ابزار مجسمه سازی برای 3dsmax 2023 و بالاتر
Sculpt Tool V1 - 0 for 3dsMax 2023 - 2024
این ابزار برای ویرایش های کوچک / وظایف برای مش های ارگانیک و حتی بیشتر بهترین است.
اگر می خواهید بیشتر در 3dsmax بدون نیاز به صادرات/وارد کردن به سایر برنامه های مجسمه سازی بمانید، این انتخاب خوبی است.
یا اگر فقط میخواهید مجسمهسازی را آزمایش کنید و با تخیل خود به وحشی بروید.
این ابزار نسخه آزمایشی ندارد و مجوز قفل شده گره است.
پس از خرید، لطفاً فایلهای پیدیاف پرسشهای متداول و README را بخوانید تا متوجه شوید که چگونه کلید مجوز را دریافت کنید.
می توانید ویرایش های مجسمه سازی را در Editable Poly و Edit Poly انجام دهید.
برای مجسمه سازی می توانید از تبلت خودکار یا موس استفاده کنید. انتخاب با شماست
شما می توانید انتخاب چهره شی را قلم مو بزنید.
شما می توانید تغییرات مجسمه خود را با فشار دادن Ctrl در حین برس زدن سطح جسم برگردانید. واگرد ممکن است برنامه شما را مسدود کند. از لغو با احتیاط استفاده کنید.
عملیات بولی هنگام استفاده از دکمه Remesh (اتحاد، تفریق، تقاطع) در دسترس است.
استفاده از Smoothing Groups و/یا Materials ID برای تعریف توپولوژی خوب در حین Remeshing.
my Slice Tool اکنون در UI اصلی ابزار Sculpt یکپارچه شده است.
شناسه های مواد را می توان بعداً در zbrush به عنوان Poly Groups (وارد کردن به عنوان FBX) استفاده کرد.
هر زمان که بخواهید می توانید ترکیبی عالی از تنظیمات قلم مو را برای نیازهای خود انتخاب کنید.
و خیلی بیشتر...