برش برگه برای هنرمندان بازی
"چه، چرا و چگونه" برگههای برش را بیاموزید تا بهعنوان یک استودیو Environment Artist به سرعت توسعه داراییهای محیطی با کیفیت بالا را شروع کنید. در طول این دوره 4.5 ساعته، شما از آشنایی با مفهوم تریم شیت به گرفتن یک رندر با کیفیت بالا از دارایی های محیطی کامل شده خود و کل خط لوله در میان خواهید رفت.
برای هنرمندان محیط زیست ضروری است
با چیدمان ورقهای تزئینی و اینکه چقدر ابزار قدرتمندی برای جعبه ابزار Environment Artist هستند، آشنا شوید. شما یاد خواهید گرفت که چه زمانی باید از ورق های تراش استفاده کنید و چگونه به درستی دارایی های خود را بسازید و باز کنید تا از این منابع بافت استفاده کنید.
آزادی رویه ای
رویه موضوعی بزرگ در این مجموعه خواهد بود که به ما امکان می دهد از قدرت مواد پارامتری سفارشی در سابستنس دیزاینر استفاده کنیم. با توسعه برگههای تزئینی خود با در نظر گرفتن انعطافپذیری رویهای، ما به طور موثر طرحهای خود را برای استفاده مجدد بیپایان باز میکنیم و موارد استفاده از داراییهای خود و تدبیر خود را به عنوان یک هنرمند محیطی گسترش میدهیم.
سطح مهارت
این مجموعه آموزشی یک دوره سطح متوسط محسوب می شود. اگرچه ضروری نیست، توصیه میشود بیننده از قبل با مدلسازی، بازکردن UV و ایجاد مواد اولیه در سابستنس دیزاینر آشنا باشد تا بتواند با اطمینان و بدون مشکل دنبال کند.
از هر نرم افزار سه بعدی استفاده کنید
شما می توانید در هر نرم افزار سه بعدی دنبال کنید. در حالی که از بلندر در این مجموعه آموزشی Trim Sheets استفاده شده است، مفاهیم کاملاً نرم افزاری آگنوستیک هستند. می توانید با استفاده از هودینی, 3دی مکس, سینما 4دی, مایا, بلندر و موارد دیگر دنبال کنید.
ابزارهای مورد استفاده
- بلندر
- سابستنس دیزاینر
- Affinity Photo (یا هر ویرایشگر تصویر)
فصل ها
01 - ورق های برش چیست؟
02 – مدل سازی دارایی های محیطی
03 - پیش برنامه ریزی ورق برش
04 - مصالح آجر
05 - مواد سنگ
06 - مواد الگوی برش
07 - مواد پنجره
08 - صادرات مواد
09 – بازکردن دیوار 01
10 – بازکردن دیوار 02
11 - تغییر مواد
12 - زمان رندر
حاوی
- 12 فایل ویدئویی HD
- فایل های کاری
- بیشتر آموزش هنر بازی
- مقدمه ای بر سابستنس پینتر
- مقدمه ای بر پخت بافت
- استفاده از صفحات برش برای عکس برگردان برای هنرمندان بازی
- محیط بازی علمی تخیلی در انریل انجین 4 و بلندر
- لوازم مدلسازی و بافت برای بازی ها
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Trim Sheets for Game Artists
Learn the “What, Why and How” of trim sheets to get you started quickly developing high quality environment assets as a studio Environment Artist.During this 4.5 hour course, you will go from being introduced to the concept of trim sheets to capturing a high quality render of your completed environment assets, and the entire pipeline in between
ESSENTIAL FOR ENVIRONMENTAL ARTISTS
Familiarise yourself with what trim sheets are, and just how much of a powerful tool they become to an Environment Artist’s toolkit. You will learn when to use trim sheets and how to properly build and unwrap your assets to utilize these texture resources.
PROCEDURAL FREEDOM
Procedurality will be a big topic in this series, allowing us to harness the power of custom parametric materials within Substance Designer. By developing our trim sheets with procedural flexibility in mind, we will effectively open up our designs for endless reusability, further expanding the use-cases of our assets and our resourcefulness as an Environment Artist.
SKILL LEVEL
This tutorial series is considered an intermediate level course. While not essential, it is recommended that the viewer already be familiar with modeling, UV unwrapping and basic material creation within Substance Designer to be able to confidently follow along with no difficulty.
USE ANY 3D SOFTWARE
You can follow along in any 3D software! While Blender is used in this Trim Sheets tutorial series, the concepts are completely software agnostic. You can follow using Blender, Maya, Cinema 4D, 3ds Max, Houdini and more
TOOLS USED
- Blender
- Substance Designer
- Affinity Photo (or any image editor)
CHAPTERS
01 – What Are Trim Sheets
02 – Environment Asset Modeling
03 – Trim Sheet Pre Planning
04 – Brick Material
05 – Rock Material
06 – Trim Pattern Material
07 – Window Material
08 – Material Export
09 – Wall Unwrapping 01
10 – Wall Unwrapping 02
11 – Material Alteration
12 – Render Time
CONTAINS
- 12 HD video files
- Working files
- MORE GAME ART TRAINING
- Introduction to Substance Painter
- Introduction to Texture Baking
- Using Trim Sheets for Decals for Game Artists
- Sci-Fi Game Environment in Blender & UE4
- Modeling & Texturing Props for Games