ورود به حسابــ کاربری
عضویتــ در سایت کلمـه عبور را فراموش کرده اید؟

    آموزش آنریل انجین 5 دوره متوسط



    Unreal Engine 5 -The Intermediate Course

    آموزش آنریل انجین 5 دوره متوسط

    چیزی که یاد خواهید گرفت :

    • مفاهیم Intermediate Unreal Engine 5 که برای توسعه بازی ها استفاده می شود
    • درک دقیق متریال ها و بافت ها در موتور Unreal Engine برای اینکه گرافیک شما جذاب شود
    • چگونه می توان مناظر زیبا و جهان های باز غول پیکر را برای بازی های خود ایجاد کرد و در عین حال به نرخ فریم بالا دست یافت
    • نحوه کار مش های اسکلتی و نحوه وارد کردن، ویرایش، تخصیص، کنترل و ترکیب انیمیشن ها
    • مفاهیم طرح اولیه مانند آرایه ها، جداول داده، تخم ریزی، اشکال زدایی، توزیع کننده رویداد و رابط های طرح اولیه

    شرح
    آموزش ساخت بازی های ویدیویی با Unreal Engine 5. اگر قبلاً اصول Unreal Engine را آموخته اید و مشتاق کسب اطلاعات بیشتر هستید، این دوره آموزشی برای شماست. به دلایل پولی، تقریباً همه دوره ها دوره های مبتدی هستند. این دوره برای کسانی است که به شدت به دنبال چیزی پیشرفته تر در Unreal Engine هستند. با Unreal Engine 5: The Intermediate Course به سفر خود به سمت یک توسعه دهنده حرفه ای بازی ویدیویی ادامه دهید.

    آموزش ساخت بازی های ویدیویی با این دوره Unreal Engine 5 برای توسعه دهندگان بازی های متوسط

    با یکی از به‌روزترین دوره‌های Unreal Engine در دسترس، مطالعات توسعه‌دهنده بازی خود را ادامه دهید. این دوره به طور مرتب به روز می شود تا همیشه یکی از جدیدترین نسخه های Unreal Engine 5 را پوشش دهد.

    من همچنین زمان زیادی را قبل از انتشار دوره برای اولین بار صرف برنامه ریزی تمام دروس کردم تا:

    • هیچ چیز بدون دانش پیش نیازی که ابتدا مورد نیاز است پوشش داده نمی شود.
    • سخنرانی ها و بخش ها بدون پرش از موضوعی به موضوع دیگر مستقل هستند.
    • به عبارت دیگر، من سعی کردم دوره را به ترتیب "ایده آل" ساختار دهم تا سردرگمی را به حداقل برسانم. در این مرحله از مطالعات خود، باید درک کنید که رسیدن به اهداف 1 و 2 به طور همزمان چقدر دشوار است، زیرا بسیاری از موضوعات مختلف ارتباط نزدیکی با هم دارند، بنابراین من به آنچه توانستم با این دوره انجام دهم بسیار افتخار می کنم. .

    یاد بگیرید چگونه با استفاده از Unreal Engine یک توسعه دهنده بازی های ویدیویی حرفه ای باشید

    این دوره برای کسانی طراحی شده است که به دنبال یک مسیر تحصیلی حرفه ای برای Unreal Engine 5 هستند. این ممکن است با اهداف شما مطابقت نداشته باشد. اگر فقط به دنبال کمی بازی هستید، ممکن است توجه به جزئیات را دوست نداشته باشید. اما اگر می‌خواهید تا حد امکان خوب شوید، من این دوره را طراحی کرده‌ام تا آنچه را که دیگران انجام نمی‌دهند به شما ارائه دهم.

    این دوره جزئیاتی را پوشش می دهد که سایر دوره ها از آن صرف نظر می کنند، که باعث سردرگمی در هنگام تلاش برای یادگیری موضوعات پیشرفته تر می شود. در پایان باید درک کاملی از مفاهیم میانی Unreal Engine داشته باشید و کاملاً آماده باشید تا به موضوعات پیشرفته تر بروید.

