- مسدود کردن کاراکتر در Zbrush برای تنظیم اساس و نسبت.
- ایجاد شبیه سازی های واقعی پارچه در Marvelous Designer.
- ایجاد لوازم جانبی و قطعات سطح سخت در 3DS Max.
- جزئیات شخصیت در Zbrush برای رسیدن به یک نتیجه واقعی.
- استفاده از گردش کار XYZ برای جزئیات صورت و پوست.
- ایجاد موهای حالت دار در Zbrush با استفاده از برس های منحنی.
- و ......
آموزش ساخت شخصیت بازی AAA قسمت 1 High Poly
AAA Game Character Creation Tutorial Part1 High Poly
بیاموزید که یک هنرمند شخصیت حرفه ای هنگام ایجاد شخصیت برای بازی ها چگونه کار می کند. شما تکنیکهایی مانند مسدود کردن، شبیهسازی پارچه، جزئیات پوست، ایجاد و جزئیات با پلی بالا، مجسمهسازی مو و موارد دیگر را خواهید آموخت.
آنچه خواهید آموخت :
تمام مدلسازیهای سطح سخت در 3DS Max انجام میشود، با این حال، تکنیکهای مورد استفاده جهانی هستند و میتوانند در هر بسته مدلسازی سه بعدی دیگری تکرار شوند. ارگانیک و جزئیات با استفاده از Zbrush و شبیه سازی پارچه با استفاده از Marvelous Designer انجام می شود.
در این دوره آموزشی، همه چیزهایی را که برای ایجاد نتایج نهایی که در تصاویر و تریلرها می بینید، باید بدانید. در کنار این، تکنیک های مشابه را می توان تقریباً برای هر نوع شخصیتی به کار برد.
ما با مروری بر مرجع خود شروع می کنیم، و سپس مستقیما وارد آن می شویم و یک بلوک از کاراکتر خود در Zbrush ایجاد می کنیم. سپس ابتدا تمام شبیهسازیهای پارچه خود را در Marvelous designer ایجاد میکنیم تا بعداً دوباره به Zbrush بیاوریم و جزئیات آنها را شرح دهیم.
هنگامی که این کار انجام شد، به topogun میرویم، برخی از قطعات بلوکآوت را دوباره توپولوژی میکنیم تا بعداً از آنها بهعنوان پایه در 3d max استفاده کنیم، جایی که ما یک مدل پلی تمیز از تمام لوازم جانبی کاراکتر و سطح سخت خود ایجاد خواهیم کرد. قطعات.
در نهایت، برای آخرین بار برای ایجاد مو، جزئیات چهره با استفاده از نقشههای جابجایی XYZ و جزئیات کاراکتر برای دستیابی به نتایج چشمگیر، به Zbrush میروید.