ورود به حسابــ کاربری
عضویتــ در سایت کلمـه عبور را فراموش کرده اید؟

    آموزش ساخت BMW 507 در بلندر



    Blender: Create Realistic BMW 507 From Start to Finish

    آموزش ساخت BMW 507 در بلندر

     

    چیزی که یاد خواهید گرفت

    • یاد بگیرید که چگونه صحنه را تنظیم کنید و تصاویر طرح اولیه را به روش صحیح اضافه کنید.
    • نحوه عملکرد اصلاح کننده زیربخشی و بسته بندی کوچک را درک کنید.
    • یاد بگیرید که چگونه ماشین را مدل کنید و چگونه هنگام اضافه کردن اصلاح کننده subdivision از مشکلات سایه جلوگیری کنید.
    • تکنیک اصلاح کننده Shrinkwrap را بیاموزید تا هنگام اضافه کردن یک حلقه لبه به هندسه، هرگونه مشکل سایه را از بین ببرید.
    • یاد بگیرید چگونه جزئیات را به سطح اضافه کنید بدون اینکه سایه سطح را خراب کنید و آن را صاف نگه دارید.
    • یاد بگیرید که چگونه از افزونه ابزار bool در شرایط خاص استفاده کنید.
    • یاد بگیرید که چگونه از تغییر مکان برای ایجاد تجارت تایر استفاده کنید.
    • یاد بگیرید که چگونه چندین نقشه UV برای تایر ایجاد کنید تا جزئیات و بافت بیشتری به آن اضافه کنید.
    • نحوه استفاده از آرماتور برای دکل کردن ماشین را بیاموزید.
    • یاد بگیرید که چگونه از محدودیت‌های مسیر میرایی استفاده کنید تا لاستیک جلو را بچرخانید تا بتوانید آن را به چپ و راست بچرخانید.
    • یاد بگیرید که چگونه از محدودیت های تغییر شکل استفاده کنید تا لاستیک را روی محور خود بچرخانید.
    • بیاموزید که چگونه مواد رنگ خودرو با ظاهری زیبا و واقعی ایجاد کنید.
    • بیاموزید که چگونه مواد لاستیک واقعی را با چندین نقشه UV ایجاد کنید.
    • یاد بگیرید که چگونه مواد لاستیکی و پلاستیکی ایجاد کنید.
    • نحوه تنظیم محیط و ایجاد نور واقعی با تصاویر HDRI برای روشن کردن صحنه را بیاموزید.
    • نحوه اضافه کردن دوربین و گرفتن عکس نهایی را بیاموزید.

     

    الزامات

    • شما به یک کامپیوتر با دانش اولیه بلندر نیاز دارید.
    • نیاز به یک چیز بسیار مهم این است که صبور باشید.

     

    شرح
    سلام به همه، نام من مروان حسین است، من یک هنرمند سه بعدی هستم و الان 9 سال است که در زمینه سه بعدی هستم، دوست دارم از بلندر برای ایجاد هر چیزی که می خواهم استفاده کنم و در این دوره یاد می گیریم که چگونه یک ماشین BMW 1957 را از ابتدا تا انتها با بلندر 2.92 بسازیم. ساخت خودرویی مانند BMW 507 کمی چالش برانگیز است زیرا سطح آن منحنی است یا می توانم بگویم ارگانیک است و مسطح نیست، این دلیلی است که ساخت خودروهایی مانند BMW 507 را کمی چالش برانگیز می کند، اما با تکنیک مدل سازی مناسب می توانید به نتایج تمیزی دست پیدا کنید و نکته زیبای بلندر که می‌تواند با استفاده از اصلاح‌کننده ShrinkWrap این نوع مدل‌سازی ارگانیک را به روشی هوشمندانه انجام دهد، این ترشحی است که من از آن برای از بین بردن سایه‌های بد روی سطح استفاده خواهم کرد. بنابراین ما تمام جزئیاتی را که در ویدیوی مقدماتی مشاهده کردید بررسی خواهیم کرد، اگر مقدمه را ندیدید، به شما توصیه می کنم ابتدا آن را ببینید تا نتیجه نهایی و ظاهر آن را ببینید. وقتی سفر مدل سازی تمام شد به بخش مواد می پریم، در آنجا یاد می گیریم که چگونه مواد رنگ ماشین و سایر مواد مانند لاستیک، کروم، پلاستیک و آهن را ایجاد کنیم، این بخش بسیار سرگرم کننده و آموزنده خواهد بود. ریگ کردن، بله ماشین را ریگ می کنیم و قدم به قدم نحوه استفاده از آرمیچر را یاد می گیریم، ابتدا تمام استخوان های لازم را اضافه می کنیم و بعد از آن یاد می گیریم که چگونه با استفاده از محدودیت هایی مانند محدودیت های مسیر میرایی و محدودیت های تبدیل با آنها رابطه ای ایجاد کنیم. و اکنون زمان رندر کردن صحنه است، دوربین را اضافه می کنیم و یک عکس زیبا می گیریم و تکنیک خوبی در مورد نحوه استفاده از DOF (عمق میدان) برای گرفتن یک عکس نزدیک یاد می گیریم. این همه در مورد دوره است، به طور خلاصه، در داخل دوره، اطلاعات زیادی وجود دارد که سطح و توانایی شما را در مورد مدل سازی خودرو به مرحله پیشرفته می برد. آخرین چیزی که می‌خواهم در اینجا اضافه کنم این است که اگر این دوره را به پایان رساندید و به طور کلی نحوه ایجاد ماشین‌ها را یاد گرفتید، به این معنی است که می‌توانید آنها را به صورت آنلاین بفروشید و مقداری درآمد داشته باشید.

