موتور رندر V-Ray Next در داخل برنامه Unreal Engine، یک تغییر دهنده بازی است که رندرینگ را به صورت ریل تایم و آفلاین برای انواع پروژه های سه بعدی از جمله : معماری ، انیمیشن ، فیلم و طراحی محصول، ارائه می دهد. این دوره شما را با گردش کاری رندرینگ در V-Ray Next آشنا می کند، از جمله نورپردازی ، بافت ، متریال سفارشی ، شخص ثالث ، رندرینگ عناصر مورد نظر و حتی کامپوزیشن آنها را با ابزار پست پروداکشن همانند برنامه After Effects را معرفی می کند. مدرس Brian Bradley همچنین شما را با V-Ray Frame Buffer آشنا می کند، که پنجره صفحه نمایش را فراهم می کند که به شما امکان می دهد تا اصلاحات رنگی را انجام دهید و جلوه های لنز تعاملی را اعمال کنید، و همچنین light baking با کیفیت بالا را برای رندرینگ به صورت ریل تایم انجام دهید.