«چه، چرا و چگونه» برگههای تزئینی را بیاموزید تا بهعنوان یک هنرمند محیطزیست استودیو، به سرعت توسعه داراییهای محیطی با کیفیت بالا را شروع کنید. در طول این دوره 4.5 ساعته، شما از آشنایی با مفهوم تریم شیت ها به گرفتن یک رندر با کیفیت بالا از دارایی های محیط کامل شده خود و کل خط لوله در میان خواهید رسید.
برای هنرمندان محیط زیست ضروری است
با چیدمان ورقهای تزئینی و اینکه چقدر ابزار قدرتمندی برای جعبه ابزار Environment Artist هستند، آشنا شوید. شما یاد خواهید گرفت که چه زمانی باید از ورق های تراش استفاده کنید و چگونه به درستی دارایی های خود را بسازید و باز کنید تا از این منابع بافت استفاده کنید.
آزادی رویه ای
رویه موضوعی بزرگ در این مجموعه خواهد بود که به ما امکان می دهد از قدرت مواد پارامتری سفارشی در Substance Designer استفاده کنیم. با توسعه برگههای تزئینی خود با در نظر گرفتن انعطافپذیری رویهای، ما به طور موثر طرحهای خود را برای استفاده مجدد بیپایان باز میکنیم و موارد استفاده از داراییهای خود و تدبیر خود را به عنوان یک هنرمند محیطی گسترش میدهیم.
سطح مهارت
این مجموعه آموزشی یک دوره سطح متوسط محسوب می شود. اگرچه ضروری نیست، توصیه میشود بیننده از قبل با مدلسازی، بازکردن UV و ایجاد مواد اولیه در Substance Designer آشنا باشد تا بتواند با اطمینان و بدون مشکل دنبال کند.
از هر نرم افزار سه بعدی استفاده کنید
شما می توانید در هر نرم افزار سه بعدی دنبال کنید! در حالی که از Blender در این مجموعه آموزشی Trim Sheets استفاده شده است، مفاهیم کاملاً نرم افزاری آگنوستیک هستند. می توانید با استفاده از Blender، Maya، Cinema 4D، 3ds Max، Houdini و موارد دیگر دنبال کنید.
ابزارهای مورد استفاده
- بلندر
- طراح مواد
- Affinity Photo (یا هر ویرایشگر تصویر)
فصل ها
- ورق های برش چیست؟
- مدل سازی دارایی های محیطی
- پیش برنامه ریزی ورق برش
- مصالح آجر
- مواد سنگ
- مواد الگوی برش
- مواد پنجره
- صادرات مواد
- بازکردن دیوار 01
- بازکردن دیوار 02
- تغییر مواد
- زمان رندر
- حاوی
- 12 فایل ویدئویی HD
- فایل های کاری
- بیشتر آموزش هنر بازی
- مقدمه ای بر Substance Painter
- مقدمه ای بر پخت بافت
- استفاده از صفحات برش برای عکس برگردان برای هنرمندان بازی
- محیط بازی علمی تخیلی در Blender & UE4
- لوازم مدلسازی و بافت برای بازی ها
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Learn the “What, Why and How” of trim sheets to get you started quickly developing high quality environment assets as a studio Environment Artist! During this 4.5 hour course, you will go from being introduced to the concept of trim sheets to capturing a high quality render of your completed environment assets, and the entire pipeline in between!
ESSENTIAL FOR ENVIRONMENTAL ARTISTS
Familiarise yourself with what trim sheets are, and just how much of a powerful tool they become to an Environment Artist’s toolkit. You will learn when to use trim sheets and how to properly build and unwrap your assets to utilize these texture resources.
PROCEDURAL FREEDOM
Procedurality will be a big topic in this series, allowing us to harness the power of custom parametric materials within Substance Designer. By developing our trim sheets with procedural flexibility in mind, we will effectively open up our designs for endless reusability, further expanding the use-cases of our assets and our resourcefulness as an Environment Artist.
SKILL LEVEL
This tutorial series is considered an intermediate level course. While not essential, it is recommended that the viewer already be familiar with modeling, UV unwrapping and basic material creation within Substance Designer to be able to confidently follow along with no difficulty.
USE ANY 3D SOFTWARE
You can follow along in any 3D software! While Blender is used in this Trim Sheets tutorial series, the concepts are completely software agnostic. You can follow using Blender, Maya, Cinema 4D, 3ds Max, Houdini and more!
TOOLS USED
Blender
Substance Designer
Affinity Photo (or any image editor)
CHAPTERS
01 – What Are Trim Sheets
02 – Environment Asset Modeling
03 – Trim Sheet Pre Planning
04 – Brick Material
05 – Rock Material
06 – Trim Pattern Material
07 – Window Material
08 – Material Export
09 – Wall Unwrapping 01
10 – Wall Unwrapping 02
11 – Material Alteration
12 – Render Time
CONTAINS
12 HD video files
Working files
MORE GAME ART TRAINING
Introduction to Substance Painter
Introduction to Texture Baking
Using Trim Sheets for Decals for Game Artists
Sci-Fi Game Environment in Blender & UE4
Modeling & Texturing Props for Games