تکنیک UV mapping، یک مهارت اساسی برای استفاده از بافت 2D در اشیاء 3D است. بلندر ابزارهای مختلفی را برای UV mapping اشیاء پیچیده از دارایی های بازی گرفته تا شخصیت های انیمیشن ارائه می دهد. در این دوره، مدرس Darrin Lile خبره در Blender Foundation، اصول UV mapping در برنامه Blender 2.8 را مورد بررسی قرار می دهد، و پنج پروژه دستیابی به افزایش پیچیدگی را معرفی می کند که به شما امکان می دهد ابزارها و تکنیک های مختلفی را کشف کنید. یاد بگیرید که چگونه UV map اولیه را انجام دهید ، تنظیم seams ها ، bake بافت مپ ها ، گردش کاری UV mapping خود را هنگام کار با اشیاء مشابه بهینه کنید و نقشه های خود را به یک برنامه شخص ثالث مانند Krita ببرید تا بتوانید ببینید که چگونه بافت ها روی نقشه های شما تاثیر می گذارد. به علاوه ، بیاموزید که چگونه UV map یک شخصیت انسانی و همچنین یک کوچه واقع بینانه را انجام دهید.