آموزش تقویت مهارت انیمیشن سازی با Ladder Climbing در آنریل انجین
Unreal Engine 5:Enhance Animation Skill
در این دوره، دو روش مهم را به شما نشان می دهم که می توانید از آن انیمیشن ها مانند شرکت های Triple-A استفاده کنید.
به عنوان مثال، ما از سیستم نردبانی استفاده می کنیم که نمی توانید انیمیشن خوبی برای آن پیدا کنید.
ابتدا به شما نشان خواهم داد که چگونه تولید مش رویه ای را کدنویسی کنید تا مش و نردبان شما با انیمیشن شما مطابقت داشته باشد.
ارتفاع نردبان ما قابل تغییر است. افست پله های آن می تواند تغییر کند می تواند نردبان بالایی داشته باشد یا نه
حتی ما راهنمای طراح سطح را طراحی می کنیم، بنابراین اگر به درستی قرار نگیرد، طراح سطح را نشان می دهد
در پایان من به شما نشان خواهم داد که چگونه از جداول داده برای داشتن چندین نوع نردبان در داخل یک طرح نردبان استفاده کنید.
اگر با این کار دوباره انیمیشن شما همگام سازی نشد، به شما نشان خواهم داد که چگونه از ریگ های کنترل و انیمیشن های مرتبط برای رفع هر مشکلی که آن انیمیشن دارد استفاده کنید.
بنابراین ابتدا یک ریگ کنترل برای شخصیت خود ایجاد می کنیم
در مرحله بعد، در مورد توالی سطح و ویرایشگر منحنی یاد می گیریم
ما در مورد انیمیشن های افزودنی یاد می گیریم
ما در مورد تغییر روش فریم های کلیدی نیز یاد می گیریم
در مرحله بعد، ما همه چیز را در مورد مونتاژ انیمیشن و نحوه استفاده صحیح از آنها می آموزیم .این دوره همه چیز در مورد رفع مشکلات است. من اکثر مشکلاتی که انیمیشن می تواند داشته باشد و نحوه رفع آنها با کد یا کنترل ریگ و ترتیبگر سطح را به شما نشان خواهم داد. و ما در مورد مهمترین گزینه های اشکال زدایی پروژه خود صحبت خواهیم کرد تا بتوانید مشکلات را به راحتی مشاهده کنید، مانند حرکت آهسته و رشته های چاپ سفارشی .
اما در پایان، شما یک سیستم نردبان نوردی کاملاً کاربردی خواهید داشت که به صورت ماژولار با جداول اجزا و داده ها است که به شما کمک می کند این سیستم نردبان را در بازی های دیگر خود نیز پیاده سازی کنید.