     

    این دوره برای چه کسانی است:
    هر کسی که عاشق بلندر است و اطلاعات اولیه در مورد نحوه استفاده از این نرم افزار، نحوه پیمایش، نحوه اضافه کردن و جابجایی اشیا را دارد.

    مشاهده توضیحاتــ انگلیسی

     

    What you'll learn

    • Learn how to set up the scene and add the blueprint images in the right way.
    • Understand how subdivision and shrink wrap modifier works.
    • Learn how to model the car and how to avoid shading problems when you add the subdivision modifier.
    • Learn the Shrinkwrap modifier technique to kill any shading problem when you add an edge loop to the geometry.
    • Learn how to add details to the surface without ruin the surface shading and keep it smooth.
    • Learn how to use bool tool addon in specific situations.
    • Learn how to use the displacement modifier to create the Tire trade.
    • Learn how to create multiple UV maps for the tire to add more details and texture to it.
    • Learn how to use Armature to rig the car.
    • Learn how to use damped track constraints to rig the front tire to achieve the ability to turn it to the left and right.
    • Learn how to use transformation constraints to make the tire rotating on its own axis.
    • Learn how to create nice-looking and realistic car paint material.
    • Learn how to create realistic tire material with multiple UV maps.
    • Learn how to create rubber and plastic materials.
    • Learn how to set up the environment and create realistic lighting with HDRI images to illuminate the scene.
    • Learn how to add the camera and take the final shoot.

     

    Requirements

    • You need a computer with some basic Blender knowledge.
    • You need very important thing is to be patient.

     

    Description
    Hi everyone, my name is Marwan Hussain I'm a 3D artist and I have been in the 3D field for 9 years now, I like to use Blender to create anything I want and in this course, we will learn how to create a 1957 BMW car from start to finish with Blender 2.92. Creating a car like BMW 507 is a bit challenging because the surface is curvy or I can say it's organic and not flat, this is reason that makes creating cars like BMW 507 a bit challenging, but with the right modeling technic you can achieve very clean results. And the beautiful thing about Blender it can handle that kind of organic modeling in a smart way by using the ShrinkWrap modifier, this is the secrete that I will use to kill any bad shading on the surface. So we will go through all the details that you saw in the intro video, if you didn't see the intro I advise you to see it first to see the final result and how it looks. When the modeling journey is finished we will jump to the materials section, there, we will learn how to create the car paint material and the other materials like Rubber, Chrome, Plastic, and Iron, this section will be very fun and informative. Rigging, yes we will rig the car and we will learn how to use armature step by step, first, we will add all the necessary bones and after that, we will learn how to create a relationship with them by using constraints like damped track constraints and transformation constraints. And now it's time to render the scene, we will add the camera and we will take a nice shot and we will learn nice technic about how to use DOF ( depth of field ) to take a close shot. This is all about the course, in a nutshell, inside the course, there is tons of information that will take your level and ability to the advanced stage when it comes to car modeling. The last thing that I want to add here is if you finish this course and learned how to create cars in general that's mean you can sell them online and make some money.

    Who this course is for:
    anyone who loves Blender and has some basic information about how to use this software, how to navigate, how to add and move objects

     

    تصـاویر نمونـه
    برای بزرگنمایی هر عکس بر روی آن کلیک کنید

    ویدئـو پیش نمایش
    این ویدئو نمایش دهنده قسمتی از محتوا میباشد

    دسته بندی محتوا
    .این محتوا شامل دسته بندی های زیر میباشد
    محتوای ویژه Blender
    جعبـه دانلود
    پسورد کلیه فایل ها www.cgtools.ir میباشد.

    فقط اعضای VIP قادر به دیدن لینک ها میباشند.

    برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

وب سایت سی جی تولز با توجه به نیاز گرافیست ها و تری دی کاران به یک مرجع مناسب، احداث گردیده است تا بتواند همواره نیاز کاربران را در این زمینه ارضاء سازد.
خدمات سایت شامل آموزش های سه بعدی، مدل ها، تصاویر و تمامی نیاز های مورد نیاز سه بعدی کاران میباشد.

:::::::: آخـرین نظراتــ کاربران سایتــ :