آموزش ایجاد هنر مفهومی محیطی برای بازی ها
Creating Environment Concept Art for Games
ایجاد و توسعه هنر تولید برای بازیها نه تنها نیازمند درک عمیق نیازها و اهداف بخشهای دیگر در یک استودیوی بازی، بلکه آگاهی و دانش محدودیتهای فنی است. این کارگاه 3 ساعته این موضوعات ضروری را در یک زمینه واقعی بازی-توسید پوشش می دهد تا با شما به اشتراک بگذارد که چگونه می توانید به صورت بصری ایده ها را با بخش های دیگر در یک استودیو ارتباط برقرار کنید و در عین حال نیازها و محدودیت های آنها را نیز درک کنید.
این کارگاه یک آموزش پیشرفته با استفاده از Photoshop، 3D-Coat و Octane برای بلندر است. Asim شما را در کل فرآیند هدایت می کند، از تحقیقات اولیه گرفته تا طوفان فکری، طراحی ساختمان، مسدود کردن آن به صورت سه بعدی، ایجاد ریز عکس های ترکیب بندی، تنظیم یک صحنه اصلی به صورت سه بعدی، و در نهایت، به یک اثر هنری مفهومی محیطی کاملاً منسجم. . عاصم تجربه، دانش و افکار طراحی خود را به اشتراک می گذارد و همیشه جنبه های دیگری مانند طراحی بازی، طراحی سطح، کارگردانی هنری و غیره را در نظر می گیرد.
با دنبال کردن این کارگاه، نه تنها تکنیکهای اثباتشده تولید Asim و فرآیند نقاشی شخصی او را یاد میگیرید، بلکه بینشهایی را در مورد جنبههای دیگری که بر هنر شما تأثیر میگذارند، یاد میگیرید و در هنگام پرداختن به پروژههای خود آگاهی بیشتری به شما میدهد.
فایل های پروژه همراه با این کارگاه شامل فایل فتوشاپ Asim’s و طرح هایی برای مرجع شخصی شماست.