- مفاهیم Intermediate Unreal Engine 5 که برای توسعه بازی ها استفاده می شود
- درک دقیق متریال ها و بافت ها در موتور Unreal Engine برای اینکه گرافیک شما جذاب شود
- چگونه می توان مناظر زیبا و جهان های باز غول پیکر را برای بازی های خود ایجاد کرد و در عین حال به نرخ فریم بالا دست یافت
- نحوه کار مش های اسکلتی و نحوه وارد کردن، ویرایش، تخصیص، کنترل و ترکیب انیمیشن ها
- مفاهیم طرح اولیه مانند آرایه ها، جداول داده، تخم ریزی، اشکال زدایی، توزیع کننده رویداد و رابط های طرح اولیه
- هیچ چیز بدون دانش پیش نیازی که ابتدا مورد نیاز است پوشش داده نمی شود.
- سخنرانی ها و بخش ها بدون پرش از موضوعی به موضوع دیگر مستقل هستند.
- به عبارت دیگر، من سعی کردم دوره را به ترتیب "ایده آل" ساختار دهم تا سردرگمی را به حداقل برسانم. در این مرحله از مطالعات خود، باید درک کنید که رسیدن به اهداف 1 و 2 به طور همزمان چقدر دشوار است، زیرا بسیاری از موضوعات مختلف ارتباط نزدیکی با هم دارند، بنابراین من به آنچه توانستم با این دوره انجام دهم بسیار افتخار می کنم. .
- مواد و بافت
- مناظر و جهان های باز
- مش های اسکلتی و انیمیشن ها
- نقشه های میانی
- بازیسازان مشتاقی که دانش اولیه Unreal Engine را دارند و مایل به ادامه تحصیل هستند
- دانش آموزانی که تمایل دارند مفاهیم Unreal Engine 5 را با جزئیات زیاد یاد بگیرند
- کسانی که مایلند با استفاده از Unreal Engine 5 حرفه ای شوند
چیزی که یاد خواهید گرفت :
شرح
آموزش ساخت بازی های ویدیویی با Unreal Engine 5. اگر قبلاً اصول Unreal Engine را آموخته اید و مشتاق کسب اطلاعات بیشتر هستید، این دوره آموزشی برای شماست. به دلایل پولی، تقریباً همه دوره ها دوره های مبتدی هستند. این دوره برای کسانی است که به شدت به دنبال چیزی پیشرفته تر در Unreal Engine هستند. با Unreal Engine 5: The Intermediate Course به سفر خود به سمت یک توسعه دهنده حرفه ای بازی ویدیویی ادامه دهید.
آموزش ساخت بازی های ویدیویی با این دوره Unreal Engine 5 برای توسعه دهندگان بازی های متوسط
با یکی از بهروزترین دورههای Unreal Engine در دسترس، مطالعات توسعهدهنده بازی خود را ادامه دهید. این دوره به طور مرتب به روز می شود تا همیشه یکی از جدیدترین نسخه های Unreal Engine 5 را پوشش دهد.
من همچنین زمان زیادی را قبل از انتشار دوره برای اولین بار صرف برنامه ریزی تمام دروس کردم تا:
یاد بگیرید چگونه با استفاده از Unreal Engine یک توسعه دهنده بازی های ویدیویی حرفه ای باشید
این دوره برای کسانی طراحی شده است که به دنبال یک مسیر تحصیلی حرفه ای برای Unreal Engine 5 هستند. این ممکن است با اهداف شما مطابقت نداشته باشد. اگر فقط به دنبال کمی بازی هستید، ممکن است توجه به جزئیات را دوست نداشته باشید. اما اگر میخواهید تا حد امکان خوب شوید، من این دوره را طراحی کردهام تا آنچه را که دیگران انجام نمیدهند به شما ارائه دهم.
این دوره جزئیاتی را پوشش می دهد که سایر دوره ها از آن صرف نظر می کنند، که باعث سردرگمی در هنگام تلاش برای یادگیری موضوعات پیشرفته تر می شود. در پایان باید درک کاملی از مفاهیم میانی Unreal Engine داشته باشید و کاملاً آماده باشید تا به موضوعات پیشرفته تر بروید.
مفاهیم طراحی بازی در سطح متوسط
اگر در سطح پایه با مفاهیمی مانند پروژه ها، سطوح، بازیگران، مش ها، برخوردها و طرح ها آشنایی دارید، پس برای گذراندن این دوره کاملا آماده هستید.
این دوره موضوعات زیر را با جزئیات کامل پوشش خواهد داد:
مواد و بافت - چگونه مواد شیک و با ظاهری حرفه ای برای مش های خود بسازید. شامل موضوعاتی مانند ورودی مواد، نقشههای معمولی، حالتهای ترکیبی، مدلهای سایهزنی، نمونههای مواد، مواد آب، توابع مواد، پوشش بافت، نقشهبرداری UV، گره مختصات بافت، افست موقعیت جهانی، و برگردانها میشود.
مناظر و جهانهای باز - چگونه میتوان مناظر خیرهکننده و جهانهای باز عظیم و گسترده را با بارگذاری بدون درز ایجاد کرد، در حالی که هنوز به تعداد باورنکردنی فریم در ثانیه دست مییابیم. در مورد حالت مدیریت، حالت مجسمه سازی، حالت رنگ، مواد سوراخ منظره، مواد خودکار منظره، خطوط، چمن منظره، حالت شاخ و برگ، سیستم پارتیشن جهان، نمونه های سطح، سطح جزئیات (LOD) و نانیت بیاموزید.
مش های اسکلتی و انیمیشن ها - نحوه متحرک سازی مش های اسکلتی به شیوه ای تعاملی و ترکیبی هموار بین انیمیشن ها. درباره اسکلتها، سوکتها، دنبالههای انیمیشن، طرحهای انیمیشن، ماشینهای حالت، فضاهای ترکیبی، ژستهای ذخیرهشده، نمایههای ترکیبی، انیمیشنهای افزودنی، جابجایی هدف، مونتاژ انیمیشن، اطلاعرسانیها، منحنیهای انیمیشن، اهداف شکلگیری، و ویژگیهای انیمیشن بیاموزید.
طرحهای میانی - اصول اولیه Blueprints را بازنویسی کنید، سپس بر روی آن دانش بسازید تا به مهارت و انعطافپذیری زیادی در هنگام نوشتن اسکریپت بازیهای خود دست پیدا کنید. موضوعات شامل انواع داده های پیشرفته، جداول داده، بازیگران تخم ریزی، بازیگران ارجاع دهنده، توابع، کتابخانه های تابع، ماکروها، متغیرهای محلی، اسکریپت ساخت، اشکال زدایی، توزیع کننده رویداد، و رابط های طرح اولیه است.
این دوره برای چه کسانی است: