صفحه اصلی
VIP ارتقاء به
ثبت درخواست
درباره ما
تماس با ما
آموزش ایجاد شاخ و برگ سه بعدی و Bushes در SpeedTree برای آنریل انجین 5
آموزش Midjourney برای طراحی گرافیک پایه و برندسازی
آموزش استفاده از ابزار های هوش مصنوعی و افزونه ها در بلندر
آموزش ایجاد شاخ و برگ های دیجیتال در اسپید تری
دوره آموزشی دارایی بازی سطح سخت بلندرBros درس 2
آموزش ZBrush Digital Sculpting Human Anatomy by Scott Spencer
ورود به حسابــ کاربری
نام کاربری:
کلمه عبـور :
ورود به حساب کاربری
عضویتــ در سایت
کلمـه عبور را فراموش کرده اید؟
کارگاه آموزشی مدلسازی و گره های هندسی در بلندر 4
آموزش ساخت شخصیت بازی AAA قسمت 1 High Poly
مجموعه ای از آموزش های Blender Bros در سال 2023
مجموعه ای از آموزش های Blender Bros در سال 2020
مجموعه ای از آموزش های Blender Bros در سال 2022
آموزش مدل سازی و بافت سازی سلاح برای بازی
Weapon Modeling & Texturing For Game for Absolute Beginners
فیسبوکـ
گوگل پلاس
تلگـرام
دسته بندی محتوا :
مشاهده ادامه مطلب
راهنمای کامل کیسه ابزار مارموزست 4
Complete Guide to Marmoset Toolbag 4
فیسبوکـ
گوگل پلاس
تلگـرام
دسته بندی محتوا :
مشاهده ادامه مطلب
آموزش حجاری دایناسور واقعی در زیبراش برای فیلم و بازی
Realistic Dinosaur Sculpting in Zbrush for Game and Film
فیسبوکـ
گوگل پلاس
تلگـرام
دسته بندی محتوا :
مشاهده ادامه مطلب
آموزش بافت دهی تفنگ قدیمی در سابستنس پینیر و مایا
Texturing Old Weapon With Substance Painter and Maya
فیسبوکـ
گوگل پلاس
تلگـرام
دسته بندی محتوا :
مشاهده ادامه مطلب
آموزش مدل سازی شخصیت واقعی برای بازی در مایا و زیبراش
Realistic Character Modeling For Game In Maya and Zbrush
فیسبوکـ
گوگل پلاس
تلگـرام
دسته بندی محتوا :
مشاهده ادامه مطلب
آموزش مدل سازی و بافت دهی سلاح برای بازی ها : گردش کار کامل
Weapon Modeling & Texturing For Games – Complete Pipeline
فیسبوکـ
گوگل پلاس
تلگـرام
دسته بندی محتوا :
مشاهده ادامه مطلب
1
2
3
این آموزش رو من دیدم فکر میکنم آموزش خوب و کاملیه ولی ازونجایی که با C++ آموزش میده خیلی پیچیده ش کرده ، کسانیکه C++ کار نکردن متوجه نمیشن