- نحوه استفاده از بلندر و عناصر آن
- رابط کاربری و ابزارهای مختلف Blender 4.0
- برای ایجاد دارایی های بازی
- چگونه یک شخصیت سبک ساده را مدل کنیم
- چگونه یک شخصیت سبک ساده را مدل کنیم
آموزش استفاده از ابزار های هوش مصنوعی و افزونه ها در بلندر
Master Blender 3D With Top Addons, Unity3D - AI Tools
آنچه یاد خواهید گرفت :
در این دوره آموزشی نحوه برخورد با افزونه های Blender را یاد خواهیم گرفت. ما برای ساختن خزه های سه بعدی واقع گرایانه و رندر صحنه های طبیعت فوتورئالیستی، داغ می بینیم. Mossify به کاربران اجازه میدهد خزههای رویهای را به مدلهای سهبعدی داخل بلندر اضافه کنند و نتایج را با مجموعهای از پارامترهای ساده برای الگوی نویز زیرین، و اندازه و تراکم رشتهها و برگهای خزه کنترل کنند.
با تنظیم تراکم خزه روی 0، بافت خزه ای ساده ایجاد می شود که می تواند در عکس های طولانی استفاده شود. در ادامه میبینیم که چگونه میتوان آبشار واقعی را با استفاده از سایهزن پراکنده ساخت. این یک شیدر است که آبشارهای واقعی را در موتور رندر Eevee می سازد.
نسخه 3 بعدی از شکل خاصی از جابجایی سایه زن استفاده می کند که مخصوص Eevee است. از آنجایی که از هندسه تغییر شکل استفاده نمی کند، بنابراین می توانید آبشارهایی را به صورت پویا در زمان واقعی ایجاد کنید.
پس از آن افزودنی مبتنی بر شبیه سازی آب داریم. با aquatiq فوق العاده سریع جلوه های آب را به صحنه خود اضافه کنید. بهجای صرف ساعتها برای ایجاد شبیهسازیهای پیچیده، هواپیماهای ساده با دنبالههای انیمیشن را اضافه میکنید که میتوان آنها را در ویوپورت پیشنمایش کرد.
این کتابخانه شامل دارایی های آب دو بعدی و سه بعدی است که می توان از آنها به عنوان لگو برای ساخت جلوه ها و دارایی های جدید مانند فواره ها، حمام پرندگان و مواد آب استفاده کرد. ما این افزونه را با جزئیات بررسی می کنیم.