یاد بگیرید که چگونه داستان های خود را با انیمیشن های کم پلی در بلندر بگویید.
بررسی اجمالی
آیا می خواهید داستان های خود را به صورت سه بعدی و به روشی ساده اما قدرتمند بگویید؟ دنیاهای مکعبی فقط همین است. این دوره به شما می آموزد که چگونه صحنه های سه بعدی کم پلی زیبا را از ابتدا به سبکی مجزا و تنها با استفاده از ابزارهای رایگان بسازید و متحرک سازید. ایجاد انیمیشن های سه بعدی خیره کننده می تواند کاری بسیار پیچیده و زمان بر باشد.
با دنیای مکعب، ما به سمت یک رویکرد ساده "LEGO" می رویم، ما همه چیز را تنها با استفاده از مکعب ها، همراه با انیمیشن های پیشرفته و تکنیک های رندر می سازیم. وقت آن است که دوستان و دنبال کنندگان خود را با داستان های متحرک سه بعدی زیبای خود تحت تأثیر قرار دهید.
داخل چیست؟
قسمت 1 - ایجاد صحنه آتش سوزی
- فصل 1 و 2 - شروع و مبانی (نحوه کار با جریان های کاری رایج Cubic Worlds و فایل های از پیش تعیین شده را بیاموزید).
- فصل 3 - ایجاد صحنه (در اینجا ما مراحل ساخت اولین صحنه جهان های مکعبی خود را با ایجاد تمام دارایی ها و کنار هم قرار دادن آن ها طی می کنیم).
- فصل 4 - حرکت صحنه (در اینجا ما در حال یادگیری گردشهای کاری مختلف هستیم تا صحنه دنیای مکعبی خود را با متحرک سازی اشیاء و افزودن سیستمهای ذرات زنده کنیم).
- فصل 5 - نهایی شدن صحنه(در اینجا ظاهر نهایی صحنه را با جلوههای ترکیبی بهبود میبخشیم و یاد میگیریم که چگونه انیمیشن نهایی را با استفاده از EEVEE و Cycles ارائه کنیم).
- فصل 6 - ویرایش صحنه (در اینجا با اضافه کردن یک لوگو و انیمیشن متن در بالای انیمیشن رندر شده، اصول اولیه ویرایش ویدیو در بلندر را یاد خواهیم گرفت. علاوه بر این، ریچارد آلبرت، آهنگساز و طراح صدا، به شما یاد می دهد که چگونه صدا و موسیقی را به انیمیشن های سه بعدی خود اضافه کنید).
قسمت 2 - شخصیت ها و ماشین ها
- فصل 7 - خلق شخصیت (بیاموزید که چگونه شخصیت ها و حیوانات Cubic Worlds را بسازید و تغییر دهید. همچنین محدودیتها و محرکها را بررسی خواهیم کرد).
فصل 8 - ایجاد ماشین (بیاموزید که چگونه ربات ها و وسایل نقلیه Cubic Worlds را بسازید و آنها را دکل کنید. همچنین با Grease Pencil برای ترسیم مراجع مدلسازی در فضای سه بعدی آشنا خواهیم شد).
فصل 9 - انیمیشن شخصیت (تمام اصول مهم در مورد نحوه متحرک سازی شخصیت های کم پلی انسان در بلندر را بیاموزید. ما انیمیشنهای حلقهای ایجاد میکنیم، از مراجع ویدیویی استفاده میکنیم، انیمیشنهای مدولار را ترکیب میکنیم، انیمیشنها را میپزیم و خیلی چیزهای دیگر)
قسمت 3 - خرابی صحنه
- فصل 10 - تفکیک "سفر خانوادگی" (نگاهی به پشت صحنه در مورد چگونگی ایجاد انیمیشن "سفر خانوادگی" داشته باشید. ما نگاهی کلی به نحوه مونتاژ صحنه، نحوه ایجاد دکل ماشین و انیمیشن خواهیم داشت، اما همچنین چند جریان کاری جدید در مورد نحوه ایجاد زمین ناهموار، آب متحرک، دسته ای از پرندگان و موارد دیگر را خواهیم آموخت).
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Learn how to tell your stories with low poly animations in Blender.
OVERVIEW
Ever wanted to tell your stories in 3D, in a simple but powerful way? Cubic worlds is just that. This course teaches you how to build and animate beautiful low poly 3D scenes from scratch, in a distinct style, using only free tools. Creating stunning 3D animations can be a very complex and time-consuming task. With Cubic Worlds we are going for a simplified "LEGO" approach, we build everything using only cubes, combined with advanced animation and rendering techniques.
It’s time to impress your friends and followers with your beautiful 3D animated stories.
WHAT’S INSIDE?
Part 1 – Campfire Scene Creation
- (Chapter 1 & 2 – Getting Started & Fundamentals(Learn how to work with the common Cubic Worlds workflows and preset files.
- Chapter 3 – Scene Creation (Here we are going through the building process of our first Cubic Worlds scene, by creating all the assets and putting it together)
- Chapter 4 – Scene Motion (Here we are learning different workflows to bring our Cubic Worlds scene to life, by animating the objects and adding particle systems)
- Chapter 5 – Scene Finalization (Here we will enhance the final look of the scene with compositing effects and learn how to render out a final animation using EEVEE and Cycles)
- Chapter 6 – Scene Editing (Here we will learn the basics of video editing in Blender, by adding a logo and text animation on top of the rendered animation. (Additionally, composer and sound designer Richard Albert, will teach you how to add sound and music to your 3D animations.
Part 2 – Characters & Machines
- (Chapter 7 – Character Creation(Learn how to create and rig Cubic Worlds characters and animals. We will also dig into Constraints and Drivers.
- Chapter 8 – Machine Creation (Learn how to create and rig Cubic Worlds robots and vehicles. We will also learn about Grease Pencil to draw modeling references in 3D space)
Chapter 9 – Character Animation (Learn all important basics on how to animate low poly human characters in Blender. We will create looping animations, use (video references, combine modular animations, bake animations and much more.
Part 3 – Scene Breakdowns
Chapter 10 – "Family Trip" Breakdown(Get a behind the scenes look on how the "Family Trip" animation was created. We will have a general look at how the scene was assembled, how the car rig and animation was created, but we will also learn some new workflows on how to create uneven terrain, animated water, a flock of (birds and more.