پیش نیاز:
اشتیاق ساخت بازی های زیبا
توضیحات:
یکی از بزرگترین مشکلات من در دوران رشد این بود که احساس می کردم خیلی باهوش نیستم . من همیشه یک آدم دست و پا چلفتی و بی دست و پا بوده ام که برای درک سریع مفاهیم تلاش می کند. اما من اعتماد عجیبی به خودم دارم. من عمیقاً معتقدم که هر کسی پتانسیل تبدیل شدن به یک توسعه دهنده بازی را دارد. می توان از بازی های مستقل امرار معاش کرد! من شروع به ایجاد اولین نسخه تجاری خود در مدرسه کردم و توسعه آن را در حالی ادامه دادم که در یک شغل پشت میزی کار می کردم که از آن متنفر بودم . من آن بازی را کاملاً خودآموز تمام کردم. نام آن Pinstripe بود من به مدت نیم دهه به طور مداوم شش رقمی درآمد کسب کرده ام . بازیهای من Pinstripe & Neversong تقریباً روی هر پلتفرمی راهاندازی شدهاند . من حتی یک بازی برای بزرگترین یوتیوبر جهان فقط در 14 روز ساختم. از Kickstarter گرفته تا کار با ناشران، و همه چیز در این بین، من همه این کارها را انجام داده ام . می دانم که شما هم می توانید این کار را انجام دهید، و می خواهم راه های میانبر موفقیت را به شما نشان دهم تا مجبور نباشید مانند من یک دهه بی هدف سرگردان شوید! Full Time Game Dev شما را از چیزی در مورد ساخت بازی به کسب درآمد از بازی مستقل خود در فروشگاه Steam می برد. ما برندینگ، بازاریابی، ناشران، کیک استارتر، کدنویسی سی شارپ، توسعه یونیتی، روابط عمومی، راه اندازی در Steam و همه چیز را مطالعه خواهیم کرد! بعد از 10 سال ساختن بازی های مستقل (و همچنین اشتباهات فراوان)، خوشحالم که آموخته هایم را به شما آموزش می دهم.
شما در Full Time Game Dev | آموزش جامع توسعه بازی با THOMAS BRUSH می آموزید:
- برای ساخت بازی خود ، اصول کدنویسی سی شارپ را بیاموزید.
- برنامه نویس بازی دو بعدی و سه بعدی را در Unity بیاموزید.
- آموزش هنرهای دو بعدی و سه بعدی
- بیش از 100 ویدیو و آموزش گام به گام (بیش از 31 ساعت)
دوره Full Time Game Dev | آموزش جامع توسعه بازی با THOMAS BRUSH برای چه کسانی است:
هر کس که می خواهد زیر و بم بازی سازی با یونیتی با بیاموزد هر کس می خواهد طراحی دو بعدی و سه بعدی بازی ها را بیاموزد هر کس که می خواهد با بازی سازی امرار معاش کند.
منبع ترجمه :udemyiran.com
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
One my biggest struggles growing up was feeling like I wasn’t very smart. I’ve always been a clumsy, awkward dude that struggles to grasp concepts quickly. I do, however, have a strange confidence in myself. I believe deep down that anyone has potential to become a game developer. It’s possible to make a living from indie games! I started creating my first commercial release in school, and continued its development while working a desk job I hated. I finished that game being completely self-taught. It was called Pinstripe, and since launching, the rest is history. I’ve consistently earned six-figures in revenue for half a decade. My games Pinstripe & Neversong have launched on pretty much every single platform, all while I’ve grown a large following of over 215,000 subscribers, teaching game development on YouTube. I even made a game for the world’s biggest YouTuber in just 14 days. From Kickstarter to working with publishers, and everything in between, I’ve done it all. I know you can do it too, and I’m going to show you the short-cuts to success so you don’t have to wander around aimlessly for a decade like I did! Let’s do this! WHAT’S INSIDE FULL TIME GAME DEV? Full Time Game Dev will take you from knowing nothing about game development to making money from your indie game on the Steam store. We’ll study branding, marketing, publishers, Kickstarter, C# coding, Unity development, PR, launching on Steam, and everything in between! After 10 years of making indie games (and also making a ton of mistakes), I’m thrilled to teach you what I’ve learned! Learn from my game dev buddy and indie game master, David Wehle, how to create a 3D game with no code with 5+ hours of brand new course content. These teachings are what taught me how to make my next 3D indie game! The technical aspects of making games isn’t really the main struggle for indie game devs. Thousands of courses are available from teachers who have never made enough money from their games to pay the bills. The real challenge is taking a viable product and selling it to bring in a sustainable, six figure income. Not only will I teach you the technical skills to create a 2D game in Unity, I’m also going to teach you my proven method for building a brand, securing press coverage and YouTuber attention, and ultimately bringing in a sustainable income, or even 6 figures.