    مفاهیم طراحی بازی در سطح متوسط

    اگر در سطح پایه با مفاهیمی مانند پروژه ها، سطوح، بازیگران، مش ها، برخوردها و طرح ها آشنایی دارید، پس برای گذراندن این دوره کاملا آماده هستید.

    این دوره موضوعات زیر را با جزئیات کامل پوشش خواهد داد:

    • مواد و بافت
    • مناظر و جهان های باز
    • مش های اسکلتی و انیمیشن ها
    • نقشه های میانی

    مواد و بافت - چگونه مواد شیک و با ظاهری حرفه ای برای مش های خود بسازید. شامل موضوعاتی مانند ورودی مواد، نقشه‌های معمولی، حالت‌های ترکیبی، مدل‌های سایه‌زنی، نمونه‌های مواد، مواد آب، توابع مواد، پوشش بافت، نقشه‌برداری UV، گره مختصات بافت، افست موقعیت جهانی، و برگردان‌ها می‌شود.

    مناظر و جهان‌های باز - چگونه می‌توان مناظر خیره‌کننده و جهان‌های باز عظیم و گسترده را با بارگذاری بدون درز ایجاد کرد، در حالی که هنوز به تعداد باورنکردنی فریم در ثانیه دست می‌یابیم. در مورد حالت مدیریت، حالت مجسمه سازی، حالت رنگ، مواد سوراخ منظره، مواد خودکار منظره، خطوط، چمن منظره، حالت شاخ و برگ، سیستم پارتیشن جهان، نمونه های سطح، سطح جزئیات (LOD) و نانیت بیاموزید.

    مش های اسکلتی و انیمیشن ها - نحوه متحرک سازی مش های اسکلتی به شیوه ای تعاملی و ترکیبی هموار بین انیمیشن ها. درباره اسکلت‌ها، سوکت‌ها، دنباله‌های انیمیشن، طرح‌های انیمیشن، ماشین‌های حالت، فضاهای ترکیبی، ژست‌های ذخیره‌شده، نمایه‌های ترکیبی، انیمیشن‌های افزودنی، جابجایی هدف، مونتاژ انیمیشن، اطلاع‌رسانی‌ها، منحنی‌های انیمیشن، اهداف شکل‌گیری، و ویژگی‌های انیمیشن بیاموزید.

    طرح‌های میانی - اصول اولیه Blueprints را بازنویسی کنید، سپس بر روی آن دانش بسازید تا به مهارت و انعطاف‌پذیری زیادی در هنگام نوشتن اسکریپت بازی‌های خود دست پیدا کنید. موضوعات شامل انواع داده های پیشرفته، جداول داده، بازیگران تخم ریزی، بازیگران ارجاع دهنده، توابع، کتابخانه های تابع، ماکروها، متغیرهای محلی، اسکریپت ساخت، اشکال زدایی، توزیع کننده رویداد، و رابط های طرح اولیه است.

    این دوره برای چه کسانی است:

    • بازی‌سازان مشتاقی که دانش اولیه Unreal Engine را دارند و مایل به ادامه تحصیل هستند
    • دانش آموزانی که تمایل دارند مفاهیم Unreal Engine 5 را با جزئیات زیاد یاد بگیرند
    • کسانی که مایلند با استفاده از Unreal Engine 5 حرفه ای شوند
    مشاهده توضیحاتــ انگلیسی

     

    What you'll learn
    Intermediate Unreal Engine 5 concepts used to develop games
    Detailed understanding of Materials and Textures within Unreal Engine to make your graphics pop
    How to create beautiful landscapes and giant open worlds for your games while still achieving high frame rates
    How skeletal meshes work and how to import, edit, assign, control and blend animations
    Intermediate blueprint concepts such as arrays, data tables, spawning, debugging, event dispatchers, and blueprint interfaces


    Description
    Learn how to make video games with Unreal Engine 5. If you’ve already learned the basics of Unreal Engine and are eager to learn more, this is the course for you. For monetary reasons, almost all courses are beginner’s courses. This course is for those who have been desperately seeking something more advanced on Unreal Engine. Continue your journey towards being a professional video game developer with Unreal Engine 5: The Intermediate Course.

