در این پست ویژه ای که برای شما عزیزان آماده شده شما با نحوه ی ساخت شمشیر و گرز آشنا خواهید شد .این آموزش شامل 20 فایل ویدیویی HD از پرونده های کم و زیاد در صورتی که می خواهید فصل های خاصی را دنبال کنید. مدت زمان: 18 ساعت 32 دقیقه با فرمت MP4 ویدئو با تفسیر کامل صوتی به زبان انگلیسی
درباره این مقاله آموزشی
سخه نهایی بسته نرم افزاری
آموزش SWORD و MACE را با کمی پس انداز در اختیار خواهید داشت.
TRIPLE A بازی هنری با کیفیت را در ZBrush ، 3Ds Max ، Substance Painter و نمونه کارهای ارائه شده در Marmoset Toolbag 3 ایجاد کنید. آیا به عنوان یک هنرمند 3D به حرفه ای در صنعت بازی های ویدیویی فکر می کنید و به نظر می رسد از ماش و شمشیر خوشش بیاید؟ پس این آموزش ها برای شما مناسب هستند. برای جلوگیری از استاندارد ، بازی حجاری ، باز کردن ، پخت و بافت ، سه برابر آن را دنبال کنید. هر مرحله بدون ارسال سریع مستند شده است همچنین "راهنمای مبتدیان برای ZBrush" نیز موجود است که در 30 دقیقه تمام مواردی را که باید بدانید مرور می کند.
3Ds Max - انسداد
آموزش Mace و Sword در 3Ds Max شروع می شود ، جایی که ما تصویر مرجع خود را تنظیم می کنیم و سپس نسخه های block out را ایجاد می کنیم که هدف آن مش های پایه ای است که ما به ZBrush وارد خواهیم کرد.
ZBrush - مدل سازی High Poly
پس از ایجاد مدل انسداد در 3DS MAX ، قصد داریم آن را به ZBrush وارد کنیم و سپس از Zremesher و ابزارهای دیگر برای تهیه مدل highpoly استفاده کنیم. این فصل های چند ساعته ، به ویژه آموزش شمشیر ، شما را به یک متخصص ZBrush تبدیل می کند زیرا ما ارگانیک (جمجمه و سر مار) را با عناصر سطح سخت ترکیب می کنیم. یادگیری با انجام همانطور که ما مدل های عالی خود را ایجاد می کنیم و از هر ویژگی و عملکردی استفاده می کنیم که به ما کمک می کند از ZBrush بیشترین بهره را ببریم.
درباره ابزارها ، ابزارهای فرعی ، برس ، ماسک گذاری ، Zremesher ، Dynamesh… و تقریباً هر چیز دیگری که برای ایجاد محتوای A سه گانه در Zbrush باید بدانید ، بدانید. در انتهای قسمت Sword ZBrush شما خواهید آموخت که چگونه از ZRemesher برای ایجاد یک نسخه پایه lowpoly استفاده کنید که صرفه جویی زیادی در وقت شما برای صرفه جویی در استفاده مجدد از lowpoly از ابتدا خواهد بود.
3Ds Max - Lowpoly و باز کردن بسته بندی
پس از پایان کار در ZBrush ، ما مدل های Highpoly تمام شده خود را دوباره به 3DS Max صادر می کنیم و یک مدل Lowpoly آماده بازی ایجاد می کنیم. در آموزش Sword ما از قطعات zremeshed که در ZBrush ایجاد کرده ایم و همچنین ترکیبی از قطعات مدل Blockout اصلی استفاده خواهیم کرد. بعد از مراحل پائین ، ما به ویرایشگر UV پرش می کنیم و شروع به باز کردن می کنیم تا طرح UV مناسب برای بافت بعدی داشته باشیم. در پایان آموزشهای SWORD و MACE ما با اطمینان از داشتن مناسب نامگذاری ، تنظیم گروه صاف و همچنین مواد اختصاص داده شده ، مدلهای کم و زیاد را آماده خواهیم کرد.
Substance Painter - بافت
در قسمت Substance Painter ، ما نقشه عادی خود و همچنین سایر نقشه های پشتیبانی مهم را پخت خواهیم کرد. بلافاصله پس از آن خواهید آموخت که چگونه یک بافت فوق العاده واقع گرایانه بسازید. بیاموزید که چگونه مواد لایه پایه ایجاد کنید و چگونه از بافت های رویه ای ، ماسک ها و ژنراتورها استفاده کنید تا ساییده شدن شمشیر ما و در نتیجه یک عکس واقع گرایانه ایجاد شود. همچنین با جدیدترین ابزاری که Substance Painter در حال حاضر ارائه می دهد آشنا خواهید شد. بیاموزید که چگونه در متن رازآلود مرموز مهر بزنید و همچنین از کانال گسیل کننده (فقط شمشیر) برای این ظاهر جالب استفاده کنید.
ارائه های آماده نمونه کارهMarmoset Toolbag 3 (فقط SWORD)
به عنوان یک نکته آخر ، ما یک بازدید کوتاه از Marmoset Toolbag 3 خواهیم کرد ، جایی که ما ارائه های آماده نمونه کارها را ایجاد می کنیم. بیاموزید که نحوه تنظیم روشنایی در ترکیب با تنظیمات دوربین قدرتمند Marmosets و همچنین ایجاد کلاژ در فتوشاپ چگونه کار می کند.
چه شرایطی لازم است؟
توصیه می شود دوره را با همان نرم افزاری که در طول آموزش استفاده می کنیم دنبال کنید: 3Ds Max 2020 ، ZBrush 2019 (یا 2020) و همچنین آخرین نسخه Substance Painter ، Marmoset Toolbag 3 و Photoshop. (دو مورد آخر الزامی نیست زیرا تمرکز اصلی بر روی مدل سازی و بافت است)
هدفمخاطب کیست؟
از آنجا که تمام آموزشهای ChamferZone آموزشهای شمشیر و شمشیر برای مبتدیان و همچنین متوسط ارائه می شود. سعی می کنم تا جایی که می توانم از استفاده از میانبرها در طول درس جلوگیری کنم تا شما ببینید از چه کارهایی استفاده می کنم. من توصیه می کنم قبل از شمشیر آموزش MACE را دنبال کنید زیرا عمق شمشیر بیشتر است.