در این دوره ما به طور کامل بر روی نحوه ساخت بازی بدون نوشتن کد در Unreal Engine 5 تمرکز می کنیم. سیستم کدگذاری بصری قدرتمند Unreal Engine معروف به Blueprints را خواهید آموخت.
این دوره تمام موضوعات مبتدیان را پوشش می دهد، بنابراین شما به هیچ تجربه یا دانش قبلی در مورد Unreal Engine 5 یا به طور کلی توسعه بازی نیاز ندارید. ما با تمام مفاهیم اولیه در مورد سیستم Blueprints شروع خواهیم کرد و به تدریج دانش Blueprints خود را افزایش خواهیم داد.
بلوپرینت چیست؟
Blueprints سیستم بصری Unreal Engine 5 است که کاربران غیر کدنویس می توانند از آن برای ایجاد بازی های کامل استفاده کنند.
این یک نمایش از کد ++C به صورت بصری از طریق بلوک ها است.
به این ترتیب شما قادر خواهید بود بدون نیاز به دانستن هیچ زبان برنامه نویسی، بازی های کامل بسازید.
هدف از این دوره نه تنها توضیح بلوک های پشت سیستم Blueprints است، بلکه آموزش اصول اساسی توسعه بازی است.
شما در این دوره نمونه ها، آزمون ها و تست های زیادی خواهید داشت.
این دوره شامل چه مواردی می شود؟
در این دوره من تمام اصولی را که برای شروع ساختن بازی های خود نیاز دارید را پوشش خواهم داد. Unreal Engine 5 به شما امکان می دهد هر چیزی را که تصور کنید ساخته شود، مانند پروژه های تعاملی، بازی ها، فیلم ها و موارد دیگر. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از ابزارهای بسیار پیشرفته ای استفاده کنید که همه شرکت های بزرگ بازی از آن استفاده می کنند.
بنابراین اگر می خواهید شروع به ساخت بازی کنید، اما آن دانش کدنویسی را ندارید Unreal Engine 5 راهش است.
این دوره موضوعاتی مانند ارتباط بین طرحها، متغیرها، رویداد، توابع، نحوه دستکاری مواد، جدول زمانی، بردارها، شخصیتهای اول شخص و سوم شخص، UI/UX و بسیاری موارد دیگر را پوشش میدهد.
Unreal Engine 5 - Blueprints Masterclass دوره آموزشی معمولی شما نیست که در آن چند مرحله را دنبال کرده و یک بازی بسازید. هدف این است که اصول اولیه را به شما آموزش دهد و دانشی را که برای شروع ساختن بازی ها از ابتدا نیاز دارید به شما بدهد.
آیا باید کدنویسی را بلد باشم؟
هیچ تجربه کدنویسی لازم نیست.
فقط باید بدانید که چگونه در Unreal Engine حرکت کنید و اصول اصلی ویرایشگر - پانل ها، حرکت، مقیاس و چرخش اشیاء را بدانید.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
This is a complete Blueprints Masterclass in Unreal Engine 5.
*The Course is updated frequently with new content.
In this course we are entirely focused on how to make games without writing code in Unreal Engine 5.
You will learn Unreal Engine powerful visual coding system known as Blueprints.
This course will cover all beginners topics, so you will need no prior experience or knowledge of Unreal Engine 5 or game development in general.
We will start with all the basic concepts around Blueprints system and gradually increase our Blueprints knowledge.
What are Blueprints?
Blueprints is the visual system of Unreal Engine 5 which a non-coding users can use in order to create full games.
It is a representation of the C++ code visually via blocks.
This way you will be able to create whole games without having to know any programming language.
The aim of this course is not only to explain the blocks behind Blueprints system, it is rather to teach you the fundamentals behind game development.
You will have a lot of examples, quizzes and tests across this course.
What is included in this course?
In this course I'll be covering all the fundamentals that you will need in order to start creating your own games.
Unreal Engine 5 allows you everything you can imagine to be created, like interactive projects, games, films and much more. You will learn how to use very advanced tools that all the big gaming companies are using.
So if you want to start creating games, but don't have that coding knowledge - Unreal Engine 5 is the way!
This course will cover topics like Communication between Blueprints, variables, event, functions, how to manipulate materials, Timelines, Vectors, First Person and Third Person Characters, UI/UX and a lot more!
Unreal Engine 5 - Blueprints Masterclass is not your typical tutorial course in which you will follow few steps and make a game. The purpose is to teach you the fundamentals and give you the knowledge that you need in order to start creating games from scratch.
Do I have to know how to code?
No coding experience is required!
You just need to know how to navigate in Unreal Engine and the core basics of the editor - panels, move, scale and rotate objects.