آموزش طراحی برای پروداکشن در زیبراش
Designing for Production in ZBrush with Rafael Grassetti
در این دوره، مدیر هنری Rafael Grassetti، کل فرایند طراحی و خلق شخصیت در برنامه ZBrush را به نمایش می گذارد. او ابزارها و تکنیک های مختلفی را که برای ترسیم مفاهیم استفاده می شود (در حالی که طرز فکر خود را برای خلق یک کاراکتر حفظ میکند) را مورد بررسی قرار می دهد. با مسدود کردن کاراکتر، رافائل شکل های ثانویه ایجاد می کند ، مدل را پالایش می کند ، سپس به مجسمه سازی جزئیات خوب و بافت دهی شخصیت می پردازد. رندر نهایی جهت کامپوزیت به برنامه فتوشاپ منتقل می شود تا شخصیت نهایی را به عنوان محصولی که از طریق یک بازی یا تولید سینمایی آماده شده است، را نشان دهد.