ورود به حسابــ کاربری
عضویتــ در سایت کلمـه عبور را فراموش کرده اید؟

    بسته آموزش ساخت شمشیر و گرز



    SWORD & MACE TUTORIAL

    بسته آموزش ساخت شمشیر و گرز

    در این پست ویژه ای که برای شما عزیزان آماده شده شما با نحوه ی ساخت شمشیر و گرز آشنا خواهید شد .این آموزش شامل 20 فایل ویدیویی HD از پرونده های کم و زیاد در صورتی که می خواهید فصل های خاصی را دنبال کنید. مدت زمان: 18 ساعت 32 دقیقه با فرمت MP4 ویدئو با تفسیر کامل صوتی به زبان انگلیسی

    درباره این مقاله آموزشی

    سخه نهایی بسته نرم افزاری
    آموزش SWORD و MACE را با کمی پس انداز در اختیار خواهید داشت.

    TRIPLE A بازی هنری با کیفیت را در ZBrush ، 3Ds Max ، Substance Painter و نمونه کارهای ارائه شده در Marmoset Toolbag 3 ایجاد کنید. آیا به عنوان یک هنرمند 3D به حرفه ای در صنعت بازی های ویدیویی فکر می کنید و به نظر می رسد از ماش و شمشیر خوشش بیاید؟ پس این آموزش ها برای شما مناسب هستند. برای جلوگیری از استاندارد ، بازی حجاری ، باز کردن ، پخت و بافت ، سه برابر آن را دنبال کنید. هر مرحله بدون ارسال سریع مستند شده است همچنین "راهنمای مبتدیان برای ZBrush" نیز موجود است که در 30 دقیقه تمام مواردی را که باید بدانید مرور می کند.

    3Ds Max - انسداد

    آموزش Mace و Sword در 3Ds Max شروع می شود ، جایی که ما تصویر مرجع خود را تنظیم می کنیم و سپس نسخه های block out را ایجاد می کنیم که هدف آن مش های پایه ای است که ما به ZBrush وارد خواهیم کرد.

    ZBrush - مدل سازی High Poly

    پس از ایجاد مدل انسداد در 3DS MAX ، قصد داریم آن را به ZBrush وارد کنیم و سپس از Zremesher و ابزارهای دیگر برای تهیه مدل highpoly استفاده کنیم. این فصل های چند ساعته ، به ویژه آموزش شمشیر ، شما را به یک متخصص ZBrush تبدیل می کند زیرا ما ارگانیک (جمجمه و سر مار) را با عناصر سطح سخت ترکیب می کنیم. یادگیری با انجام همانطور که ما مدل های عالی خود را ایجاد می کنیم و از هر ویژگی و عملکردی استفاده می کنیم که به ما کمک می کند از ZBrush بیشترین بهره را ببریم.

    درباره ابزارها ، ابزارهای فرعی ، برس ، ماسک گذاری ، Zremesher ، Dynamesh… و تقریباً هر چیز دیگری که برای ایجاد محتوای A سه گانه در Zbrush باید بدانید ، بدانید. در انتهای قسمت Sword ZBrush شما خواهید آموخت که چگونه از ZRemesher برای ایجاد یک نسخه پایه lowpoly استفاده کنید که صرفه جویی زیادی در وقت شما برای صرفه جویی در استفاده مجدد از lowpoly از ابتدا خواهد بود.

    3Ds Max - Lowpoly و باز کردن بسته بندی

    پس از پایان کار در ZBrush ، ما مدل های Highpoly تمام شده خود را دوباره به 3DS Max صادر می کنیم و یک مدل Lowpoly آماده بازی ایجاد می کنیم. در آموزش Sword ما از قطعات zremeshed که در ZBrush ایجاد کرده ایم و همچنین ترکیبی از قطعات مدل Blockout اصلی استفاده خواهیم کرد. بعد از مراحل پائین ، ما به ویرایشگر UV پرش می کنیم و شروع به باز کردن می کنیم تا طرح UV مناسب برای بافت بعدی داشته باشیم. در پایان آموزشهای SWORD و MACE ما با اطمینان از داشتن مناسب نامگذاری ، تنظیم گروه صاف و همچنین مواد اختصاص داده شده ، مدلهای کم و زیاد را آماده خواهیم کرد.

