نحوه ایجاد یک محیط سه بعدی در هودینی با استفاده از داده های OpenStreetMap برای ایجاد یک شهر رویه ای احاطه شده توسط یک محیط چمنزار را کشف کنید. این محیط سپس توسط هنرمند محیط زیست FREDERICK VALLEE برای نشان دادن نحوه ایجاد نمای پرنده و نحوه رساندن آن به سطح هنری با استفاده از Nuke استفاده خواهد شد.
این کارگاه به بخش های قابل هضم تقسیم می شود. هر فصل یک گردش کار کاربر پسند را نشان میدهد و نحوه ایجاد کارآمد محیطهای رویهای را با استفاده از ابزارهای استاندارد صنعتی نشان میدهد. در طول راه، او توصیه می کند که چگونه به خارج از چارچوب فکر کنید تا با چالش هایی که به وجود می آیند مقابله کنید.
این کارگاه به دانش اولیه هودینی نیاز دارد و همچنین برای مبتدیانی که به دنبال یادگیری بیشتر در مورد شبیه سازی سیال هستند مفید خواهد بود زیرا اکثر فصل ها گام به گام نشان داده شده اند. تکنیک های VEX محدودی وجود دارد که توسط این کارگاه بررسی شده است، با گره ها و گروه های VOP بسیار بیشتری استفاده شده است.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Discover how to create a 3D environment in Houdini using OpenStreetMap data to generate a procedural city surrounded by a meadow environment. The environment will then be used by Environment Artist Frederick Vallee to demonstrate how to create a birds-eye view and how to take it to an artistic level using Nuke.
This workshop is broken down into easy-to-digest chapters. Each chapter showcases a user-friendly workflow and shows how to efficiently create procedural environments using industry-standard tools. Along the way, he advises how to think outside of the box to tackle challenges as they arise.
This workshop requires basic knowledge of Houdini and will also be beneficial for beginners looking to learn more about fluid simulation since the majority of the chapters are demonstrated step by step. There are limited VEX techniques explored by this workshop, with many more VOP nodes and groups used.