این آموزش عمدتاً بر روی توسعه ظاهر با استفاده از UE4 متمرکز است و دوره به سه بخش تقسیم می شود - بافت، مواد، نورپردازی. ما نه تنها اصول اصلی این سه بخش را یاد خواهیم گرفت، بلکه موارد استفاده متفاوت آنها را نیز خواهیم آموخت. ما همچنین تفاوت بین نوردهی خودکار و نوردهی دستی، پس از پردازش و نحوه تأثیر آن بر صحنه، روشهای کنترل ویژگیهای مختلف RTX و غیره را بررسی خواهیم کرد. بنابراین اگر به سیستم و توابع متریال look dev و UE4 علاقه دارید، این آموزش برای شما مناسب است.
توجه: این دوره عمدتاً روی توسعه نگاه متمرکز است نه ایجاد محیط.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
This Tutorial is mainly focused on look development using UE4 the course is divided into three parts- Texturing, Materials, Lighting. We will not only learn the core fundamentals of these three parts but also their different use cases. We will also explore the difference between auto exposure and manual exposure, the post-process and how it affects the scene, the methods to control different RTX features, and so on. So if you are interested in look dev and UE4's material system and functions, this tutorial is for you