    Substance Painter - بافت

    در قسمت Substance Painter ، ما نقشه عادی خود و همچنین سایر نقشه های پشتیبانی مهم را پخت خواهیم کرد. بلافاصله پس از آن خواهید آموخت که چگونه یک بافت فوق العاده واقع گرایانه بسازید. بیاموزید که چگونه مواد لایه پایه ایجاد کنید و چگونه از بافت های رویه ای ، ماسک ها و ژنراتورها استفاده کنید تا ساییده شدن شمشیر ما و در نتیجه یک عکس واقع گرایانه ایجاد شود. همچنین با جدیدترین ابزاری که Substance Painter در حال حاضر ارائه می دهد آشنا خواهید شد. بیاموزید که چگونه در متن رازآلود مرموز مهر بزنید و همچنین از کانال گسیل کننده (فقط شمشیر) برای این ظاهر جالب استفاده کنید.


    ارائه های آماده نمونه کارهMarmoset Toolbag 3  (فقط SWORD)

    به عنوان یک نکته آخر ، ما یک بازدید کوتاه از Marmoset Toolbag 3 خواهیم کرد ، جایی که ما ارائه های آماده نمونه کارها را ایجاد می کنیم. بیاموزید که نحوه تنظیم روشنایی در ترکیب با تنظیمات دوربین قدرتمند Marmosets و همچنین ایجاد کلاژ در فتوشاپ چگونه کار می کند.

    چه شرایطی لازم است؟

    توصیه می شود دوره را با همان نرم افزاری که در طول آموزش استفاده می کنیم دنبال کنید: 3Ds Max 2020 ، ZBrush 2019 (یا 2020) و همچنین آخرین نسخه Substance Painter ، Marmoset Toolbag 3 و Photoshop. (دو مورد آخر الزامی نیست زیرا تمرکز اصلی بر روی مدل سازی و بافت است)

    هدفمخاطب کیست؟

    از آنجا که تمام آموزشهای ChamferZone آموزشهای شمشیر و شمشیر برای مبتدیان و همچنین متوسط ​​ارائه می شود. سعی می کنم تا جایی که می توانم از استفاده از میانبرها در طول درس جلوگیری کنم تا شما ببینید از چه کارهایی استفاده می کنم. من توصیه می کنم قبل از شمشیر آموزش MACE را دنبال کنید زیرا عمق شمشیر بیشتر است.

    مشاهده توضیحاتــ انگلیسی

     

    ULTIMATE BROTHERS IN ARMS BUNDLE EDITION

    SWORD & MACE Tutorial – ULTIMATE BROTHERS IN ARMS BUNDLE EDITION – Master the art of ZBrush, 3Ds Max and Substance Painter By Tim Bergholz – ChamferZone

    Includes:

    20 HD Video Files
    Low and highpoly files in case you just want to follow along certain chapters.
    Essential reference images
    Duration: 18hrs 32 min video MP4 format with full audio commentary in English

    ABOUT THIS TUTORIAL

    The ultimate melee bundle edition
    You will get both the SWORD and the MACE Tutorial with a bit of a saving on top.

    Create TRIPLE A Quality game art in ZBrush, 3Ds Max, Substance Painter and portfolio ready renders in Marmoset Toolbag 3. Do you think about a career in the video game industry as a 3D Artist and happen to like maces and swords? Then these tutorials are perfect for you. Follow along as we block out, sculpt, unwrap, bake and texture to triple A video game standards. Every step is documented without fast forwarding Also included is the “Beginners Guide to ZBrush” that will go over everything you need to know in 30 minutes.

    3Ds Max – Blockout

    Both the Mace and the Sword tutorial start in 3Ds Max where we set up our reference image and then create a block out versions which serve the purpose to have a base meshes that we will import to ZBrush.

