در این آموزش نحوه ی رندرینگ و کار با متریال ها را به شما آموزش می دهیم. در این آموزش تکنیکهایی را به شما آموزش می دهیم که توسط آن می توانید سرعت خود را در این نرم افزار قدرتمند بالا ببرید.در این آموزش شما درک عمیقی از متریال ها ، نورپردازی ، Post Processing و نحوه ی استفاده از ویژگیهای قدرتمند این نرم افزار مانند MatCap را به شما آموزش می دهیم.این آموزش شامل بیش از 3 ساعت آموزش مولتی مدیا براساس پروژه می باشد که می توان از تکنیک های این آموزش در ساخت بازیها و فیلمهای خود استفاده کنید.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Learn time-saving rendering techniques and proven workflows to understanding and utilizing materials, lighting, post-processes, and features such as Matcap in ZBrush 3.1. Contains over 3 hours of project-based training covering materials, lighting, and rendering techniques that are currently being used throughout Film and Games. Perfect for artists using ZBrush 3. Popular highlights include: Understanding ZBrush's material attributes; Using Doublecolor Shaders; Using Tricolor Shaders; Using Quadcolor Shaders; Shading Effects; Utilizing Shader Channels; Using Matcap Materials; Building Custom Matcap Shaders; ZBrush Light Types; Controlling and Adjusting Shadows; Utilizing Fog for Appeal; Depth Cue for Distance-based Blur; Anti-Aliasing Settings for Render Quality; Saving Rendered Images From ZBrush; Post-render Adjustments for Appeal in ZBrush.