هنر محیطی سخت است.به خصوص به عنوان یک مبتدی، مانند خودتان. گردشهای کاری زیادی وجود دارد، و برای یک مبتدی که فقط سعی میکند به اصول اولیه رسیدگی کند، میتواند بسیار گیجکننده باشد. به همین دلیل کیت بقا ساخته شد. این یک راهنمای عمیق و باورنکردنی برای هنر محیطی است که برای مبتدیان طراحی شده است تا به آنها کمک کند تا از سرخوردگی یادگیری گردش کار جدید غلبه کنند - و به شما نشان دهد که دقیقاً مراحلی را که باید برای شروع ایجاد صحنه های زیبا در Unreal Engine و موارد دیگر بردارید، انجام دهید. پیروی کورکورانه از دستورالعمل ها راه بسیار موثری برای یادگیری نیست. کیت بقای Environment Artist به گونه ای طراحی شده است که صحنه ای را که هنرمند دیگری ساخته است کپی نکنید. هر دانش آموز پس از هر درس زمانی خواهد داشت تا به تنهایی پیش برود و از آموخته های خود برای خلق هنر خود و منحصر به فرد خود استفاده کند.
در اینجا چیزی است که قرار است یاد بگیرید:
بخش 1: ایجاد بافت های مجازی زمان اجرا (RVT)
در این بخش، آندره به شما نشان می دهد که چگونه پروژه خود را به درستی راه اندازی کنید تا از RVT ها (بافت های مجازی زمان اجرا) استفاده کنید. فعال کردن بافتهای مجازی زمان اجرا در Unreal Engine به شما این امکان را میدهد که از شاخ و برگ/محیط خود از منظره زیر آن نمونه بگیرید تا درزهای دارایی را به خوبی ترکیب کرده و حذف کنید. این واقعاً فقط کمی کار برای انجام آن است در دوره آموزشی Survival Kit، شما قرار است یاد بگیرید که چگونه به راحتی RVT ها را فعال کنید، و چگونه اولین بافت های خود را ایجاد کنید تا بتوانید شروع به کار کنید. این یک تمرین استاندارد صنعتی ضروری است که هر هنرمند جدیدی باید آن را بیاموزد.
قسمت 2: ایجاد درختان کرکی
چه کسی عاشق ساختن درخت نیست؟ در قسمت 2، دانش آموزان می خواهند یاد بگیرند که چگونه با استفاده از Blender & Unreal Engine، درختان زیبا، سبک و کرکی را از ابتدا ایجاد کنند.
بخش 2.5: بوت کمپ ایجاد دارایی
ایجاد دارایی های زیبا از ابتدا می تواند دشوار باشد. خوشبختانه، کیت بقا پشت شماست. در این بخش بسیار عمیق، دانشآموزان میخواهند با جزئیات دقیق نحوه ایجاد داراییها را از ابتدا با استفاده از Blender، ZBrush، Substance Painter و Unreal Engine بیاموزند.
این بخش 3 دارایی اصلی را پوشش می دهد:
- سنگ های ساده
- منظره و زمین صخره
- دارایی قهرمان ما
در پایان این بخش، همه ابزارها و دانش مورد نیاز برای مقابله با ایجاد دارایی در پروژه های آینده خود را خواهید داشت. کیت بقا همه چیز را پوشش میدهد.
قسمت 3: مقدمه ای بر علف و شاخ و برگ
چه صحنه ای بدون چمن و شاخ و برگ زیبا و کرکی و شیک کامل خواهد بود؟
در این بخش، میخواهید یاد بگیرید که چگونه چمنهای زیبا را با باد جاری vfx بسازید - تا به شاخ و برگهای خود جان بدهید. همچنین قرار است یاد بگیرید که چگونه از ابتدا گل های زیبا با تنوع و سفارشی سازی بی پایان بسازید.
قسمت 4: مقدمه ای بر VFX
VFX ظریف برای هر صحنه ضروری است. در بخش مقدماتی VFX ما در این دوره، می خواهید یاد بگیرید که چگونه ساده و زیبا بادگیر VFX ایجاد کنید تا محیط خود را به سطح بعدی ببرید.
قسمت 5: ترکیب و نورپردازی
برای پایان دادن به همه چیز، در بخش نورپردازی و ترکیب ما، دانشآموزان یاد میگیرند که چگونه آندره صحنههای خود را میسازد، و با طرز فکر او در هنگام نزدیک شدن به موضوعات ضروری مانند نورپردازی و قرار دادن داراییها آشنا میشوند.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Environment Art is Hard. Especially as a beginner, like yourself. There are a ton of workflows out there, and it can be very confusing for a beginner who is just trying to get a handle on the basics. That's why the Survival Kit was created. This is an incredibly in-depth guide to environment art that was designed for beginners to help them get over the frustration of learning new workflows - and to show you the exact steps you need to take to start creating beautiful scenes in Unreal Engine, and other industry-standard software.This course is different. Blindly following instructions isn't a very effective way to learn. The Environment Artist's Survival Kit was designed so that you aren't copying a scene another artist made. Each student will have time after each lesson to go off on their own and use what they learned to create their OWN art, unique to them.
Here is what you're going to learn:
Part 1: Creating Runtime Virtual Textures (RVTs)
In this section, Andre is going to show you how to properly set up your Project to utilize RVTs (Runtime Virtual Textures) Enabling Runtime Virtual Textures in Unreal Engine allows you to have your foliage/environment sample the landscape beneath it to nicely blend and remove asset seams. It's really only a little bit of work to do it In the Survival Kit course, you're going to learn how to easily enable RVTs, and how to create your first textures so you can get up and running. This is an essential industry-standard practice that every new artist needs to learn.
Part 2: Creating Fluffy Trees
Who doesn't love making trees? In Part 2, students are going to learn how to create beautiful, stylized & fluffy trees from scratch, using Blender & Unreal Engine.
Part 2.5: Asset Creation Bootcamp
Creating beautiful assets from scratch can be tricky. Luckily, the Survival Kit has your back. In this extremely in-depth section, students are going to learn in meticulous detail how to create assets from scratch using Blender, ZBrush, Substance Painter & Unreal Engine.
This section will cover 3 main assets:
- Simple Rocks
- Landscape and Cliff terrain
- Our hero asset
At the end of this section, you'll have all of the tools and knowledge you need to tackle asset creation in your future projects. From blocking out to modeling, sculpting, baking, and texturing, the Survival Kit covers it all.
Part 3: Introduction to Grass and Foliage
What scene would be complete without beautiful fluffy and stylized grass and foliage? In this section, you're going to learn how to make beautiful grass complete with flowing wind vfx - to help breathe life into your foliage. You're also going to learn how to make beautiful flowers from scratch, with endless variety and customizability.
Part 4: Intro to VFX
Subtle VFX are essential to any scene. In our Intro to VFX section of the course, you're going to learn how to create simple and beautiful wind wisp VFX to take your environment to the next level.
Part 5: Composition and Lighting
To close it all off, in our Lighting & Composition section, students will learn how Andre composes his scenes, and learn about his mindset when approaching essential topics like lighting and asset placement.