    ZBrush – High Poly modeling

    After we create the blockout model in 3DS MAX we are going to import it to ZBrush where we then use Zremesher and other tools in preparation of the highpoly modeling. These multiple hour long chapters, especially of the sword tutorial aim to make you a ZBrush expert as we combine organic (skull and snake head) with hard surface elements. Learning by doing as we create our highpoly models and make use of any feature and function that helps us getting the most out of ZBrush.

    Learn about tools, subtools, brushes, masking, Zremesher, Dynamesh… and pretty much anything else you need to know to create triple A content within Zbrush. At the end of the Sword ZBrush part you will learn how to use ZRemesher to create a base lowpoly version which is a massive time save over having to retopologize the lowpoly from scratch.

    3Ds Max – Lowpoly & Unwrapping

    After we are done in ZBrush we export our finished highpoly models back into 3DS Max and create a game ready lowpoly model. In the Sword tutorial we will make use of the zremeshed parts that we created in ZBrush as well as combining parts of the of the original blockout model. After the lowpoly phases we will jump into the UV Editor and start unwrapping in order to have the perfect UV layout for out later texture. At the end of both the SWORD and the MACE tutorials we will prepare the low and highpoly models by making sure we have the right naming convention, smoothing group setup as well as materials assigned.

    Substance Painter – Texturing

    In the Substance Painter part we will then bake our normal map as well as other important support maps. Right after that you will learn how to make an ultra realistic textures. Learn how to create base layer materials and how to use procedural textures, masks and generators to form up the wear and tear on our sword resulting in a photo realistic appearance. You will also get to know the latest tools that Substance Painter currently has to offer. Learn how to stamp in mysterious rune text as well as making use of the emissive channel (SWORD only) for this extra cool look.

    Marmoset Toolbag 3- Portfolio ready renders (SWORD only)

    As a finishing touch we will make a short visit to Marmoset Toolbag 3 where we create portfolio ready renders. Learn how lighting setup works in combination with Marmosets powerful camera settings as well as creating collages in Photoshop.

    What are the requirements?

    It is recommended to follow the course with the same software we use throughout the tutorial: 3Ds Max 2020, ZBrush 2019 (or 2020) as well as the latest version of Substance Painter, Marmoset Toolbag 3 and Photoshop. (last two are not a must as the main focus is on modeling and texturing)

    Who is the target audience?

    As all ChamferZone tutorials the mace and the sword tutorials are aimed at beginners as well as intermediate. I try to avoid heavy use of shortcuts as much as I can during the lesson so that you can see which actions I use. I would recommend following the MACE tutorial before the sword as the sword is more in depth.

     

    تصـاویر نمونـه
    برای بزرگنمایی هر عکس بر روی آن کلیک کنید

    ویدئـو پیش نمایش
    این ویدئو نمایش دهنده قسمتی از محتوا میباشد

    دسته بندی محتوا
    .این محتوا شامل دسته بندی های زیر میباشد
    ویدئو های آموزشی Autodesk 3Ds Max Zbrush Substance Painter
    جعبـه دانلود
    پسورد کلیه فایل ها www.cgtools.ir میباشد.


    فقط اعضای VIP قادر به دیدن لینک ها میباشند.


    24/09/1399 - 09:28

    سلام خسته نباشید این آموزش دارای فایل تمرین و رفرنس هست؟

    25/09/1399 - 20:14

    سلام وقتتون بخیر

    داخل فایل ها بررسی شد، یه سری فایل های پروژه داخلش موجود هست.wink

    3/12/1399 - 01:52

    پارت 4 و 5 هر دو پارت 5 هستن لطفا اصلاح کنید.

    9/12/1399 - 09:35

    سلام وقتتون بخیر

    با تشکر از گزارش شما، مشکل برطرف گردید. wink

    برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

وب سایت سی جی تولز با توجه به نیاز گرافیست ها و تری دی کاران به یک مرجع مناسب، احداث گردیده است تا بتواند همواره نیاز کاربران را در این زمینه ارضاء سازد.
خدمات سایت شامل آموزش های سه بعدی، مدل ها، تصاویر و تمامی نیاز های مورد نیاز سه بعدی کاران میباشد.

:::::::: آخـرین نظراتــ کاربران سایتــ :