- یاد بگیرید که چگونه صحنه را تنظیم کنید و تصاویر نقشه ها را با استفاده از روش آسان اضافه کنید
- یاد بگیرید که چگونه از ابزارهای مدل سازی بلندر برای مدل سازی کامیون بدون هیچ پلاگینی از خارج استفاده کنید
- بیاموزید که چگونه با رفع هر گونه مشکل سایه، نتایج مدلسازی زیبا را به دست آورید
- یاد بگیرید که چگونه از اصلاح کننده Shrinkwrap به عنوان تکنیک مدل سازی برای به دست آوردن هندسه واضح و تمیز استفاده کنید
- آموزش استفاده از مدفایر جابجایی برای ایجاد آج لاستیک، روشی بسیار زیبا و سریع برای ایجاد آج لاستیک پیچیده برای ماشین شما
- نحوه استفاده از آرمیچر برای دکل کردن کامیون را بیاموزید ما مهمترین کنترل کننده ها را برای کنترل کامیون ایجاد خواهیم کرد
- بیاموزید که چگونه برای استخوانها محدودیت ایجاد کنید تا کامیون را به روشی دقیق کارآمد بسازند
- ما به هر استخوان شکل خاصی می دهیم تا دکل تمیز و قابل فهم به نظر برسد
- یاد بگیرید که چگونه از ویرایشگر سایه زن برای ایجاد مواد واقعی برای کامیون از ابتدا تا انتها استفاده کنید
- آموزش ایجاد محیط ساده برای کامیون به عنوان پس زمینه، ما 2 محیط ایجاد می کنیم
- نحوه استفاده از چرخه ها برای رندر صحنه و دریافت نتایج رندر واقعی را بیاموزید
- نحوه استفاده از Eevee برای رندر کردن کامیون را بیاموزید
- نحوه ایجاد پس پردازش برای رندر نهایی را بیاموزید
- بلندر را دانلود کنید و با رابط کاربری و نحوه جابجایی اشیا آشنا شوید.
- این دوره برای دانش آموزانی است که می خواهند یاد بگیرند که چگونه ماشین ها را بسازند و ریگ کنند.
- این دوره برای دانشآموزانی است که میخواهند مدلهای سهبعدی بسازند و آنها را بفروشند و درآمدی کسب کنند.
- این دوره برای دانش آموزانی است که می خواهند دانش خود را در بلندر توسعه دهند تا چیز جدیدی یاد بگیرند.
آموزش ایجاد تسلا سایبرتراک از ابتدا تا انتها در بلندر
Blender Tesla Cybertruck Forge
چیزی که یاد خواهید گرفت
الزامات
شرح :
سلام، من مروان حسین هستم، یک هنرمند سه بعدی هستم و الان 10 سال است که در زمینه سه بعدی فعالیت دارم. من عاشق ساختن ماشینهایی هستم که برایم سرگرم کننده است، و دوست دارم دانش خود را با افرادی که دوست دارند چیزهای جالبی را در بلندر یاد بگیرند به اشتراک بگذارم. در این دوره من تصمیم گرفتم تسلا سایبرتراک را از ابتدا تا انتها ایجاد کنم، ایده این کامیون را دوست دارم که با ایده جدیدی همراه است که باعث می شود تسلا سایبرتراک از بقیه کامیون های سرتاسر جهان متمایز شود.
در این دوره ما یاد می گیریم که چگونه کامیون را از ابتدا تا انتها مدل سازی کنیم، بخش مدل سازی چالش برانگیز بود زیرا جزئیات بیش از حد وجود دارد و من تا آنجا که می توانستم سعی کردم تمام جزئیات (جزئیات بیرونی) را اضافه کنم تا ظاهر کامیون واقعی به نظر برسد. من خودم دوست دارم به جزئیات اهمیت بدهم، اما اهمیت دادن به جزئیات هزینه اش را به همراه دارد، دوره را کمی طولانی تر می کند، مخصوصاً بخش مدلینگ، اما این بد نیست زیرا اگر زیاد مدلینگ انجام دهید، در نهایت به مدل سازی مسلط خواهید شد. به دلیل آن که بخش مدل سازی بخش بزرگی از کیک را می گیرد.
در بخش مدلسازی چیزهای زیادی یاد خواهیم گرفت، تکنیکهای جدید به سرعت بخشیدن به گردش کار شما کمک میکنند، رفع مشکل سطح در هنگام سایهزنی بد سطح، یادگیری راههای جدید برای دستیابی به هندسه پیچیده، یادگیری میانبرهای جدید اصلاحکنندههای جدید مهارتهای جدید و غیره... ...
وقتی بخش مدلسازی تمام شد، کامیون را ریگ میکنیم، ریگ کردن بخش بسیار سرگرمکنندهای است، من دوست دارم وقتی ماشینی میسازم و میتوانم آنطور که میخواهم آن را متحرک کنم، زیرا یادگیری نحوه استفاده از آرمیچر داخل بلندر چیزی بسیار است. مهم است، به هر حال، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه گروه لاستیک جلو و عقب را دکل کنیم، نحوه باز و بسته کردن درب درب عقب کامیون را یاد خواهیم گرفت.
ما یاد می گیریم که چگونه به استخوان ها شکل های خاصی بدهیم تا در صورتی که بخواهیم کامیون را متحرک کنیم یا آن را برای یک انیماتور بفرستیم، بتوانیم آنها را درک کنیم. بخش مواد نیز سرگرم کننده است، در این بخش نحوه استفاده از ویرایشگر سایه زن و نحوه ایجاد مواد خود را از ابتدا تا انتها گام به گام یاد می گیریم، چیزهای زیادی وجود دارد که نمی خواهم وارد جزئیات شوم. اما من مطمئن هستم که آن را مفید و سرگرم کننده خواهید یافت. بخش رندر ابتدا از Cycles برای رندر کامیون استفاده می کنیم و یاد می گیریم که چگونه محیطی برای قرار دادن کامیون در داخل آن ایجاد کنیم، 2 محیط ایجاد می کنیم که در ویدیوی مقدماتی مشاهده می کنید. پس از استفاده از Cycles، از Eevee نیز استفاده خواهیم کرد، و سعی خواهیم کرد نتایج رندر واقعی و زیبا را با Eevee به دست آوریم، نه فقط این، بلکه برای افزودن لمس نهایی به کامپوزیتور سوئیچ می کنیم که به آن پس پردازش می گویند. من دوره را به بخش هایی تقسیم کردم، هر بخش را نامی می گذارم، مثلاً بخش Modeling، بخش Materials، بخش Rigging و ...
من یک بخش برای پوشه پروژه اضافه می کنم، قبل از شروع باید پوشه پروژه را دانلود کنید و من 2 Blueprint اضافه می کنم که می توانید هر دو را دانلود کنید.
من بلوپرینت هایی را که در دوره استفاده کردم و یک بلوپرینت از نتیجه نهایی دوره اضافه می کنم، شما می توانید تصمیم بگیرید که از چه چیزی استفاده کنید، اما به عنوان توصیه به شما توصیه می کنم از Blueprints 2 استفاده کنید زیرا %100 خواهد شد.
این دوره برای چه کسانی است: