- طراحی موجودی
- طراحی UI
- ابزارک ها
- ارتباط طرح اولیه
- آرایه های پیشرفته
- ساختار پیشرو
- نوار سلامتی
- سیستم پولی
- مورد را بردارید
- مورد تجهیز
- سیستم زبانه ها
- منوی اکشن
- مدل سه بعدی در رابط کاربری
- با استفاده از آیتم ها
آموزش طراحی رابط کاربری سیستم موجودی پیشرفته با UnrealEngine5
Unreal Engine 5 UI Design - Advance inventory system with UE5
چیزی که یاد خواهید گرفت :
الزامات : دانش اولیه درباره نرم افزار unreal engine
شرح :
سلام به همه، در این دوره ما قصد داریم هر آنچه را که باید در مورد ایجاد یک سیستم موجودی پویا پیشرفته بدانید را بیاموزیم. ما با موارد بسیار ابتدایی مانند وارد کردن فایل ها شروع خواهیم کرد. سپس در ادامه به سیستم مدیریت پول برای رابط کاربری می پردازیم.
پس از آن شروع به طراحی نوار سلامتی شبیه به افسانه های نوار سلامتی زلدا می کنیم. در ادامه با سیستم تب در unreal engine آشنا خواهیم شد.سپس نحوه چیدن اقلام را یاد خواهیم گرفت.سپس ما یک سیستم موجودی پویا ایجاد خواهیم کرد که یاد می گیریم با آرایه ها و ساختارها کار کنیم.
ما همچنین در مورد کامپوننت ها و اینکه چرا باید از آنها استفاده کنیم یاد خواهیم گرفت.ما همچنین در مورد نحوه نوشتن کد به روش ماژولار یاد می گیریم تا بتوان آن را در بازی خود مجددا استفاده کرد.
در مرحله بعد، دارندگان مورد و ویجتهای اطلاعات مورد را ایجاد میکنیم تا بتوانیم روی یک مورد خاص قرار بگیریم که ارزش اطلاعاتی مانند قدرت، نام و توضیحات را به ما میدهد.
سپس یاد خواهیم گرفت که چگونه بدنه سه بعدی را به رابط کاربری خود اضافه کنیم.همچنین نحوه استفاده و تجهیز اقلام را یاد می گیریم .در پایان با کشیدن و رها کردن و نحوه عملکرد کامل آن آشنا می شویم .ما یک کانال اختلاف دوستانه بسیار فعال داریم که می توانید به آن بپیوندید و سوالات خود را بپرسید و کمک بگیرید .ما افسانه ای در آنجا داریم که همیشه در اطراف است و مایل به کمک است
بنابراین اجازه دهید شروع کنیم، و امیدوارم واقعا از این دوره لذت ببرید این دوره هم برای مبتدیان و هم برای کاربران متوسط است، بنابراین من تمام تلاش خود را کرده ام تا همه را در این دوره جای دهم، از شما متشکرم.