در این پست 100 طراح مختلف از بافت مبتنی بر هنر وجود دارد. برخی از آنها کاملا واقع بینانه احساس می کنند برخی از آنها بسیار انتزاعی هستند، اما در کل بسیار منحصر به فرد و خاص هستند. همه آنها قابل کاشی هستند و حاوی نقشه های معمول برای رندر PBR هستند. (پراکنده، معمولی، زبری، کدورت، جابجایی، فلزی). آنها برای هر موتور رندر کار می کنند. اکثر سایه بان ها یک پیش نمایش دارند (متاسفانه نه همه آنها). و برای روشن شدن موضوع، اینها بافت هستند، نه سایه زن، بنابراین شما باید آنها را خودتان بسازید. این بسته همچنین شامل یک آموزش 13 دقیقهای است که آموزش می دهد چگونه همه چیز را در C4D و Redshift تنظیم کنید. (سازگاری آسان با اکتان). به علاوه فایل C4D با راه اندازی آماده، همه چیز در آنجا تنظیم شده است.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
I created 100 different design and art driven textures. Some of them feel quite realistic some of them are very abstract, but overall they are very unique and special. They are all tileable and they contain the usual maps for PBR rendering. (Diffuse, Normal, Roughness, Opacity, Displacement, Metallness). They work for any render engine. Most of the shaders do have a preview (unfortunately not all of them). And to make it clear, these are textures, not shaders, so you need to create them your own.The pack also includes a 13min long tutorial how to set up everything in C4D and Redshift. (easy to adapt for Octane). Plus the C4D file with a ready to go setup, everything in there is set up.
Here is a texture in motion: https://www.instagram.com/p/CHVmZR3Hc_q/ Or here: https://www.instagram.com/p/CHYLLlsn96s/
Also here is a nice article. I used a lot of my textures for the monsters:
https://www.itsnicethat.com/features/community-on-patreon-sponsored-content-141220
All materials are created by Vincent Schwenk. You can use them in your privat and commercial projects.