    Learn How to Make Video Games with this Unreal Engine 5 Course for Intermediate Game Developers

    Continue your game dev studies with one of the most up-to-date Unreal Engine courses available. This course is regularly updated so that it will always cover one of the most recent versions of Unreal Engine 5.

    I also spent a great deal of time before the course was first published to plan out all the lessons so that:

    nothing is covered without the prerequisite knowledge needed being covered first

    lectures and sections are self-contained without jumping from topic to topic

    In other words, I strived to structure the course in the “ideal” order, in order to reduce confusion to a minimum. At this point in your studies, you should understand how difficult it is to achieve goals 1 and 2 at the same time, as so many various topics are closely interrelated, so I’m very proud of what I was able to accomplish with this course.

    Learn How to Be a Professional Video Game Developer Using Unreal Engine

    This course was designed for those who are looking for a professional path of study for Unreal Engine 5. This might not line up with your goals. If you’re just looking to play around a bit, then you may not like the attention to detail. But if you’re interested in getting as good as possible, I’ve designed this course to give you what the others won’t.

    This course covers the details that other courses skip, which causes confusion when trying to learn more advanced topics. By the end you should have a thorough understanding of intermediate concepts of Unreal Engine and be fully prepared to move on to more advanced topics.

    Intermediate-Level Game Design Concepts

    If you are familiar with, at a basic level, concepts such as Projects, Levels, Actors, Meshes, Collisions, and Blueprints, then you are fully prepared to take this course.

    The course will cover the following topics in thorough detail:

    Materials & Textures

    Landscapes & Open Worlds

    Skeletal Meshes & Animations

    Intermediate Blueprints

    Materials and Textures - How to make snazzy, professional-looking materials for your meshes. Includes topics such as material inputs, normal maps, blend modes, shading models, material instances, water materials, material functions, texture masking, UV mapping, texture coordinate node, world position offset, and decals.

    Landscapes and Open Worlds - How to make breathtaking landscapes and huge, sprawling open worlds with seamless loading, while still achieving incredible numbers of frames per second. Learn about manage mode, sculpt mode, paint mode, landscape hole materials, landscape auto materials, splines, landscape grass, foliage mode, world partition system, level instances, level of detail (LOD), and nanite.

    Skeletal Meshes and Animations - How to animate skeletal meshes in an interactive manner and blend smoothly between animations. Learn about skeletons, sockets, animation sequences, animation blueprints, state machines, blend spaces, cached poses, blend profiles, additive animations, aim offsets, animation montages, notifies, animation curves, morph targets, and animation attributes.

    Intermediate Blueprints - Recap the fundamentals of Blueprints, then build upon that knowledge to achieve great skill and flexibility when it comes to scripting your games. Topics include advanced data types, data tables, spawning actors, referencing actors, functions, function libraries, macros, local variables, construction script, debugging, event dispatchers, and blueprint interfaces.

    Who this course is for:
    Aspiring game developers who have some basic knowledge of Unreal Engine and wish to continue their studies
    Students with a desire to learn Unreal Engine 5 concepts in great detail
    Those wishing to become professionals using Unreal Engine 5

     

    تصـاویر نمونـه
    برای بزرگنمایی هر عکس بر روی آن کلیک کنید

    ویدئـو پیش نمایش
    این ویدئو نمایش دهنده قسمتی از محتوا میباشد

    دسته بندی محتوا
    .این محتوا شامل دسته بندی های زیر میباشد
    محتوای ویژه Unreal Engine
    جعبـه دانلود
    پسورد کلیه فایل ها www.cgtools.ir میباشد.

    فقط اعضای VIP قادر به دیدن لینک ها میباشند.

    برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

وب سایت سی جی تولز با توجه به نیاز گرافیست ها و تری دی کاران به یک مرجع مناسب، احداث گردیده است تا بتواند همواره نیاز کاربران را در این زمینه ارضاء سازد.
خدمات سایت شامل آموزش های سه بعدی، مدل ها، تصاویر و تمامی نیاز های مورد نیاز سه بعدی کاران میباشد.

:::::::: آخـرین نظراتــ کاربران سایتــ :