Maya برنامه سه بعدی پیشرو در صنایع بازی، جلوه های بصری، تجاری و پخش است. مجموعه ابزار غنی از ویژگی های مایا با هر نسخه گسترش می یابد و در آخرین نسخه سازماندهی شده است. چه در استفاده از بسته گرافیکی سه بعدی کامپیوتری تازه کار باشید، چه در حال مهاجرت از یک برنامه سه بعدی دیگر یا یک کاربر باتجربه هستید که می خواهید جدیدترین ویژگی ها را در عمل ببینید، نمایش های هر فصل از این عنوان شما را به سرعت به مایا 2017 می رساند. اریک کلر، هنرمند و مربی پیشکسوت جلوههای بصری، مایا را با مراحل مختلف همراهی میکند و به شما توصیفات عمیقی از رابط و ابزارها میدهد. تاکید ویژه بر مدلسازی، بافتسازی، انیمیشن و رندر است در حالی که نمایشها نشان میدهند که چگونه ابزارها در یک گردش کار حرفهای به بهترین شکل استفاده میشوند.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Maya is the leading 3D Application in the game, visual effects, commercial, and broadcast industries. Maya's feature-rich toolset expands with every version and has been reorganized in this latest release. Whether you are new to using a 3D Computer Graphics package, are migrating from another 3D application or you are an experienced user who wants to see the newest features in action, the demonstrations in each chapter of this title will bring you up to speed on Maya 2017. Veteran visual effects artist and instructor, Eric Keller, takes Maya through the paces giving you in-depth descriptions of the interface and tools. Special emphasis is placed on modeling, texturing, animation and rendering while the demonstrations illustrate how the tools are best used in a professional workflow.