- از Blender استفاده کنید و رابط کاربری آن را درک کنید
- اصول مدلسازی را بدانید
- اصول اولیه انیمیشن را بیاموزید
- مواد خود را ایجاد کنید
- UV نقشه بردارید و مدل های خود را باز کنید
- شبیه سازی پارچه
- رندر و ترکیب رندرهای زیبا
- هر کسی که می خواهد نرم افزار رایگان سه بعدی را یاد بگیرد و مبتدی است
- همچنین، برای متوسط دارای نکات و ترفندهای مفیدی است
آموزش جامع بلندر - Complete Curse of Blender version
Complete Curse of Blender version
چیزی که یاد خواهید گرفت
الزامات
شما نیازی به دانش بلندر ندارید
شرح
در این دوره به شما فرآیند کامل ساخت یک کاراکتر تمام بدن حرفه ای را آموزش می دهم که برای فیلم یا بازی سینمایی آماده است.
این دوره برای هنرمندان مبتدی و متوسط است، بنابراین قبل از اینکه وارد این موضوع شوید، مطمئن شوید که حداقل درک اولیه از Blender دارید. با معرفی رابط بلندر شروع میکنیم و تمام خصوصیات را توضیح میدهیم سپس وارد حالت ویرایش میشویم و ابزارهای اصلی مدلسازی مانند extrude، bevel، loop cut، spin و غیره را توضیح میدهیم. پس از آن ما شروع به مدل سازی یک فضای داخلی کوچک سه بعدی می کنیم. با این مثال ما از مفیدترین تکنیک برای مدلسازی، نورپردازی، نور حجمی، سایهزنی و موارد دیگر استفاده میکنیم تا صحنه خود را بسیار عالی جلوه دهیم. همچنین موضوعاتی مانند Modifiers، سیستم ذرات، ساخت متریال و بافت به مدل خود در Shading، با استفاده از Node Wrangler، UV Editing، UV Unwrap، نحوه اضافه کردن درز علامت گذاری، اعمال مواد مختلف به یک مدل، پیوند انتقال داده برای اعمال را پوشش می دهیم. یک ماده به چندین شی و بیشتر. برای نورپردازی ما از HDRI استفاده می کنیم و از افزونه Easy HDRI و Emissive به لامپ عبور می کنیم، چراغ ها و HDRI را به صحنه خود اضافه می کنیم، تصویر را به عنوان افزونه Plane می کنیم و یک تصویر ثابت می گیریم، نور صحنه خود را تنظیم می کنیم. یک صحنه شبانه قسمت 1، پرتوهای خدا یا نورهای حجمی در حال تصحیح قسمت های فراموش شده و اصلاحات نهایی برای رندر در پایان تنظیمات رندر برای ساخت رندر نهایی بعد از آن مثال دیگری برای توضیح پارچه در بلندر می آوریم. با استفاده از شبیه سازی پارچه و میدان نیروی باد، یک پرچم می سازیم و آن را متحرک می کنیم. در قسمت بعدی شبیه سازی، در مورد تنظیمات Wind بحث می کنیم و با استفاده از Rigid Body یک انیمیشن توپ می سازیم. بعداً یک راه آسان در مورد تابش و اهمیت آن برای نورپردازی صحنه توضیح می دهیم. بنابراین، ما مواد Emission، عنوان Blender و سر سوزان را می سازیم و انتشار متفاوتی را روی آنها اعمال می کنیم. در نهایت، Geometry گره که سیستم گره بسیار قدرتمند و بسیار خنک در مخلوط کن است که به شما امکان می دهد نتیجه بهتری را در سیستم ذرات ایجاد کنید. ما از آن عبور می کنیم و با استفاده از گره های هندسی مخلوط کن 2.93 یک ساحل میمون های کوچک درست می کنیم. بنابراین، اگر به دنبال ایجاد صحنه های حرفه ای هستید که 100% در بلندر ساخته شده است، پس این دوره برای شما مناسب است.
این دوره برای چه کسانی است: