تمام اسرار ایجاد یک اتومبیل شگفت انگیز با برنامه Blender در این آموزش گام به گام طبقه بندی شده است. شما تمام تکنیک هایی که لازم است بدانید برای ایجاد سطوح بی عیب و نقص و ارائه دهنده های موثر را در این دوره آموزش می بینید. منحنی های کامل با تکنیک های پیشرفته مدل سازی: بزرگترین مشکل مدل سازی اضافه کردن جزئیات به سطوح منحنی و داشتن توپولوژی اضافی، بر روی سطوح صاف است که اکثرا در این کار خراب می کنند! در این دوره، مدرس CG Masters به شما روش هایی را یاد می دهد که به طور کامل از این مشکل اجتناب کنید، بنابراین شما می توانید منحنی های کامل خود را بدون هیچ زحمتی نگه دارید. نه تنها نتایج کامل است، بلکه گردش کار در واقع سرگرم کننده و بسیار سریع تر است. علاوه بر این یکی از بهترین مزایای این تکنیک ها، کنترل کامل و مدیریت آسان بر روی توپولوژی حاصل از مدل شما است. سایه زدن و رندر کردن: مدرس نشان می دهد که چگونه می توان رنگ ماشین را سفارشی کرد، از جمله پوسته های فلزی و تمام سایه ی درهای دیگر که برای ارائه نهایی لازم است. سپس او یک محیط برای ایجاد نور و بازتاب مناسب و ایجاد برخی از اجزای ترکیب شده برای رندر ایجاد خواهد کرد. سپس شما می توانید به خوبی اثرتان را در گالری به نمایش بگذارید. استفاده از اصلاح کننده پیشرفته برای کارایی و جذابیت: اصلاح کننده ها بسیار قدرتمند هستند و می توانند به روش های مختلف برای رسیدن به اهداف واقعا پیچیده ترکیب شوند. در این دوره شما روش های مختلف و منحصر به فرد برای استفاده از اصلاح کنندگان را یاد می گیرید. از وظایف پیچیده در این مدل، می توان به مدلینگ چیزی مانند برف پاک کن شیشه جلو اتومبیل شما اشاره کرد که مدرس با استفاده از اصلاح کننده ها این کار را تا حد امکان آسان تر می کند. مدل سازی با بترین کیفیت: تمام تکنیک های این دوره طراحی شده اند تا شما مدل های ماشین های 3D با کیفیت بالا را مدل سازی کنید که می تواند برای استفاده روی نقشه های معمولی و بر روی مدل های بازی مورد استفاده قرار گیرد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از همه ی مشکلات رایج مدل سازی جلوگیری کنید و نتایج شگفت انگیز را با تکنیک هایی که می توانید در هر مدل سطح سخت استفاده کنید، به دست آورید. این دوره سطح مهارت و گردش کار شما را افزایش می دهد و شما می توانید مدل های سه بعدی را بهتر و صاف تر از قبل ایجاد کنید.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
All the secrets to creating an amazing car in Blender are packed into this step-by-step course. Over 15 years of experience and 6 months of development bring you a Blender training course like no other. I’ll take you through every step of the creation process for creating a Corvette Stingray, including modeling, shading, rendering, and compositing. You’ll learn all the techniques you need to know to create flawless surfaces and impressive renders.
Get Perfect Curves with Advanced Modeling Techniques
The biggest hassle of subsurf modeling is dealing with adding details to curved surfaces and having that additional topology ruin your smooth surfaces. In this course I’ll show you methods that bypass that problem entirely so you can maintain your perfect curves without any hassle. Not only are the results perfect, but the workflow is actually fun and much faster when you don’t have to worry about every detail affecting your surfaces. Plus one of the best benefits is total and care-free control over the resulting topology of your model.
Shading and Rendering
I’ll be showing you how to create your own customize-able car paint including metallic flakes and orange peel, and all other shaders necessary for the final renders. Then we’ll be setting up an environment to get the right lighting and reflections, and setting up some compositing nodes for a little post processing. You’ll be creating renders as good as in the gallery above.
Advanced Modifier Usage for Efficiency and Awesomeness
Modifiers are so insanely powerful, and can be combined in so many ways to achieve really complex tasks. In this course you’ll learn a ton of different and unique ways to use modifiers. From general complex modeling tasks, to other things like instantly getting your windshield wipers flush against the windshield surface, we’ll be using modifiers to make our lives easier in making just about everything.
Highest Quality Modeling
All of the techniques in this course are designed to have you modeling high-end film quality 3D cars that can also be used for normal map baking onto game models. You’ll learn how to avoid all the common pitfalls of subsurf modeling and achieve amazing results with techniques that can be applied to any and all hard surface models. This course will give your skill level and workflow a major boost and you’ll be creating 3D models better and smoother than ever before.