World Spawner یک جعبه ابزار پیشرفته که برای بازیهای عظیم در Unreal Engine طراحی شده است و به شما امکان میدهد هزاران NPC، لوت و آیتم را تولید کنید، مدیریت و بهینه کنید.
این بازی که از ابتدا با در نظر گرفتن بازی چند نفره ساخته شده است، برای هر سبکی از بازی ها مناسب است: RPG، Survival، MMO، و غیره. آسان برای استفاده و ادغام با هر سیستم رفتار هوش مصنوعی دیگر
World Spawner شامل سه سیستم اصلی با ده ها پارامتر و توابع ادغام متناسب با پروژه شما است:
- جمعیت سریع: به جمعیت کارآمد و سریع سطوح با NPCها، لوت ها و آیتم ها اجازه می دهد.
- بهینه سازی: دارای یک سیستم LOD منحصر به فرد و یک سیستم بهینه سازی میدان دید دوربین است که کیفیت بصری را حفظ می کند و عملکرد را افزایش می دهد.
- Path and Waypoint: دارای سیستم حرکت و اجتناب خود است که انتقال بدون درز بین سطوح بهینهسازی برای زمین و هوش مصنوعی پرواز را تضمین میکند. سازگار با شخصیت (جزء حرکت شخصیت)، پیاده (حرکت پیاده شناور) یا بازیگران ساده، همه با تنظیمات متعدد
امکانات:
- تخم ریزی خودکار و دستی (سفارشی کردن تخم ریزی متناسب با نیازهای بازی خود)
- تشخیص برخورد (پارامترهای قابل تنظیم برای تشخیص/مسدود کردن سطح)
- تنظیمات تصادفی سازی (معرفی تنوع با چرخش و مکان تصادفی)
- ایجاد مجموعه (استفاده مجدد از چندین تنظیم داده اسپاونر در سطوح مختلف)
- حالت های بهینه سازی (از بین حالت ها و سطوح مختلف برای عملکرد بهینه انتخاب کنید)
- ذخیرهسازی موقت داده (دادههای بازی مانند سلامت و وضعیتها را به آرامی مدیریت کنید)
- حرکت هماهنگ (اطمینان از حرکت هماهنگ بین سطوح)
- یکپارچه سازی (به طور یکپارچه با درختان رفتار و طرح های اولیه کار کنید)
- پشتیبانی از انیمیشن Vertex (ایجاد انیمیشن های ارزان برای اشیا و NPC ها)
- سیستم نقطه راه (اجرای یک سیستم سرگردان برای حرکت در مناطق تعریف شده)
- سیستم مسیر (فعال کردن پیمایش در امتداد مسیرهای اسپلاین با عرض تصادفی)
- سیستم برچسب و وزن (الویتهای حرکت را با نقاط و مسیرهای برچسبگذاری شده کنترل کنید)
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
An advanced toolkit designed for massive games in Unreal Engine, allowing you to spawn, manage and optimize thousands of NPCs, loot, and items.
Built from the ground up with multiplayer in mind, it's perfect for any style of games: RPG, Survival, MMO, and more. Easy to use and integrate with any other AI behavior system
World Spawner contains three main systems with dozens of parameters and integration functions to suit your project:
Fast Population: Allows efficient and fast population of levels with NPCs, loot and items.
Optimization: It features a unique LOD system and a camera field of view optimization system that preserves visual quality while increasing performance.
Path and Waypoint: Contains its own movement and avoidance system that guarantees seamless transitions between optimization levels for ground and flying AI. Compatible with Character (Character Movement Component), Pawn (Floating Pawn Movement) or simple actors, all with multiple settings
Features:
Auto and Manual Spawning (Customize the spawning to fit your game's needs)
Collision Detection (Adjustable parameters for surface detection/blocking)
Randomization Settings (Introduce variety with random rotation and location)
Collection Creation (Reuse multiple spawner data setups across different levels)
Optimization Modes (Choose from multiple modes and levels for optimal performance)
Temporary Data Storage (Manage game data like health and states smoothly)
Synchronized Movement (Ensure coordinated movement between levels)
Integration (Work seamlessly with Behavior Trees and Blueprints)
Vertex Animation Support (Create cheap animations for objects and NPCs)
Waypoint System (Implement a wander system for movement within defined areas)
Path System (Enable traversal along random-width spline paths)
Tag and Weight System (Control movement priorities with tagged waypoints and paths)