    Emiel Sleegers is a Lead Environment artist and the owner of FastTrackStudio. He’s worked on games like The Division 2 + DLC at Ubisoft, Forza Horizon 3 at Playground Games, and as a Freelancer on multiple projects as an Environment and Material Artist.

    CHAPTER SORTING
    There’s a total of 61 videos split into easy-to-digest chapters.
    All the videos will have logical naming and are numbered to make it easy to find exactly the ones you want to follow.

    SUBTITLES
    Subtitles are offered for this tutorial in English, Chinese, and Spanish.
    Please note the subtitles are auto-generated and might not always be 100% accurate.

     

    تصـاویر نمونـه
    برای بزرگنمایی هر عکس بر روی آن کلیک کنید

    ویدئـو پیش نمایش
    این ویدئو نمایش دهنده قسمتی از محتوا میباشد

    دسته بندی محتوا
    .این محتوا شامل دسته بندی های زیر میباشد
    محتوای ویژه Autodesk 3Ds Max Autodesk Maya Zbrush Adobe Photoshop Unreal Engine Marmoset Toolbag Blender Substance Painter Substance Designer
    جعبـه دانلود
    پسورد کلیه فایل ها www.cgtools.ir میباشد.

    فقط اعضای VIP قادر به دیدن لینک ها میباشند.

    28/05/2023 - 22:36
    باسلام
    فایل زیرنویس انگلیسی این آموزش رو از لینک زیر دانلود کنید بعد توی نرم افزاری مثل PotPlayer میتونین به صورت خودکار ترجمه کنید  و آموزش رو راحتتر دنبال کنید

    https://mediafile.cc/67f8d8d37cbf5f8f
    7/09/2023 - 12:13
    سلام یکی این که پارت 35 تو سرور یک اشتباهه بجاش پارت 1 گذاشته شده
    بعدم سرور دو روی همه اموزشا قطعه
    7/09/2023 - 22:06
    سلام وقتتون بخیر
    با تشکر از گزارش شما، مشکل سرور دوم و همچنین پارت 35 برطرف گردید.  wink
    برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

وب سایت سی جی تولز با توجه به نیاز گرافیست ها و تری دی کاران به یک مرجع مناسب، احداث گردیده است تا بتواند همواره نیاز کاربران را در این زمینه ارضاء سازد.
خدمات سایت شامل آموزش های سه بعدی، مدل ها، تصاویر و تمامی نیاز های مورد نیاز سه بعدی کاران میباشد.

:::::::: آخـرین نظراتــ کاربران سایتــ :