- گردش کار کامل کاراکتر بیدرنگ
- مجسمه سازی عضلات
- مجسمه سازی صورت
- تکنیک های مختلف جزئیات پوست
- گردش کار بافت اسکن سه بعدی
- مفهوم شخصیت و الگوهای تاتو
- مواد برای موتورهای بازی
- پخت در کیسه ابزار Marmoset
- نقاش بافت در مواد
- نحوه بافت خالکوبی با تکنیک های مختلف
- 20 ساعت فیلم خام به 5 ساعت ویدیوهای بازخورده و روایت شده فشرده شده است.
- 26 سخنرانی
- فایل ها را مجدداً اسکور می کند
- اپیزودهای تایم لپس با 120 فریم در ثانیه رندر می شوند، بنابراین می توانید سرعت آن را به زمان واقعی و بدون افت کیفیت کاهش دهید.
- مایا
- زبراش
- فتوشاپ
- کیسه ابزار Marmoset 3
- PureRef
- مادی شدن
- Zwrap
- نقاش مواد
- XNormal
- دوره با کیفیت بالا در 120 فریم در ثانیه
- 2 برابر بیسمش نر
- مواد هوشمند پوست
- بافت برای مژه، چشم و ابرو
- صحنه نورپردازی Marmoset
- چشم ها
- منابع
آموزش شخصیت سه بعدی برای بازی های AAA :دوره هنر ماژول بدن
AAA Game 3D Character Art course Module 01 - Body
چیزی که یاد خواهید گرفت
الزامات
دانش اولیه نرم افزار
شرح
نام من Mateusz است و من یک هنرمند کاراکتر سه بعدی مستقل هستم که برای بازی های Indie و AAA از جمله عناوینی مانند Diablo Immortal، Gungrave Gore کار می کنم. آیو همچنین روی پروژههای NFT، MetaWorlds و VR کار کرده است. دوره آموزشی برای هنرمندان شخصیت در سطح متوسط ساخته شده است که در آن من خط لوله کامل شخصیت خود را برای بدن و سر با استفاده از بافت های اسکن شده از 3dscanstore توسط جیمز بازبی نشان می دهم. در این دوره شما یاد خواهید گرفت: مبانی مجسمه سازی شخصیت، چند روش جزییات پوست، پخت در کیسه ابزار Marmoset 3، روش های بافت AAA، خالکوبی مفهومی، بافت خالکوبی واقعی، Lookdev در کیسه ابزار Marmoset 3، روش ابروهای Lowpoly پاداش، گردش کار سریع AAA.
این دوره شامل
برای این دوره به چه نرم افزاری نیاز دارید؟
با این دوره چه چیزی بدست خواهید آورد: