Gino Acevedo، مدیر هنری خلاق در Weta Digital، رویکرد شخصی خود را در مورد "نقاشی دستی" طرح های موجودات در فتوشاپ به اشتراک می گذارد. جینو که بهخاطر تکنیکهای خاص ایربراشینگ FX خود در پروتزها و عروسکهای فیلم پرفروش شناخته میشود، نشان میدهد که چگونه اکنون از تکنیکهای الهامگرفته شده سنتی - مشابه روشهایی که در مدلهای سیلیکونی استفاده میشود - برای دستیابی به پوست شفاف نهایی برای طراحیهای متقاعدکننده موجودات استفاده میکند. با شروع در فتوشاپ، کارگاه با معرفی پالت رنگی که جینو برای رنگ آمیزی تن رنگ استفاده می کند، آغاز می شود. او همچنین اهمیت انتخابهایش و اینکه برای ایجاد رنگهای واقعی پوست از آنها استفاده میشود را توضیح میدهد. سپس سخنرانی او برای دو فصل به زبراش منتقل میشود، و به شما امکان میدهد تا با مجسمهسازی مفهوم مخلوق خود از ابتدا همراه باشید. او با شروع یک جمجمه اولیه، طرحی شبیه به شیطان میسازد و در عین حال روند کامل مجسمهسازی خود را با نکات، ترفندها، ابزارهای مورد علاقه و بینشهای صنعت ارائه میدهد. پس از رندر در KeyShot، رندر نهایی برای کار نقاشی نهایی به فتوشاپ بازگردانده می شود. با شروع گوش به عنوان نقطه شروع، ژینو نشان می دهد که چگونه می تواند به طور موثر لایه های پوست نیمه شفاف را با استفاده از پالت رنگی که قبلا ایجاد شده بود، رنگ آمیزی کند. با توجه دقیق به جزئیات، این کارگاه نحوه رنگ آمیزی کک و مک های واقع گرایانه، رگه ها، جلوه های لکه دار و موارد دیگر را به نمایش می گذارد. بخش پایانی کارگاه، نقاشی سر کامل موجود را برای تصویرسازی نهایی پوشش می دهد.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
DESCRIPTION
Gino Acevedo, Creative Art Director at Weta Digital, shares his personal approach to “hand-painting” creature designs in Photoshop. Widely known in the industry for his special FX airbrushing techniques on blockbuster movie prosthetics and puppets, Gino reveals how he now uses traditional-inspired techniques — similar to those used on silicone models — to achieve the ultimate translucent skin for convincing creature designs. Starting in Photoshop, the workshop begins with an introduction to the color palette Gino uses for painting flesh tones. He also explains the importance of his selections and what they’re used for when building up realistic skin tones. His lecture then moves into ZBrush for two chapters, allowing you to follow along as he sculpts his very own creature concept from scratch. Starting with a basic skull, he builds out a demon-like design while showing the timelapse of his complete sculpting process, with tips, tricks, favorite tools, and industry insights given along the way.
After rendering in KeyShot, the final render is taken back into Photoshop for the final painting work. Beginning with the ear as his starting point, Gino demonstrates how to effectively paint the many layers of translucent skin, using the previously established color palette. Paying close attention to details, the workshop showcases how to paint realistic freckles, veins, mottling effects, and much more. The final segment of the workshop covers the painting of the full creature head for a final illustration.