- نحوه ساخت بازی های دو بعدی با Unreal Engine 5
- 4 بازی عالی در ژانرهای مختلف ایجاد کنید
- همه چیز درباره Sprites، Flipbooks، Tile Maps و Tile Sets
- چگونه از افزونه PaperZD رایگان برای بهبود بازی های دو بعدی خود استفاده کنید
- طرحهای موتور غیرواقعی، از اصول اولیه تا استفاده متوسط
- درخت های انیمیشن را تنظیم کنید و انیمیشن ها را برای انیمیشن های دو بعدی خود اعلان می کند
- با استفاده از درختان کنترل کننده هوش مصنوعی و رفتار، هوش مصنوعی دشمن دو بعدی ایجاد کنید
- نحوه ترکیب Sprites 2D با پس زمینه 3D برای ایجاد بازی های 2D/3D Hybrid
- چگونه با استفاده از hitstop، sprite shake، coyote time و jump buffering بازی خود را جلا دهید
- بدون نیاز به برنامه نویسی قبلی یا تجربه Unreal Engine! شما هر آنچه را که نیاز دارید یاد خواهید گرفت.
- توسعه دهندگان مبتدی و متوسط Unreal Engine که می خواهند بازی های دو بعدی بسازند
آموزش ساخت بازی دو بعدی در آنریل انجین
The Ultimate Unreal Engine 2D Game Development Course
چیزی که یاد خواهید گرفت :
الزامات
شرح
به دوره آموزشی توسعه بازی The Ultimate Unreal Engine 2D خوش آمدید.
این جامع ترین و موثرترین دوره ای است که تا به حال در مورد ساخت بازی های هیبریدی 2 بعدی و 2 بعدی/3 بعدی با Unreal Engine 5 پیدا کرده اید.
از طریق آموزش Unreal Engine در یوتیوب و همچنین شخصاً در یک توسعه دهنده بازی ژاپنی طی چند سال گذشته، به درک واقعی از آنچه دانش آموزان واقعاً به دنبال آن هستند، دست یافتم و این دوره را طراحی کردم تا Paper 2D و PaperZD را گام به گام به شما آموزش دهم. روشی ساختار یافته
اگر با Unreal Engine کاملاً تازه کار هستید، می توانید دوره تصادف Unreal Engine 5 را که در یکی از فصل های اولیه گنجانده شده است، بررسی کنید.
ما به آرامی با ساختن یک مینی بازی با یک دکمه شروع می کنیم که نحوه وارد کردن اسپرایت و استفاده از آنها در صحنه را به شما آموزش می دهد. همچنین در مورد تنظیمات پروژه که باید تنظیم کنیم و سیستم اقدام ورودی پیشرفته که در تمام فصل های دیگر این دوره نیز استفاده خواهیم کرد، آشنا خواهید شد.
بازی دوم همه چیز را در مورد استفاده از Sprite Sheets و نحوه ایجاد فلیپ بوک به شما آموزش می دهد.
ما همچنین به نحوه جابجایی بین فلیپ بوک بیکار و اجرا در حین گیم پلی و نحوه پخش صداهای پا در فریم های انیمیشن صحیح نگاه خواهیم کرد.
از آنجایی که میخواهیم پسزمینه بهصورت پویا قابل تنظیم باشد، همچنین به شما یاد میدهم که چگونه میتوانیم از یک پسزمینه اسپرایت در یک طرح استفاده کنیم، برخوردها را به آنها متصل کنیم و بسته به اینکه ما میخواهیم صحنه چقدر طول داشته باشد، آنها را به صورت پویا در اسکریپت ساخت تغییر دهیم.
بازی سوم یک بازی پلتفرمر کلاسیک است و اولین پروژه ای خواهد بود که از پلاگین رایگان PaperZD برای بهبود گردش کار ساخت بازی های دو بعدی با Unreal Engine استفاده می کند.
در اینجا شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک منبع انیمیشن و فایل طرح انیمیشن را با PaperZD تنظیم کنید و از آنها برای ایجاد نمودارهای انیمیشن و اعلان های انیمیشن استفاده کنید.
ما همچنین دشمنانی ایجاد خواهیم کرد که می توانند دیوارها و تاقچه ها را شناسایی کنند تا مسیر حرکت آنها را تغییر دهند و در هنگام ضربه زدن یا لمس شخصیت بازیکن با بازیکن تعامل کنند.
همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه یک پلتفرم یک طرفه ایجاد کنید که بتوانیم از پایین آن را بپریم، اما از بالا به آن سقوط نکنیم.
بازی چهارم تمام چیزهایی را که یاد گرفتهایم ترکیب میکند و اولین بازی ترکیبی 2 بعدی/3 بعدی خواهد بود که ایجاد میکنیم.
این بدان معناست که شخصیتهای ما هنر پیکسلی دوبعدی هستند، اما پسزمینهها محیطهای سه بعدی هستند که به ما امکان میدهند از تمام ویژگیهای شگفتانگیز Unreal Engine استفاده کنیم.
برای این بازی ما نه تنها مکانیک های پلتفرمر را داریم، بلکه هیت باکس ها، سیستم بی حس کردن، سیستم آسیب و بسیاری چیزهای دیگر که باید در مورد اکثر بازی های خود بدانید را نیز پیاده سازی خواهیم کرد.
برای تکیه به مکانیک مترویدوانیا، ما همچنین یک توانایی پرتاب شمشیر قابل باز شدن ایجاد می کنیم که به شما امکان می دهد شمشیرها را به دیوار بچسبانید و از آنها به عنوان سکو برای رسیدن به مناطق بالاتر استفاده کنید.
این دوره برای چه کسانی است: