در این دوره، با استفاده از برنامه ZBrush، حجاری کردن ، نقاشی و نمایش شخصیت کارتونی سه بعدی را کاوش کنید. مدرس Ryan Kittleson نحوه تنظیم تصاویر مرجع ، ساخت یک کاراکتر از اشکال اولیه ، ادغام اشکال در یک سطح صاف ، پالایش آناتومی ، طراحی و رنگ آمیزی مدل را نشان می دهد. به علاوه، یاد بگیرید که چگونه کاراکتر را برای یک نمایش رندر کنید.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Explore sculpting, painting, and posing a 3D cartoon character using ZBrush. Author Ryan Kittleson demonstrates how to set up reference images, build a character from primitive shapes, fuse the shapes into a smooth surface, refine the anatomy and design, and color the model. Plus, learn how to render the character with a pose for presentation.