چیزی که یاد خواهید گرفت :
- سیستم توانایی (تئوری و عمل)
- حرکت
- توانایی های حرکتی (از جمله حرکت تاب)
- مبانی موجودی تکراری
- توانایی های مبارزه چند نفره
- ویژگی های محیطی با استفاده از سیستم توانایی
الزامات
درک پایه ++C، Unreal Engine و Replication توصیه می شود.
آیا می خواهید برنامه نویسی گیم پلی چند نفره را با Unreal Engine 5 یاد بگیرید؟ این دوره میتواند ماهها یا حتی سالها از جستجوی بینهایت مستندات، آموزشها و تلاش برای پیادهسازی یک چارچوب پایدار برای پروژههای شما صرفهجویی کند.
نیازی به اختراع مجدد چرخ نیست - من شما را از طریق رویکردها و چارچوب های استاندارد صنعت اثبات شده راهنمایی می کنم که به شما امکان می دهد با برنامه نویسی گیم پلی چند نفره اعتماد به نفس داشته باشید و برای چالش های زندگی واقعی آماده باشید.
این دوره نه تنها تمرین بلکه تئوری سیستم توانایی را نیز در بر می گیرد که با آن شروع خواهیم کرد.
هدف من این است که نه تنها مجموعهای از مثالها را به شما ارائه دهم، بلکه درک درستی از نحوه انجام وظایف چندنفره مختلف، با نکات ظریفی که میتواند زمان زیادی از شما بگیرد تا خودتان از آزمون و خطا دریابید، به شما میدهد.
همچنین میتوانید درخواست دسترسی به مخزن کامل GitHub با اجرای تمام سخنرانیها کنید.
این دوره برای چه کسانی است:
توسعه دهندگان مبتدی که می خواهند برنامه نویسی گیم پلی را یاد بگیرند، همانطور که در پروژه های واقعی انجام می شود.
توسعه دهندگان با تجربه ای که می خواهند به سمت برنامه نویسی گیم پلی بروند یا سیستم Ability را یاد بگیرند
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
What you'll learn
Ability System (Theory & Practice)
Locomotion
Movement Abilities (incl. Motion Warping)
Replicated Inventory Basics
Multiplayer Combat Abilities
Environmental features using Ability System
Requirements
Basic C++, Unreal Engine & Replication understanding is recommended.
Description
Why taking this course?
Do you want to learn multiplayer gameplay programming with Unreal Engine 5? This course can save you months or even years of searching though infinite documentations, tutorials, and attempts to implement a stable framework for you projects.
No need to reinvent the wheel - I will guide you through the proven industry standard approaches and frameworks that will allow you to feel confident with multiplayer gameplay programming and be prepared for the real life challenges.
The course covers not only practice but also the theory of Ability System, which we will start with.
My goal is to give you not only a set of examples, but an understanding of how different multiplayer tasks can be approached, with nuances that could take you a lot of time to find out by yourself from trial and error.
You will also be able to request an access to a complete GitHub repository with all lectures implemented.
How to approach this course?
I highly recommend to follow lecture by lecture to not miss anything, but if you're here for a specific thing, you can always watch some specific lecture or better at least a section.
Who this course is for:
Beginner developers who want to learn gameplay programming, as it's done in real projects.
Experienced developers who want to move to gameplay programming or learn Ability System