Digital Tutors - Creature Concept Sculpting in ZBrush
Time : 3h 41m | Size : 1.73 GB | Project Files : Included | Required Software: ZBrush 4R2 and Autodesk Maya 2011
سلام
در این آموزش ما نحوه ی درست کردن یک کاراکتر برای فیلم یا نقاشی را به شما آموزش خواهیم داد. در طول این آموزش ما نحوه ی ساخت کاراکتر مرد گرگ نما در نرم افزار مایا را آموزش می دهیم. زمانی که مش پایه شما در مایا آماده شد شما می توانید تکنیک های صنعتی را برای جزئیات آناتومیک استفاده کنید و آنها را مورد بررسی قرار دهید قبل از اینکه بخواهید براشی را مورد استفاده قرار دهید. بعد از انجام این کار شما می توانید به راحتی روی جزئیات کار کرده و بافت مورد نظر به آسانی روی کاراکتر اعمال کنید. در این آموزش شما با نحوه ی رندر گرفتن BPR آشنا خواهید شد که این یکی از ویژگی های ZBrush 4R2 محسوب می شود.
پیش نمایش تصویری :
================================